DISKUZE K ČLÁNKU Kolem zvuku motorů je až moc veliký humbuk, tvrdí prezident FIA. Musíme respektovat trendy

Cíle nového majitele komerčních práv F1 - americké společnosti Liberty Media - jsou pro období po roce 2020 vcelku jasné: levnější, jednodušší a hlasitější motory

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kolem zvuku motorů je až moc veliký humbuk, tvrdí prezident FIA. Musíme respektovat trendy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 04.08.2017 08:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovali 4 lidé) 01.08.2017 15:56
Ouřada se zaměřuje na trendy a diváci jdou jinam. »
» uzivatel001639 (Hlasovali 3 lidé) 01.08.2017 16:00
No kdyz jezdi pred F1 jine serie jako F2 nebo GP3… »
» Jirka_1 (Hlasovali 3 lidé) 01.08.2017 16:07
Tak zrušit závody GP2 a GP3 nebo jim namontovat… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Milan B.

    Milan B.

    88.80.244.XXX
    Ja by som bol spokojný, keby sa v TV dali vypnúť komentátori, aby som si mohol dať hlasitejšie zvuk motorov. Talkshow ma nezaujíma.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.128.XXX
    Nejde o rychlost jako takovou, ale o pocit z rychlosti při průjezdu zatáčkou a pak především akcelerace ze zatáčky, tam obzvlášť jsou současné Formule 1 brutální.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      178.209.132.XXX
      Za měsíc budu schopen zhodnotit, jaký dojem z toho budu mít. Poslední tři roky byly přímo na okruhu takové sterilnější. Bohužel.
      Ale letos naposled bez halo.......

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • vojtano

    vojtano

    80.188.35.XXX
    F1 rozhodně nemusí respektovat nějaké pseudo eko trendy, naopak má být tím, kdo trendy a následně legendy tvoří!!!

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Easy

    Easy

    178.209.132.XXX
    Proč by měla F1 dělat ekologickou agitku?
    Letadla nevadí? A Todt si myslí, že o elektřinu pro dobíjení elektromobilů se postarají solární nebo větrné elektrárny??

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Ouřada se zaměřuje na trendy a diváci jdou jinam.

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Hm, nějaký ten rok zpátky se závodilo s 1,5 litrovými turbomotory a na jejich zvuk si nikdo nestěžoval. A co si budeme povídat - 1250 kobyl součané PJ v F1 nemají ani v kvalifikačním módu... :-)

    Než na kravál by se měli zaměřit na zvuk, aby běhal lidem mráz po zádech. Decibely jsou k ničemu, jen ničí sluchová ústrojí.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.77.XXX
      No kdyz jezdi pred F1 jine serie jako F2 nebo GP3, tak kdyz pak sedis na tribune, tak nevis, jestli ta projizdejici F1 nema problem a nejede v uspornym modu do boxu. Je to ostuda. U F2 a GP3 je citit dle zvuku ze zavodi, F1 vypadaji ze jezdi zahrivaci kola a zavod zacne az pozdeji. Velke zklamani

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jirka_1

        Jirka_1

        217.30.64.XXX
        Tak zrušit závody GP2 a GP3 nebo jim namontovat tlumiče... .-)

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Easy

        Easy

        178.209.132.XXX
        Souhlas. Od 2014 již na tribuně používám chrániče sluchu pouze mimo F1.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.128.XXX
        Měl jsem možnost na živo porovnat současnou F2( a dříve GP2) se současnou generací hybridních motorů ve Formuli 1, a přišlo mě to přesně naopak... na jedné straně uřvané a pomalé vozy GP2 a na druhé svištící rakety Formule 1... prostě jako srovnání poslední generace pístových stíhaček a prvních proudových "monster".

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Easy

          Easy

          178.209.132.XXX
          No když se podíváš na GP2, resp. F2 na rovince směřující k Parabolice na Monze, tak ty vozy nejsou zrovna pomalé 03

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001639

            uzivatel001639

            89.111.77.XXX
            Presne, ta rychlost neni o tolik jina. ten zvuj jasne rika, ze i GP3 jezdi zavod. Po F2 a GP3 proste kdyz najednou slysis ty tiche F1, tak to vypada jak zahrivaci kola nebo jizda za safetycarem u F2 03 Nebo kdyz jede Porsche cup, veterani, cokoli vypada ze zavodi vice nez F1. ty si tak krouzi po okruhu s takovym monotonejsim zvukem a rozbuseni srdce se z ocekavaneho prulety tryskace nedostavuje 12 Kde jsou ty casy 20tis otacek? 12

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama