DISKUZE K ČLÁNKU Jak je to s jezdeckou sestavou Ferrari pro rok 2018? Marchionne se vyjádřil k různým zvěstem

Nejen double pro Ferrari, mimochodem třiasedmdesátileté v historii týmu, zaměstnávalo jeho čelní funkcionáře a novináře. Objevila se totiž zpráva, že o jezdecké sestavě pro rok 2018 už je rozhodnuto.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak je to s jezdeckou sestavou Ferrari pro rok 2018? Marchionne se vyjádřil k různým zvěstem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 112, poslední 04.08.2017 14:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» RoBertino (Hlasovali 3 lidé) 31.07.2017 11:32
Jak bylo napsáno - jedná se o spekulace. Však… »
» Duncan66 (Hlasovali 3 lidé) 31.07.2017 12:12
Kdyz se Kimi poradne vybicuje, tak dokaze byt… »
» Icewoman (Hlasovali 3 lidé) 31.07.2017 12:23
Jasně, třeba v Silverstone na něj vůbec neměl...… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
Já ti to říkal. Prostě Kimiho raději přezuli dřív. Žádný stres, jestli náhodou nebude rychlejší a neproběhne souboj.
A co sem taháš Alonsa? Protože zajel jediné rychlé kolo, to byl jako v závodě nejrychlejší?
Já jsem ti operoval s jedním nejrychlejším kolem?????
Ne Odine, není to o jednom rychlém kole. Ale pokud chceš někoho předjet i tam, kde se předjíždět dá, musí pilot splnit jednu zásadní skutečnost. Být rychlejší než konkurent. Ukaž mi, že byl Kimi na starých rychlejší než Vettel na nových a máme se o čem bavit, jestli by byl rychlejší o dost, aby ztrátu vymazal. Do toho!!! Pokud Kimi rychlejší nebyl, tak je přece úplně jedno, jestli se na trati předjíždí nebo ne. Pokud si pomalejší, nemůžeš přece nikoho předjet. Nevěřím, že něco tak prostého musím vysvětlovat někomu, kdo sleduje F1 desítky let. 20

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
Ano Odine. Já fandím jezdcům, ne týmům. Zatímco ty si vymýšlíš pomluvy o Schumim, Vettelovi, Sennovi jen v některých týmech? Nebo na nich nenecháš nitku suchou, v kterémkoliv týmu, za který jezdili??? No????? Aneb vždy se přesunuli největší podrazáci tam, kde jezdili zmínění "hajzlící". Jak tým opustili, tak tam začali být všichni féroví, co? 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
No jo, nechat oba piloty jet naplno na čistém vzduchu v Monaku (nebo na trati v Bahrajnu) je TR, jediné férové řešení bylo zaříznout Vettela. Jinak je Kimi onuce. Tak to prostě je. A vyhýbáš se ty. Několik mých komentářů jsi nechal bez odpovědi, proč asi? 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
No ono Odinovi strašně vadí nesuspendování Vettela za Malajsii, ale že se RB choval k Webberovi úplně stejně o rok dřív za stejný prohřešek nějak nevidí. U Vettela je to TR, ale Webber má právo nerespektovat příkaz týmu. To je ta objektivita. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
Vymýšlíš si jedině ty. V Monaku nemám co přiznávat, tam žádná TR neproběhla. Tvrdím pořád to samé. Pokud jde o Maďarsko, psal jsem to jasně mockrát, nebudu ti tu kopírovat všechny citace. Byla to snaha Ferrari o TR, ale dopadlo by to stejně i kdyby nechali Kimiho jakýkoliv počet kol dýl.
K Monaku a gumám. Opět lžeš. Oba tvrdíme to samé pořád. Nové byly jasně rychlejší a časy to zřetelně ukazují. A nejen u Ferrari, kde to pokládáš za rezignaci Kimiho, ale téměř u všech. Asi rezignovali všichni ne? Takže si tu do krámy vymýšlíš jen ty a navíc tu vytváříš teorie o spiknutí proti Kimimu i v případech, kdy by bylo Ferrari samo proti sobě i Vettelovi (třeba v Bahrajnu) a tudíž by ji dělal jen de.il. To ty máš Vettelovy týmy za de.ily obecně pokaždé že? 02

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
Kecy. I kdyby tebou zmiňované sporné strategie vedly skutečně ke ztrátě bodů, tak si je klidně přičti a srovnej, kdo z nich by jich měl víc. A to byla fakt doba, kdy ti dva měli srovnatelné výkony. Což se o letošku nedá říct ani omylem.
Samozřejmě čísla dohromady nedáš, protože by mluvily jasně proti tobě. 02

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

46.135.57.XXX
Ne vždy se mi líbí, co Ferrari nebo jejich jezdec provede. Již během závodu v Baku jsem si říkal, že by si Vettel zasloužil na holou. Ale to je život, sám jsem impulzivnější člověk a pak občas lituju, když přeteču... Příkladem ve zdejší diskusi je moje nedávná šarvátka s Pikasem. Tyto stránky i diskuse mám rád a nerad vlítnu do nějakých invektiv, když se tu bavíme formuli, kterou miluji. Jinak tak dlouho, jak ji sleduješ ty ani ještě nejsem na světě 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
O to se fakt nesnažím. 18
Jak Ferrari nemám už nějakých 45 let rád, tak "rozumné" fanoušky respektuji.
V F1 v posledních dobách je těch intrik čím dál více a to napříč spektrem týmů. Tam mi příjde dost zaslepené, tuto skutečnost nevnímat právě u týmu, kterému fandíme. Ale asi to tak vy Ferraristi, máte. 05
U Mika je to jinak. Ten má své konkrétní oblíbence a až Vettel bude jezdit za Mercedes, bude Mergl ten nejférovější tým a Ferrari opět banda podrazáků. Však mi před pár lety zde vyčetl, že Ferrari nekritizuji, když on na nich nenechal nit suchou. Ale to už je takový náš folklor. 03
Tebe alespoň beru, jako fanouška "až za hrob" a rád se s tebou kdykoliv utkám, abych alespoň zasil semínko nejistoty. 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

178.209.132.XXX
Aha, takže když dojde na kontakt týmových kolegů, tak je běžnou praxí toho "viníka" trestat odstavením do konce sezóny...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Ano, stala. To nepopírám. Ale také vím proč. Za jeho úmyslné sejmutí Hamiltona právě v Belgii. A dokonce s tím souhlasím. To je právě to řešení, které jsem postrádal u RBR, za údajné nerespektování onoho multi21 v Malajsii. Opakuji, tým je ten, kdo rozhoduje jak se budou piloti chovat.a kdo je za to trestá.
Nico nerespektoval přání týmu o boji bez kontaktů, tak byl potrestán. Vettel údajně nerespektoval přání týmu aby neútočil, ale potrestán nebyl. Čili nevěřím, že v Malajsii nešlo o podraz na Webbera. Nikoliv ze strany Vettela, ale ze strany týmu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

178.209.132.XXX
Odine, tvoje snaha odstavit mě a další od víry "Ferrari" nebude úspěšná. S Ferrari až za hrob!
12 12 12 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

178.209.132.XXX
Hele, a my fanoušci Ferrari jsme onuce nebo jak to mám chápat? 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

178.209.132.XXX
Víš, už chápu, proč se neshodneme...
Už jsi tady několikrát napsal, že tým dokáže vymyslet x strategií, jak dostat jednoho dopředu a druhého dozadu. To vlastně říká vše - výsledkem každého závodu je TR 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

178.209.132.XXX
Stačí si vzpomenout na rok 2014 a velikost Hamiltona v Mercedesu 11
(Po Belgii se z Rosberga stala obyčejná onuce taky). V Monze jsem na vlastní oči v první šikaně viděl, jak ho zcela oddaně pouští Nico před sebe...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Protože používáš argumenty, které se ti hodí do krámu. Ale které neplatí obecně. Až Vettel bude schopen stejného činu za stejných podmínek, jako Hamilton, pak uznám jeho velkost, potažmo velikost Ferrari. A až Ferrari umožní vyhrávat dvojkám v regulérních soubojích s jedničkami, pak uznám jejich velikost též. Zatím jsou jen onuce, které nezaslouží obdiv. Respektive jejich fans.
I ve spackané sezóně se lze zachovat férově. Mělo by to být lehčí, než když se bojuje o titul a vše se podřizuje jedinému cíli. A co ukázalo Ferrari? Jen podrazy. Tak mi tu nepiš nic o jejich fér přístupu v letošní sezóně.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

178.209.132.XXX
Asi jsi to nepochopil... Nové gumy pro Raikkonena byly rychlejší (jel rychleji), ale Vettel z těch starých vymáčkl ještě víc.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

178.209.132.XXX
Tak já tu omílám stejné věci, ale vy děláte přece to samé. Nechápu, proč do toho neustále taháš loňskou zpackanou sezónu, kterou Vettel kromě ztráty nervů v Mexiku stejně jel jen z povinnosti. Stejně jako nepovedený rok 2014 u Red Bullu. Mě už zkrátka tato přes několik článků roztahaná diskuse přestává bavit (už se v tom začínám ztrácet - chtělo by to normální fórum).

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
To je samozřejmě pitomost a-lá Mike17.
Opět musím argumentovat závěrem, vlastně celou loňskou sezónou. Oba měli plus-mínus stejně problémů. A oba byli velmi vyrovnaní. Dokonce na tom byl Kimi lépe, než mu začali servírovat nesmyslné strategie, jen aby Vettela dostali před něj. Ono by se pak těžko obhajoval fakt, že v celé sezóně 2017 se pojede na horšího z loňska. 02

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

178.209.132.XXX
Koukni sem do diskuse, jak se k Maďarsku vyjádřili i jiní nezaslepenci 03

[odkaz na stránku]

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Aesy proč chceš utíkat? Chápu, že posun nebude lehký, ale je tu mnoho otázek, které visí ve vzduchu bez odpovědi. Pikaso má pravdu. Meleš stále stejné věci a nepříjemné "otázky" necháváš jako Tabu. Proto se nezabýváš loňskou sezónou a událostmi z jejího konce. Nesedí ti to k tvému Image Ferraráka. Vidíš u ostatních každou prkotinu, ale u Ferrari obhajuješ neobhajitelné. Není ti to blbý?
Já mám limity mnohem dál. Jen toho času je málo. 03 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama