DISKUZE K ČLÁNKU Renault svůj motor na rozdíl od ostatních už moc nezlepšuje, stěžuje si Verstappen

Podle Maxe Verstappena to bude pro Red Bull velmi těžké bojovat po letní přestávce s Mercedesem či s Ferrari, což je dáno i jejich motorovým partnerem, který pro letošní sezónu už moc vylepšení nechystá.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault svůj motor na rozdíl od ostatních už moc nezlepšuje, stěžuje si Verstappen

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 22.08.2017 10:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» sympaťák (Hlasovali 2 lidé) 22.08.2017 04:42
Pro Maxe je to až moc rychlé 13 »
» Pepan (Hlasoval 1 člověk) 21.08.2017 11:13
Možná by ale mohl tato prohlášení nechat na… »
» airwar1939 (Hlasoval 1 člověk) 21.08.2017 19:45
Hondě nevěřím, ta letos podle všeho spíše nabrala… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.73.XXX
Budu rad kdyz se tve ocekavani naplni, ale proste neverim ze by byl Renault pristi rok rovnocenym souperem Mercedesu. A to ze dvou duvodu, uz leta Renault vidi kazdy rok nekde potencial, ktery na trati neni videt a uz leta ma problem se spolehlivosti. Neverim ze se to najednou povede zkloubit. Pokud preci jen vykon nahoru pujde, tak jelikoz to bude navinka, tak to bude hodne nespolehlive. Takova jsou ma ocekavani. Nerikam ze rok 2019 uz nemuze byt tak jak to vidis ty na rok 2018. Pokud pujde RB nahoru, jako ze asi jo, tak se RB muze uz pristi rok dostat na dostrel Mercedesu, ale uvidime, jestli zase neco nepodelaji.
Jinak ja vidim Renault tak na 40 konovou ztratu a Hondu tak na 100. Honda zatim tragedie po vsech strankach, uvidime co predvedou do konce roku

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.77.XXX
Skutecny vykon se u motoru pozna ve kvalde. V zavode Mercedes jede na spolehlivost se snizenym vykonem, coz si Renault nemuze dovolit, Renault jede na plny vykon (= ve kvalde). Z vysokeho vykonu motoru Mercedes proste plyne, ze si to snizeni vykonu Mercedes muze dovolit a i tak bude v predu, pritom narozdil od Renaultu nejede s problemy se zivotnosti.
To ze se rika, ze Renault nema kvalifikacni mod je pravda, ale protoze nema kam s vykonem uz jit, motor to proste nedava a neprezil by.
Kdyz tedy rikas, ze v zavodnim rezimu je motor pomerne konkurence schopny, tak si nejsem jist. Myslim si, ze pokud najde opet Renault neco navic, neni problem uz dnes pro Mercedes navysit vykon nekam mezi stavajici zavodni vykon a kvalifikacni vykon sve jednotky. Mercedes si v klidu udrzuje odstup od RB. Pokud neprijde Renault s nejakym zasadni navysenim vykonu nemyslim si ze by pristi rok byl vykon cca vyrovnanya tech 30 koni tam bude. Mozna to asi nebude tech 40 co dnes, ale rozdil tam bude.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
V závodním režimu je Renault DO 30 ps (počítám cca 20 - 25 ps), v kvalifikačním o něco více. Honda je v závodním režimu cca 80 - 100 ps (snad to bude se 4. spec. méně). Každopádně Renault kompletně předělal koncept a na rok 2018 v něm vidí velký potenciál dotáhnout Mercedes a Ferrari. Očekávám, že příští rok si budou Mercedes, Ferrari a Renault nejblíže za hybrid éru. Velká otázka je Honda.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
sympaťák

sympaťák

78.157.160.XXX
Pro Maxe je to až moc rychlé 13

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.128.XXX
Hondě nevěřím, ta letos podle všeho spíše nabrala ztrátu na M a F než aby něco stáhla (ale pochopitelně se to porovnává těžko). U Renaultu věřím, že příští motor bude o dost lepší, ale podle mě i Mercedes a Ferrari budou vylepšovat, takže ani Renault toho podle mě moc nestáhne. Na druhou stranu, podle mě je motor Renaultu v závodním režimu poměrně konkurenceschopný, zaostává především v kvalifikačních módech.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

37.188.255.XXX
Bavme se jen o motoru. Rikas tedy, ze pristi rok na jare, cca prvni 3 zavody bude Renault do cca 30 koni za Mercedesem a u Hondy doufas, ale neveris, ze bude do 50 koni. Predpokladas teda 60-70 konovou ztratu za Mercedesem.
To mi prijde ze ani jednomu moc neveris 03
Ja si myslim, ze Honda i Renault budou na jare pristi rok oba cca 30 koni za Mercededem 03, tedy spise 30 +/- 10 koni oba. No a jelikoz moc neverim sasi od McL, tak verim ze RB bude rychlejsi, mozna auto jako celek na urovni Mercedesu 03
Na konci roku muzem zhodnotit situaci a pripadne poladit vesteni z koule 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.128.XXX
To se dá těžko odhadnout, protože to není jen o autě ale i motoru, a opravdu netuším jak dobrý vůz příští rok který tým připravý. Ale pokud jde o
Renault jako m otor, věřím že bude jeho dostup menší než těch 0,3 sekundy co je teď. A pokud jde o motor Honda, doufám že stáhnou alespoň polovinu té ztráty, co nyní mají, a tedy že budou maximálně do vteřiny za Mercedesem a Ferrari, ale po pravdě tomu moc nevěřím..

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.73.XXX
jsem zvedav, je rozdil strategie a zkutecnost. Kolik myslis, ze teda budou ztracet v uvodu pristi sezony na Mercedes a kolik myslis ze ze budou pred Hondou. Hod sem nejaka cisla. V prvnim treninku muzem pristi rok podiskutovat 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.73.XXX
Muzou prejit k Honde. Ikdyz si nepomohou, ale moznost vyberu je tu 12, drive nebyla 12 12 12
jestli se nekdo vycerpal nebo ne je tezke soudit. Muzou byt dva roky pozadu a pak mohou prekvapit a udelat velky krok a i predehnat Mercedes. Moc tomu neverim, ale proc by ho nemohly vyrovnat. Treba ted delaji na necem, co se spatne po troskach nasazuje jako upgrade, nemoji to jeste celek doladene a poradne odzkousene. Proste az uvidime s cim zacnou pristi rok muzem hodnotit. Letos bych ale tipnul, ze uz nic zazarcneho nepredvedou. Akorat by vystrasili soupere pred zimni prestavkou a ti by pak museli makat pres zimu jako divi 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.128.XXX
A co se trochu zamyslet, třeba nad tím kolik motorů může jeden tým nasadit v jedné sezoně, nebo si něco přečíst o strategii Renaultu na letošní a příští sezonu? 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Možná by ale mohl tato prohlášení nechat na vedení týmu. Je ve formuli jedna krátkou dobu a pokud bude rejt do Renaultu, mohlo by se stát, že nakonec RB bude ve stejné situaci jako loni, kdy Marko tak dlouho štval proti Renaultu, že muselo intervenovat vedení F1, aby na letošní rok nemuseli do aut montovat pro piloty šlapátka.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
achmed-cz

achmed-cz

212.24.138.XXX
v tomto musím s Maxem souhlasit. Zdá se, že Renault vyčerpal svůj potenciál.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ - GP ČÍNA: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama