DISKUZE K ČLÁNKU Honda do Spa veze nový motor, dostane ho jen Vandoorne - a 35 trestných míst k tomu

Honda veze do Belgie novou pohonnou jednotku, která se ale objeví pouze ve voze Stoffela Vandoornea. Fernando Alonso si na vylepšení počká o týden déle. Vylepšení na trati s dlouhými rovinkami nasadí i další výrobci.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda do Spa veze nový motor, dostane ho jen Vandoorne - a 35 trestných míst k tomu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 24.08.2017 20:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasoval 1 člověk) 24.08.2017 14:06
Pokud má Honda ztrátu 100-120 koní tak je… »
» uzivatel001639 (Hlasoval 1 člověk) 24.08.2017 15:03
Hasegawa snad rikal, ze tyto modifikace by meli… »
» airwar1939 (Hlasoval 1 člověk) 24.08.2017 17:21
Týž Hasegawa loni tvrdil, že mají dost nápadů a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Tak upgrade motoru Honda pro SPA se nachází v oblasti sání motoru a je odhadováno na 1 desetinu pro daný okruh.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mac_

    Mac_

    94.112.99.XXX
    Spa a Monza hlavně ukáže, jestli Honda pokročila se spolehlivostí. Jestli jo, klidně bych se s 10HP spokojil 03 Ale musí tam být stálý progres až do konce sezony, jinak jim McLaren zamává - ovšem bude-li mít jiný motor. Já mám z toho Renaultu takovej divnej pocit... 13 Kruci, čtvrtej rok takovýhle haluze už bych nevydejchal. 18

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.128.XXX
      Pokud má Honda ztrátu 100-120 koní tak je vylepšení 10 koní po dvou měsících vývoje vzhledem k míře technologického zanedbávání jen kosmetiská úprava. Při takovém zaostávání by první vylepšení měla být markantní v řádu třiceti či padesáti koní.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mac_

        Mac_

        94.112.99.XXX
        Určitě mi dáš za pravdu, že 120 koní navíc je k prdu, když nedojedou do cíle. Jedno se musí propojit s druhým, a naše spolehlivost je zatím tragická. Pokud ale modifikace turba a MGU-H v tomhle směru pomůže, věřím že výkon poroste v dalších verzích výrazněji.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          89.111.73.XXX
          Hasegawa snad rikal, ze tyto modifikace by meli umoznit zvysovani vykonu o 40-50 koni, takze uvidime jestli to pujde jen softem nahore nebo jak a do konce roku by mely prijit jeste 2 specifikace, takze zase uvidime kam to pujde. Vcelku je mi uplne fuk jestli tahle ma 10 koni + nebo -. Zajimava je pro me spise informace, kdyz rika Hasegawa, ze Renault by meli predstihnout do konce roku. To zni mnohem zajimaveji nez techto 10 koni, na to jsem fakt zvedav 12

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.128.XXX
            Týž Hasegawa loni tvrdil, že mají dost nápadů a věci ve vývoji na to, aby do konce roku 2016 předstihly Ferrrari a razantně se přiblížily Mercedesu. Taktéž v zimě tvrdil, že s novým motorem budou schopni bojovat o vítězství.
            Jak to dopadlo v reálu asi nemám připomínat.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.128.XXX
          Motor musí mít především schopnost dosáhnout vysoký výkon (to je otázka použitých znalostí), a až pak teprve spolehlivost. Bojím se že problém Hondy je zatím v tom že zdaleka nemá ty znalosti co konkurence a nezná ani teoreticky ta řešení co mají Ferrari a Mercedes.

          Honda tvrdí že v Maďarsku poprvé pustila motor naplno, přesto byl jeho výkon zatím hodně rozpačitý.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mac_

            Mac_

            94.112.99.XXX
            Už jsem jednou před časem napsal, problém je, že Hondě sloužíme jako platforma pro vyučení nové generace motorářů 03 Tenhle progres v druhé polovině roku má na svědomí evidentně Ilien, já myslel že spolupracuje s Renaultem, potažmo Red Bullem i teď, ale asi tam ta jeho intervence byla jen krátkodobá. Doufejme že má dost znalostí a představu o tom, jaké finty používá konkurence v současné chvíli a japonci nebudou mít pocit, že už si to dál budou řídit sami a neřeknou mu sbohem. Měl by tam být minimálně jako dohled i do budoucna, aby se Honda vyvarovala přešlapů mimo, viz. "size zero". Zajímalo by mě, kdo s tím konceptem přišel, jestli motoráři nebo McLaren.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.77.XXX
    Puvodne se uvadelo snad 15 koni, coz se zdalo jako nula nala houno, ale techto 10 koni je uz dobra sranda 12 Jestli tohle ma presvedcit McL tak to musi jit ovladatelnost a prubeh kroutaku a vykonu hodne hodne nahoru, aby si toho nekdo vsiml. Jinak doufam, ze to aspon pri te "drobne" penalizaci 35 mist dojede aspon do cile 12 18 20
    No hosi jsem zvedav, snad se nezapomenu na tu komedii divat 03

    Ted se budu opakovat:
    Nemel bys nejaky odhady vykonu motoru treba Mercedesu od roku 2014?
    Zajimalo by nas porovnani, kam se Honda dostala se svym letosnim navrhem motoru. Spise to bude zajimave u konce roku, protoze prozatim ladi jen spolehlivost, ale clanek by to jiste byl pekny 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama