DISKUZE K ČLÁNKU "Renault předstihneme do konce sezóny, vidíme to na datech," tvrdí šéf Hondy

Japonská automobilka doufá, že do konce roku přijde s pohonnou jednotkou, která bude předčit Renault. Honda se tak snaží na poslední chvíli zachránit partnerství s McLarenem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Renault předstihneme do konce sezóny, vidíme to na datech," tvrdí šéf Hondy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 13.08.2017 10:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pikaso (Hlasovali 3 lidé) 07.08.2017 13:45
Poměrně smělé prohlášení a bohužel se mu s… »
» achmed-cz (Hlasovali 3 lidé) 08.08.2017 14:43
Já v tom Hondě celkem věřím. Renault udělal… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 07.08.2017 14:55
Rád bych věřil že se u Hondy opravdu něco… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Frank

Frank

89.24.215.XXX
Jasně, do konce roku, ale na příští sezónu to bude jak? Jedině, že by ostatní s vývojem na ty šikmooké počkali.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
achmed-cz

achmed-cz

212.24.138.XXX
tak oni dřív ten motor namontovat nemohli, takže jim lidi od McLarenu žádná data dát nemohli

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
nejde o lidi, kteří "vidí" evidentně nespolupracují, když se po namontování agregátu do auta odehraje takové překvapení jako letos...

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
achmed-cz

achmed-cz

212.24.138.XXX
RBR ví, že ve chvíli, kdy Renault postaví šasi schopné bojovat o TOP5, odsune je na druhou kolej úplně stejně, jako to dělá se svými zákazníky Mercedes. Proto je logické, že s Hondou komunikuje nyní, v době, kdy jsou vztahy mezi Hondou a McLarenem ne zrovna harmonické - umožní jim to dojednat si mnohem lepší podmínky, než třeba za 2 roky, až bude motor Hondy na výkonovém vrcholu.
A protože samozřejmě nechce vyžírat to, co nyní McL, tak logicky jedná nejdřív o motorech pro STR

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
achmed-cz

achmed-cz

212.24.138.XXX
Honda má u McL své lidi, kteří vidí do všech dat co tým má

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
ona je otázka, jak na tom ta Honda s tím výkonem skutečně je. Pokud jim to funguje na stolici, mají výkon i spolehlivost, tak je problém i u mcl, protože nedochází ke správné výměně dat. Red bull, podle mě, cítí šanci stát se opět továrním týmem, protože ví, že jakmile se renault stane konkurenceschopným, oni již nebudou mít prioritu ani ve vývoji, ani v dodávkách a renault má za cíl bojovat o titul jako renault, nikoliv s red bullem

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
tam jde o potenciál. Je jasné, že mcl má potenciál bojovat o vítězství a porážet dodavatele motorů, a těžko bude chtít mercedes nebo ferrari aby jim takhle brali body v jejich boji o titul. To byl důvod, proč denis prosadil Hondu. Pokud teď odejdou, tak se dostanou na úroveň williamsu. Ti sice mají jméno, ale už jim chybí finance k vývoji a jsou týmem středu pole. Mcl má už pět let potíž sehnat sponzora a Honda jim sype tolik peněz, že se můžou věnovat na plno vývoji šasi. Kdyby Denis nebyl trouba a povolil Hondě dávat motory dalšímu týmu, tak nejspíš dnes byli někde jinde. Bez nějakého srovnání ta Honda mnohem víc tápe a mcl zaujímá pouze stanovisko vše chyba Hondy, mi nejlepší, a to se těžko někam posunou...

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
achmed-cz

achmed-cz

212.24.138.XXX
Já v tom Hondě celkem věřím. Renault udělal obrovský skok v loňské sezoně, ale od té doby, zdá se, ve vývoji stagnuje - zřejmě se přiblížil maximu, které se z jeho konceptu dá vytěžit. Honda má evidentně prostor ke zlepšování stále velký.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pikaso

Pikaso

77.104.216.XXX
Dovolím si nesouhlasit a udělám to otázkou. Když šasi McL není dobré a nemůže tedy ohrozit top týmy M, F a RbR, proč tedy jak F tak M jasně odmítli zásobovat McL motory ???? Čeho se tedy tovární týmy bojí ???

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
achmed-cz

achmed-cz

212.24.138.XXX
vypadá to, že Honda má celkem úspěšný vývoj motoru v autě, ale nějak jí to nejde, když je jen na stolici

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
hlavně si mcl nemůže dovolit přijít o peníze Hondy! Je už kolik, 5-6 let bez hlavního sponzora a arabáče taky nebude bavit dotovat je věčně, když nejsou výsledky a s renaultem ty výsledky nebudou o nic zázračnější než s Hondou. Jako myslet si, že za všechno může motor je naivní. Jistě, Honda nemá výkon mercedesu nebo ferrari, ale ani šasi mcl nemá na mercedes ani ferrari a nemyslím si, že by měli na red bull, takže reálně 4 šasi a na lepší než 4 příčku by stejně pomýšlet s renaultem nemohli, spíš si myslím, že renault jako tým půjde nahoru a začne se chovat jako mercedes - zákazníci nedostanou to nejlepší co bude k dispozici, proto si myslím, že se red bull časem přeorientuje na Hondu...

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.155.XXX
Honda nevyhrožuj! Hlavně RB a TR minimálně dva roky od nich nic nebrat!!

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.128.XXX
Loni nebyl výkon Hondy větší než Renaultu ani omylem. Nebo si myslíte že těch 1,5 sekundy na kolo co ztráceli na RedBull dělalo šasi? Honda prostě zase kecá, stejně jako už tři a půl roku.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.128.XXX
Marihuana. chlast, nebo odvar z makovic? 12

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Radon

Radon

84.242.97.XXX
Ještě jsem si všimnul jedné věci - Honda v průběhu sezony dokáže motor vyvíjet a posunovat se dopředu, ale meziročně - tedy mezi sezonami jejich vývoj jde do pr... kopru! Třeba je to o nezpůsobilém testování motoru (které už i přiznali) a málo testů ve skutečném provozu. Asi...
Prostě těch vlivů je moc a není to sranda dohnat Mercedes. Jen ty přešlapy a kroky zpátky jsou k zlosti! 17

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Zapoměl jsi na Alonsa....moc důležitý element.
....a taky výkon není vše, Honda je třeba i dožene, ale když má velkou spotřebu, nemůže ten výkon využít. ¨
Podivej se do diskuze pod Honda přiveze 4. specifikaci svého motoru už do Belgie. Přesvědčí McLaren? A pak ti to snad docvakne. 18

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

95.170.234.XXX
Renault uz cca 10let neumi udelat spickovy motor. Pokud je pravda, ze loni(2.rok vyvoje) byl kompletni vykon cele jednotky u Hondy o chlup vyssi nez u Renaultu, tak proste z dlouhidobeho hlediska, coz je pristi rok opet druhy rok vyvoje, musim Honde verit vice. Tady nejde jen o reci, tady jde o to ze oba vyrobci na tom loni byli cca shodne s tim ze Honda pro vetsi posun vpred zacla od nuly s novym konceptem. Pro zmenu jednotky by bylo lepsi spise pockat na pristi rok. To ze Renault na necem pracuje je jasne, ale 10 zpet take pracoval a vysledek nebyl nic extra. Letos pomalu do poloviny sezony pracoval na MGU-K, nez nasadil letosni model do provozu. Jeho vyvoj se take neda brat za nejaky zazrak.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Jenže Renault ten výkon už má a Honda o něm jen hovoří. Renault už na další specifikaci pracuje a bude lepší a Honda jen slibuje.To jsou ty podstatné a rozhodující ingredience. Mclaren jde do jistoty nějakého výkonu a ne do slibů....(hypoteticky)
Pak tu máme Alonsa, může jit do Renaultu, když ale bude mít Mclaren motor Renault, tak imho zůstane, protože šásko má Mclaren level lepší.
Dle mého názoru je to takto....ač spekuluji.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

95.170.234.XXX
Tim ze McL nedostsne motory Mercedes ani Ferrari, tak je to hodne zamotany a vysledek nejisty. Vem si jak moc se zlepsil motor v roce 2016, kdy se nekde psalo ze kompletni vykon Hondy bxl i chlup lepsi jak Renault. Tskze ze by Renault byla vyhra je omyl. Mozna letos o tom neni pochyb ale pristi ro se bude dit to co v roce 16, motor pujde nahoru a bude minimalne srovnatelny s Renaultem 03
Zajimave bude i rozhodnuti TR, verim ze prejdou k Honde?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Jen zapoměl dodat které sezóny.
Při těch současných to nedokážou, tak na rozuzlení máme času ještě habaděj. 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama