DISKUZE K ČLÁNKU Nároky stoupají: Bottas chce novou smlouvu i titul

Valtteri Bottas chce s Mercedesem podepsat novou smlouvu a ještě letos porazit i Lewise Hamiltona a získat titul mistra světa Formule 1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Nároky stoupají: Bottas chce novou smlouvu i titul

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 35, poslední 06.08.2017 11:36 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel002651 (Hlasovali 2 lidé) 04.08.2017 11:45
Srovnání s rokem 2007 není relevantní. U McL… »
» Easy (Hlasovali 2 lidé) 04.08.2017 11:50
Ok, stále se vše obrací proti Ferrari a je to na… »
» Easy (Hlasovali 2 lidé) 04.08.2017 13:41
No názor, že Kimiho záměrně zadupávají, aby mohli… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

217.170.105.XXX
Jednou Lewis splní předem daný slib a je z něj hrdina. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

217.170.105.XXX
Hamilton s Rosbergem měli rovnou pozici? 12 A proč musel pouštět kolegu pouze Rosberg? Proč Mercedes řešil kolize svých pilotů pouze tehdy, Pokud ji zavinil Nico? Proč na příkazy týmu kašlal jen Lewis? Rovný přístup, to jsi fakt pobavil. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

178.209.132.XXX
Ne, v Silverstone opravdu Kimi Sebovi v cestě nestál = nemuseli mu ho uklízet. Tam, kdyby to Ferrari nepodělalo těmi dlouhými stinty, mohl skončit Kimi před Sebem a oba výše (takto skončil před Sebem a oba níže). Napsal jsem to nesrozumitelně? Na Silverstone Kimiho nikdo neuklízel, tam to zvládl lépe než Seb (i v kvaldě a to je to, co neustále připomínám a budu připomínat pokaždé, když na to dojde). A protože poměr kvald je 8:3 ve prospěch Seba, je Seb v čele. Jsem zvědav, co na tomto budeš rozporovat.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Icewoman

Icewoman

178.255.168.XXX
Když už to tak vezmeme, tak nikde jinde kromě ulic Monte Carla Kimi Sebovi v cestě nestál. Stál -neuklidili.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

178.209.132.XXX
Co sem pleteš Silverstone? Tam snad odklízeli Räikkönena z cesty Vettelovi?

Malé připomenutí dění v této grand prix...

"Hamilton ujížděl, Räikkönen ho v uctivé vzdálenosti sledoval a Vettel marně bojoval s Verstappenem."

"V 50. kole postihl Kimiho defekt levé přední pneumatiky a nešťastný Fin musel svému krajanovi ustoupit bez boje. Ale tím sportovní tragédie v Británii pro Ferrari neskončila. Ve stejném, tedy 50. kole v polovině okruhu se roztrhla také levá přední i Vettelovi."

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

178.209.132.XXX
Mínusy už neřeším.
V Monze zábrany nikdo nebořil a Kimiho dav prosil, aby přišel, ale on na rozdíl jiných se na to mnohokrát vyflákl. Takže tak.

No časy v Lotusu a kolega Grosjean... Takže ani se nedivím, že Kimi měl coby navrátivší se mistr světa prim. Tam nejezdil špatně, akorát tým neplatil. Ferrari se snad v platbách nezpožďuje 03

Zatím pokaždé, ať jsem na téma Kimi napsal cokoli, tvoje reakce byla vždy značně podrážděná. Snažím se psát proč Kimiho situaci vidím takovou, jaká je. Jestli se mu vyplatí jezdit vodonosiče, tak je to jeho volba. Ferrari mělo tradičně vždy svého koně, to nepopírám. Ale ne pro hezké modré oči toho či kterého pilota.

Navíc Kimi byl jezdec, kvůli kterému byl odejit z Ferrari Michael Schumacher. S odstupem času se dá tvrdit, že Kimi statečně využil šance hned v prvním roce, když byl ještě rozjetý vlak za Michaelovy éry. Od té doby výkony Ferrari postupně padaly dolů (poslední PK 2008).

Neber to prosím špatně, Kimiho jsem měl vždy mezi oblíbenými piloty, jen mi vadí, když se na základě pocitů všechna vina valí na tým a jeho kolegu (když za Alonsa to bylo pro něj určitě horší). Se Sebem jsou kamarádi a myslím, že to nejlepší, co je mohlo potkat, je jezdit spolu v jedné stáji.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Icewoman

Icewoman

178.255.168.XXX
Silverstone?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Icewoman

Icewoman

178.255.168.XXX
Myslím, že odbíháš od podstaty diskuse.
Kimiho problémy v kvalifikaci nijak nerozporuju a jsou základem jeho výsledků. Ale třeba u Lotusu, kde jeli vyloženě na něj, to v závodě dokázal s týmem napravit. Nechci mu dělat advokáta a nebudu tvrdit, že jeho výkony se mi vždycky líbí, ale jeho působení u Ferrari se povětšinou odvíjelo od toho, že kromě pár závodů na konci roku 2007, kdy neměl Massa šanci na titul, a roku 2009 po Massově zranění nejelo Ferrari vyloženě na něj.
Určitě z něj neděláme chudáka, je jen jeho volba, jestli podmínky, které dostane, přijme. Jen mi vadí, že Ferrari nedokáže přiznat TR a jak napsal Odin, pak tady čteme různé kdyby...
S Kimim mám vlastní zkušenost, kdy dav šílel, porazil zábrany a Kimi s hlavou skloněnou mazal co nejrychleji odtud, aniž by mávl, zatímco ostatní se třeba i podepisovali.
A promiň, to že jsem na Kimiho zatížená a napadám každý příspěvek proti němu považuju za podpásovku - a ty se rozčiluješ kvůli mínusům... 02

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

178.209.132.XXX
Ještě k těm podpisům - jezdci většinou rádi dávají autogramy a případně se fotí s fanoušky i mimo jednu nařízenou seanci v boxech, ale také mimo ně. Když to porovnám například s Ricciardem nebo Hülkenbergem, to je jiné kafe.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

178.209.132.XXX
A ještě jednou pro připomenutí, jak to letos v kvalifikacích vypadalo:

1. SV P2, KR P4 +0.577
2. SV P2, KR P4 +0.276
3. SV P3, KR P5 +0.320
4. SV P1, KR P2 +0.059
5. SV P2, KR P4 +0.239
6. KR P1, SV P2 +0.043
7. SV P2, KR P4 +0.463
8. KR P3, SV P4 +0.148
9. SV P2, KR P4 +0.486
10. KR P2, SV P3 +0.209
11. SV P1, KR P2 +0.168

Kimi ztrácel průměrně 0.323s, Sebastian 0.133s.

Sice kdyby, ale kdyby to mnohými zpochybňované Monako dopadlo ve prospěch Kimiho, Seb by byl stále v čele šampionátu. A pozice na startovním roštu je základ úspěchu. Když už to tak vezmeme, tak nikde jinde kromě ulic Monte Carla Kimi Sebovi v cestě nestál. Ale ne zásluhou zpackané strategie, ale především tím, jak si Kimi komplikuje závody ještě než začnou.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

178.209.132.XXX
Kimiho potkávám v Monze celkem pravidelně (jezdím tam od roku 2007 a s výjimkou sezóny 2010 jsem tam zatím každý rok) a tak mohu posoudit, jak se Kimi k fanouškům staví a to z osobní zkušenosti. Zažil jsem i chvíle, kdy maximálně zamával a raději odjel služebákem z paddocku. O jeho přístupu mimo samotné závodění se psalo už mnoho, samozřejmě s ním nesdílím společný čas, soudím dle vyjádření jiných insiderů.

Chápu, že i dle nicku jsi na Kimiho hodně zatížená a každý příspěvek proti němu okamžitě napadáš. Musíš ale uznat, že minimálně v dobách jeho působení ve Ferrari to nebyly zase nějaké zázračné výkony a to při třech různých týmových parťácích. Snad nejvyrovnanější to bylo v době s Massou, ale zase jak všichni hodnotí jeho, že? Kimiho problém je v prvé řadě v kvalifikacích, to popřít nemůžeš a nevím, co to má co dělat s Vettelem. Kimi může být rád, že tam ještě vůbec je, bez Vettela už by tam jezdil někdo jiný. Děláte z Kimiho zbytečného chudáka, to si vzhledem ke svým kvalitám nezaslouží.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Icewoman

Icewoman

178.255.168.XXX
Ty si protiřečíš - na jedné straně píšeš, že Ferrari se soustředí na jezdce, který má dlouhodobě větší šanci - což je Vettel, a na druhou stranu mu nemají pakovat Kimiho z cesty...A pak ty řeči, že KDYBY Kimi atd....proč je pro tebe tak těžké přiznat, že Ferrari jede na Vettela, i KDYBY si Kimi ušoupal ruce na volantu? Já být šéfem Ferrari, těžko budu dávat rovné šance jezdci, který je motivovaný a platím mu 40 mega, a jezdci, kterému po bububu prodlužuju smlouvu za pět prakticky rok od roku a na přání Vettela, aby byl klid v týmu. Takže - ač nerada a nedělám to často, musím souhlasit se Situsem...
A Kimiho přístup k práci v týmu - ten my nevidíme a těžko můžeme posoudit. Nesouhlasím s tím, že je mu vše kolem fanoušků ukradené, na youtube je spousta videí, kde se podepisuje ochotně, s úsměvem a dokonce i v dešti, i těch, kde před fanoušky zdrhá, takže to nelze paušalizovat. A já ho mám ráda proto, že je pořád Kimi Räikkönen 01

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

178.209.132.XXX
Tak proč by asi Valtteri tvrdil to, co je zde uvedeno? Toto se akorát zmínil o ztrátě bodů pro Hama a přitom zdůrazňoval rovnost v týmu. To není čtení mezi řádky, ale celkem logická reakce jezdce, který nechce být vnímán jako dvojka. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.29.32.XXX
Problem cteni "mezi radky" je ten, ze si tam lide najdou casto informace a sdeleni, ktere tam ale ve skutecnosti vubec nejsou.
V prohlaseni tymu a Valteriho nevidim zadnou kontroverzi. Ale ani jednu.
Je zcela logicke, ze se nechce smirit s roli poslusne dvojky, staci se podivat jak dopadli dva brazilci a nyni Kimi, kdyz poslusne slouzi.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

46.135.57.XXX
Lehce podobná situace jako 2007, kdy působil Ham vedle Ály, tehdy navíc čerstvého double šampiona. 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

46.135.57.XXX
Počkej, mluvíš o tom Hamiltonovi, který se nebojí žádné konkurence? To není možné 12 (Při této příležitosti mi nedovolí nevzpomenout si na Lewisova prohlášení před sezónou ohledně sdílení dat se svým týmovým kolegou...)

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

46.135.57.XXX
No vidíš a proto si nemyslím, že jeho pozice je zásluhou Vettela. Ferrari se samozřejmě soustředí na jezdce, který má dlouhodobě větší šanci. Představa, že před začátkem letošní sezóny Seb týmu řekl, že mu musí za každou cenu odstavit Kimiho z cesty mi přijde krajně nerealistická. Ještě na okraj - Kimi je známý svým přístupem k práci v týmu (nejraději by jen závodil). Vše okolo a to včetně fanoušků mu je docela ukradené (mohu po několik let porovnávat naživo). Při první autogramiádě v boxech v roce 2009 (tehdy to bylo zavedeno povinně) jsem mu musel dát knihu k podpisu přímo před tvář, protože už chtěl po chvilce odejít. Stejně otráveně rozdává podpisy při jiných příležitostech. Až nechápu, že ho vlastně máme rádi. 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Ano, já vím. Jeho výsledky pro PK opravdu nejsou dobré. Pro druhého jezdce ve Ferrari jsou vítečné. Nedokážu si moc představit kde jinde by něco takového bylo možné.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.155.XXX
Buď ten Bottas je tak naivní a hlo.upý, nebo si z nás fandů F1 dělá vědomě vrtulu, nějak brzo asi zapoměl, když podepisoval smlouvu s Mercedesem, co všechno za tím stálo, a jaké podmínky pro ně letos Mercedes vyžaduje. No nic, třeba mu je zase připomenout:
1) Ze závodu přivážet body pro Tým Mercedes, tak aby na konci šampionátu obsadil první místo v PK
2) Z důvodu historického a současného úspěchu týmu Mercedes, a souhlasem jeho nového působení v tomto mistrovském týmu na kterém se velkou měrou podílel Lewis Hamilton, mu recipročně odvést služby v podobě loajality a Letos mu tak z jeho strany dopomoct k získání Titulu mistra světa F1.
Pokud si to tedy Bottas zpátky uvědomil, tak o myšlenkách získání jeho Titulu si může zatím jenom zdát, a vše tak v klidu posunout až za rok pro další sezonu, kde už samozřejmě vše mezi jezdci bude otevřené a Bottas k zisku Titulu už bude mít naprosto volné ruce, v opačném případě to Hamilton ze strany Mercedesu a Bottase může brát za zradu, vražení kudly do zad, a jeho opatřením by bylo přerušení další spolupráce s týmem Mercedes a odchod ke konkurenci (FERRARI),.

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

46.135.57.XXX
Pro připomenutí krátký soupis Kimiho let u Ferrari:

2007 KR 1. (110), FM 4. (94)
2008 KR 3. (75), FM 2. (97)
2009 KR 6. (48), FM 11 (22 - od Maďarska nejezdil)
2014 KR 12. (55), FA 6. (161)
2015 KR 4. (150), SV 3. (278)
2016 KR 6. (186), SV 4. (212)

V roce 2007 měl obrovské štěstí i pomoc od kolegy, který od něj nebyl bodově příliš daleko. V roce 2008 samozřejmě pomoc Felipemu oplatil. V roce 2009 měl Kimi průměrnou pozici v cíli 8.3, kdežto Felipe 6.5 (počítáno do Maďarska a bez DNF). A co teprve sezóny 2014, kdy se vrátil do Ferrari k Fernandovi nebo hned další rok s příchozím Vettelem. Proti tomu ten "zlepšující" se trend v loňské sezóně, kterou Vettel odjel s nezájmem, až dostal bububu od vedení, že nová smlouva jistá není...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama