"Wehrleinovi se vyrovnám." Ericsson chce co nejdříve sedět v rychlejším autě

Petr Hlawiczka, 17. srpna 2017, 06:30 Google+

Jezdec Sauberu Marcus Ericsson chce co nejdříve sedět v rychlejším voze, aby mohl předvést svůj talent. I když na body se svým týmovým kolegou Pascalem Wehrleinem jasně prohrává, tak si myslí, že rozdíly mezi nimi jsou velmi malé a že jsou stejně rychlí. Jeho budoucnost u Sauberu je přesto nejistá.

Počet komentářů:  10 komentářů (Poslední 17.08. 22:14) Napište svůj názor
Marcus Ericsson

Marcus Ericsson | foto: Sauber Motorsport AG

Sdílejte článek

Švédský pilot působí u Sauberu již třetím rokem, podle zákulisních informací má silné vazby na současné majitele a sponzory týmu. I přesto je však jeho sedačka v ohrožení. Jeho management proto pro něj hledá místo jinde.

Švýcarský tým po nástupu nového šéfa Frederica Vasseura zrušil dohodu s Hondou na dodávku motorů, místo ní jeho vozy bude příští rok pohánět Ferrari, které chce za poskytnutí slevy do kokpitu posadit své mladíky - Charlese Leclerca a Antonia Giovinazziho.

Ericsson je v týmu celkem spokojený, přál by si však rychlejší vůz: "Myslím, že mám v týmu silnou pozici. Jsem tady už několik let, pro mě jde tedy o dobré prostředí. Ale jako pilot chci být co nejdříve v konkurenceschopnějším autě. Snad tento rok budeme pokračovat v pokrocích a staneme se silnější."

img-responsive

Marcus Ericsson se Sauberem v Maďarsku | foto: Sauber Motorsport AG

"Na další rok pak smlouvu nemám, takže si nejsem jistý, co se mnou v budoucnu bude. Je těžké ukázat, co dokážu, když sedím v jednom z nejpomalejších aut, zřejmě nejpomalejším v mé kariéře. Sotva pak předvedete svůj potenciál a zapůsobíte svými schopnostmi na větší týmy.

Ale jediné, co můžu dělat, je pokračovat v co nejlepší práci, dřít a ukázat, co dokážu. A jednoho dne snad budu v týmu, kde budu moci opravdu bojovat o přední pozice a vítězství," doufá Ericsson, jenž letos nastupuje po boku Pascala Wehrleina.

Ten jej v kvalifikacích letos předčí poměrem 7:2 a zároveň se postaral zatím o všech pět mistrovských bodů Sauberu. Podle Ericssona však tyto čísla toho o skutečnosti moc nevypovídají: "Myslím, že rozdíly jsou malé. V Barceloně šlo o několik tisícin a v Rusku bych byl rychlejší, jenže dostal smyk a vyvěsili žluté vlajky."

img-responsive

Marcus Ericsson (vpravo) se svým týmovým kolegou Pascalem Wehrleinem | foto: Sauber Motorsport AG

"Myslím, že jsme velmi vyrovnaní. Když se podíváte na průměr mezi mnou a Pascalem v kvalifikacích, tak to je opravdu velmi těsné," domnívá se pro Autosport švédský pilot, jenž na svého týmového kolegu o sobotách ztrácí průměrně 6 setin sekundy a startuje z 18. pozice.

"Podle mě jde jen o drobné věci, které musím zlepšit, abych z auta dostával více. On je velmi dobrý, pokud jde o poskládání kola dohromady v kvalifikaci, kdy se to počítá. V tom je obecně o něco lepší než já, zatímco v závodech si myslím, že to je mezi námi velmi, velmi těsné," dodává Ericsson.

Google+ Vytisknout

Diskuze: "Wehrleinovi se vyrovnám." Ericsson chce co nejdříve sedět v rychlejším autě

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 17.08.2017 22:14 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 10 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Robert Kubica nedostal příležitost si otestovat Williams z roku 2014

Kubica se testu se starým Williamsem nedočkal, otevírají se dveře pro di Restu?

Pierre Gasly

Překvapení na ruský účet potvrzeno: Gasly v Malajsii a v Japonsku nastoupí místo Kvjata

Pohonná jednotka Hondy

Marko Hondě věří, bude pohánět i Red Bull? McLaren chce s Renaultem hned vyhrát závod

Andy Palmer a Christian Horner

Valkyrie, James Bond a F1: to jsou pilíře pro Aston Martin, hlásá Andy Palmer

Přední křídlo vozu Force India VJM10 v Singapuru

Force India nastoupí v Malajsii s vylepšením aerodynamiky i s novým motorem

Prověrka Alonsova vozu dopadla dobře, k poškození nedošlo

Honda měla po nehodě v Singapuru obavy o Alonsův motor

U Haasu nevládne spokojenost, ale odhodlání ano

Haas registruje vzestup Renaultu. Neodpovídá jeho možnostem, říká Steiner

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (5:00 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (8:00 - 9:00)
    • Kvalifikace (11:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Lewis Hamilton zajel v kvalifikaci v Monaku až 14. nejrychlejší čas

Monako představovalo obrat, Mercedes po něm dle Allisona své potíže vyřešil

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Alonso chce zůstat, zbývá doladit pár detailů." Boullier o trpkém rozchodu s Hondou a důsledcích

  2. Massův sloupek: Nejlepší zpráva víkendu pro Williams a posouzení kolize Vettela s Maxem

  3. Dohoda s McLarenem je podle Prosta pro Renault rizikem. Co bude s Red Bullem?

  4. Aston Martin v F1 - Red Bull potvrzuje nového titulárního sponzora

  5. FIA zpřísňuje pravidla pro motory, mění systém superlicence a definuje detaily Halo

  6. McLaren je s novým vozem kvůli pozdnímu přechodu k Renaultu ve skluzu. Jak ho doženou?

reklama

Zprávy odjinud