Ferrari a Mercedes doženeme jen s lepšími kvalifikačními módy, hlásá Red Bull

Albert Hadáček, 6. srpna 2017, 09:30 Google+

Dle Hornera Red Bull ztrácí primárně kvůli absenci lepších kvalifikačních módů pohonných jednotek Renault. Kdyby se toto změnilo, tak by prý Red Bull mohl dotáhnout Ferrari, potažmo Mercedes.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Pierre Gasly testuje druhý den vůz Red Bull RB13 - Renault v Maďarsku

Pierre Gasly testuje druhý den vůz Red Bull RB13 - Renault v Maďarsku | foto: Red Bull Content Pool

Sdílejte článek

Doménou Ferrari a hlavně pak Mercedesu jsou kvalifikační módy motoru, které tyto stáje využívají v třetí části kvalifikace a občas i přímo v závodě. A právě z tohoto faktu má vedení Red Bullu největší vrásky na čele.

"Auto se zlepšuje v závodních podmínkách a znovu jsme v Maďarsku byli konkurenceschopní. Potřebovali bychom ale ještě najít nějaký výkon v motoru. V Q1 a Q2 během kvalifikace byl Max druhý nejrychlejší, ale pak bychom potřebovali o špetku rychlosti navíc, abychom mohli konkurovat našim největším rivalům," okomentoval situaci šéf rakouské stáje.

Přestože se očekávalo, že pohonné jednotky Renault, respektive tyto motory ve vozech Red Bullu budou schopny zatopit i takovému Mercedesu. Nakonec se tak nestalo a francouzský motorář zaostává i za Ferrari. Je tedy otázkou, zda se situace v druhé polovině sezóny a hlavně pak v následujícím roce zlepší. Horner v této otázce nebyl moc sdílný: "Budete si muset promluvit s naším dodavatelem, abyste porozuměli jejich krokům ohledně představení nových specifikací."

Jak vidí Horner šance své stáje v Belgii? "Doufejme, že tam budeme konkurenceschopní. V Rakousku se nám to docela podařilo, hlavně tedy v neděli. V sobotu budeme určitě mít obtíže. Cítím to tak na pátou a šestou pozici na startovním roštu. V neděli bychom pak mohli být rychlejší a další věcí je, že se tam dá předjíždět."

Google+ Vytisknout

Diskuze: Ferrari a Mercedes doženeme jen s lepšími kvalifikačními módy, hlásá Red Bull

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Nedostatek investic se podepsal na stavu továrny Renaultu

Za soupeři jsme zaostávali o 10 let, přiznává šéf Renaultu, který se stále zlepšuje

Toro Rosso při testech pneumatik v Abú Zabí

Toro Rosso už při stavbě vozu vidí přínosy partnerství s Hondou, věří v silný a spolehlivý motor

Start závodu v Brazílii

Mercedes se s Ferrari v názorech na F1 100% shoduje

McLaren při loňské prezentaci nového auta

Po Ferrari zveřejňuje datum odhalení nového vozu také McLaren, Mercedes a Toro Rosso

Kevin Magnussen s Haasem v Mexiku

Haas si v prvních sezónách v F1 vede lépe než Force India, myslí si spokojený Magnussen

U Renaultu se kompresor i MGU-H nacházejí v zadní části motoru

McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Williams v Silverstone oslavil 40. výročí

Místo komentování si zazávodil v Maďarsku. Otevřel si Di Resta znovu dveře do…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Po Ferrari zveřejňuje datum odhalení nového vozu také McLaren, Mercedes a Toro Rosso

  2. Newey o tom, proč odmítl pohádkové nabídky Ferrari i Mercedesu

  3. McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

  4. "Pohonné jednotky v F1 nejsou drahé," argumentuje Prost. A hned sklízí kritiku

  5. Personální změny v Itálii: Räikkönen má nového inženýra, Toro Rosso opouští šéf aerodynamiky

  6. Bývalý šéf McLarenu Martin Whitmarsh se vrací do F1

reklama

Zprávy odjinud