DISKUZE K ČLÁNKU Piloti se shodují na jedné stinné stránce Halo

Jistá negativa vůči Halo konceptu byla zatím směřována spíš do oblasti estetiky, i když se rovněž hovořilo o dalších aspektech, mezi něž se řadí i schopnost pilota se z vozu dostatečně rychle dostat, například když vůz zasáhne požár.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Piloti se shodují na jedné stinné stránce Halo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 29, poslední 18.08.2017 16:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» RoBertino (Hlasovali 4 lidé) 15.08.2017 13:04
Svět putuje do nechutně právní sféry. Když se… »
» Petr (Hlasovali 3 lidé) 15.08.2017 12:39
Problém je, že dohromady celá ta legrace bude… »
» vojtano (Hlasovali 2 lidé) 15.08.2017 13:20
Aniž bych chtěl malovat čerta na zeď, tak změnit… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • virtual

        virtual

        193.165.236.XXX
        Přehlížíš ovšem, že nasazení těch jiných zařízení probíhalo poněkud pečlivěji. A jseš si jistej, že kdyby např. někomu bezdůvodně vyletěl airbag, bylo by to OK? Co třeba žaloby na Toyotu a její pedály?

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.128.XXX
          Nevím, jestli to probíhalo pečlivěji. Ono se s tím Halem pracuje už nějaký rok. Kolik testů proběhlo u tohoto a kolik u ABS (před jejich nasazením), přesně nevím. Pokud ty to víš, pak mi dej odkaz a já to nepřehlédnu.
          A je rozdíl mezi žalobou na fukční bezpečnostní prvek a žalobou na bezpečností prvek, který nefunguje kvůli nějaké poruše. Pokud se vyrobí šmejd, je žaloba oprávněná, ne? 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • virtual

            virtual

            193.165.236.XXX
            Tak to klidně ber jako fakt, pokud by nasazení znamenalo tolik nezodpovězených otázek, žádná automobilka to nepoužila.
            Toto (celá FIA) připomíná hysterická politická rozhodnutí typu povinné přimíchávání biosložky do paliv, podpora/pokutování motorů podle emisí CO2 apod., která víme jak (špatně) dopadají...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.128.XXX
              No nejsem si jistý, jestli v začátcích airbagů a ABS proběhlo tolik testů. Je to o dávná minulost.
              Myslím, že to s uvedenými příklady nemá nic společného. Tady je přínos jasný, otestovaný a vyčíslený. Pokud to chceš s nějakými nařízeními srovnávat, pak bych volil povinné stabilizační systémy v autech, nebo normy na crashtesty.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.128.XXX
    Moc jsem nepochopil, proč by piloti měli hubnout. Jestli váží 5kg a minimální hmotnost se zvýší o 5kg, pak pro pilota to snad vyjde stejně ne?
    Z pohledu vozu je u tří čtvrtin tuny pět kilo navíc prkotina. Motory s tím "zamávaly" mnohem víc.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Problém je, že dohromady celá ta legrace bude vážit kolem 15 kg. Nejde jen o tu horní "tyčku," ale i o nutnost zesílit kokpit, protože půjde o strukturální část, která musí unést 15násobek váhy auta.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • RoBertino

        RoBertino

        83.208.82.XXX
        Navíc známe ono rčení "každé kilo navíc znamená časovou ztrátu", takže někde se bude koukat, jak ta kila navíc dohnat.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          37.48.44.XXX
          Asi jediným řešením je určit minimální váhu auta i s pilotem i bez nej a na pilota nechat "standardních" 90kg 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.128.XXX
        OK, tak to jo. To pak dává smysl. V tom případě by měli zvýšit hmotnost adekvátně.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama