DISKUZE K ČLÁNKU Honda je na svůj vývoj částečně hrdá, předsezónní výkonnostní cíl plní až teď

Honda se dle slov svého šéfa Jusuke Hasegawy nyní dostala na úroveň výkonu, kterou chtěla dosáhnout před letošní sezónou. Na tento pokrok je hrdý, byť si uvědomuje, že přichází téměř s půlročním zpožděním.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda je na svůj vývoj částečně hrdá, předsezónní výkonnostní cíl plní až teď

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 19, poslední 11.08.2017 09:44 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 2 lidé) 10.08.2017 08:15
A v Monze boooom, ztráta McLaren-Hondy opět 3% … »
» airwar1939 (Hlasovali 2 lidé) 10.08.2017 12:37
Motor Renault zaostává za Ferrari a Mercedesem… »
» achmed-cz (Hlasoval 1 člověk) 10.08.2017 09:40
hmm, v automobilovém průmyslu by nebyla žádná… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mac_

    Mac_

    89.24.109.XXX
    Já myslím že Renault, bohužel, není dobrá volba. Nemají zdaleka tolik komplikací jako Honda (ohledně koncepce motoru nebo problémů se spolehlivostí) a přesto za Meds a Fer dost zaostávají. Myslím, že je pravděpodobnější že Honda dožene výkonostně Renault, než že se Renault dotáhne na špičku.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      10.151.145.XXX
      Motor Renault zaostává za Ferrari a Mercedesem cca. 0,3-0,5 sekundy na kolo, Honda je obvykle pokud jde o ztrátu minimálně na 1,5 sekundě.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        109.81.245.XXX
        A žel nejde jen o ten letošní vývoj, ale i o ten pro sezónu 2018, co kdo prohání na stolicích. A další věc - ta životnost motorů...

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • achmed-cz

        achmed-cz

        212.24.138.XXX
        ale zaostává tolik neustále, bez jakéhokoliv přibližování - a pokud vím, tak prohlásili, že na letošek žádný velký upgrade nechystají.
        Vše nasvědčuje tomu, že jsou zřejmě blízko limitu své koncepce, a získat nějakého koně navíc se jim už nedaří.
        Honda má k této situaci ještě dost daleko.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.128.XXX
          Tak velký upgrade možná nechystají, ale na Ferrari a Mercedes neztrácejí, dokonce bych řekl, že za posledních 12 měsíců i něco stáhli. Honda pravda provedla tři velké upgrady... a dostala se na svou loňskou úroveň.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        95.170.234.XXX
        No jestli se rika, ze Renault zaistava 40koni a Honda 100, tak ty tve sekundy nesedi. Chapu, ze to dle tvych sekund pro Renault vypada lepe, ale vykonovou ztratu maji proste velkou. Takze tam kde Renault ztraci tech 0,4 s, tam ztraci Honda 1s, coz nevypada az tak zle. Jsem zvedav jestli tedy Honda s tou 5. specifikaci predstavi neci rozumnejsiho, ale RB se asi znovu chytil se sasim, takze neverim, ze by se McL priblizil. Zajimavy bzde spise kde se bude pohybovat tovarni Renault.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.128.XXX
          Mě je celkem jedno co se říká o počtech koní... to jsou jen odhady, nikdo motory nemá možnost sofistikovaně porovnat. Já se dívám na časy na trati, a tam jsou Ferrari a Mercedes šul nul, Renault v RedBullu ztrácí průměrně těch 0,3-0,5 sekundy na kolo, a Honda prostě ztrácí 1,5 sekundy, a to i přesto že má McLaren údajně nejlepší šasi.

          Podle mě by letos McLaren s motorem Renault byl schopen vyhrát minimálně tak dva až tři závody - Monako, Španělsko, Maďarsko.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • achmed-cz

            achmed-cz

            212.24.138.XXX
            člověče, co to plácáš? RBR ztrácí na kolo : Azerbajdžán 1,286; Silverstone 1,530; Kanada 0,994
            jediné závody, kdy se dostal do tebou uváděného rozmezí 0,3-0,5 jsou Monako a Hungaroring, kde motor nehraje moc velkou roli.
            Motor Renaultu má na běžných okruzích ztrátu 1-1,5s

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • achmed-cz

    achmed-cz

    212.24.138.XXX
    hmm, v automobilovém průmyslu by nebyla žádná katastrofa přijít s novým motorem o 5 měsíců později. V F1 je to ale úplně jiná situace, teď už měli vyvíjet motor pro příští rok. Zdá se, že Honda stále ještě nechápe, kde je.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • FantomasMan

    FantomasMan

    87.197.124.XXX
    Uvidíme... Ako sa hovorí bič plieska na konci....

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    A v Monze boooom, ztráta McLaren-Hondy opět 3% 17

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • achmed-cz

      achmed-cz

      212.24.138.XXX
      Monza je extrém, protipól Hungaroringu. Objektivní hodnocení dá až nějaká "normální" trať - na což so bohužel počkáme až do října v Sepangu. Teď máme před sebou 3 různé extrémy - z nichž 2 mají na motor supernároky.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mac_

        Mac_

        89.24.109.XXX
        Navíc ještě nikdo neví, jak bude nová verze motoru spolehlivá. Jeden závod, navíc takový, který motor extrémně neprověří - to o spolehlivosti moc nevypovídá.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        No já Monzu zmiňuji právě kvůli tomu motoru. Když se kouknem na ty tratě kde je motor to hlavní tak je McLaren neskutečně v žalostné situaci. SPA bude v poho, tam to není jen o motoru, minulej rok tam dokonce McLaren byl čelu snad nejblíže v dosavadní historii. Ale Monza právě bude stejnej motorovej kalibr jako Baku, kde McLaren atakoval 4% ztrátu. Což je prostě tragické.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • achmed-cz

          achmed-cz

          212.24.138.XXX
          Monza je ještě horší. Jako extrémně nízkopřítlakový závod dost eliminuje vliv aerodynamiky. Proto mě víc zajímá výsledek na klasickém okruhu, kde se projeví rovnoměrně jak šasi, tak motor.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            To chápu, celek je to oč kráčí, ale když chci posoudit jen Hondu tak Monza je ta pravá.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Limbi

          Limbi

          147.228.41.XXX
          S tou SPA bych byl opatrný tam je motor důležitější, jak aero. Jezdí se na nízký přítlak a rovinka ať už za nebo před eau rouge, nebo před poslední šikanou jsou sakra dlouhé úseky, které se drtí na plný plyn. Navíc s letošním přítlakem je tu odhad, že to procento částí co se jezdí pod plným plynem ještě stoupne.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Ve SPA je motor důležitý, ale aerodynamika také. Tam je to především o aerodynamické efektivitě, kde zejména v druhém sektoru je potřeba ten přítlak mít. Čili McLaren tam něco určitě zmůže. V Monze je to čistě o tom mít nízkej přítlak a nízkej odpor. Počítám že sekera v Monze bude na lídry o dost větší než ve SPA.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Limbi

              Limbi

              147.228.70.XXX
              Já reaguju na to, že SPA možná není monza, ale v poho určitě nebude (pokud se nezvedne výkon) K čemu je dobré mít dobrý střední sektor, kde se nedá předjíždět, když na dlouhých rovinkách budou zase mít deficit 15 km/h a všichni si je namažou na chleba.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama