DISKUZE K ČLÁNKU Jak je to s jezdeckou sestavou Ferrari pro rok 2018? Marchionne se vyjádřil k různým zvěstem

Nejen double pro Ferrari, mimochodem třiasedmdesátileté v historii týmu, zaměstnávalo jeho čelní funkcionáře a novináře. Objevila se totiž zpráva, že o jezdecké sestavě pro rok 2018 už je rozhodnuto.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak je to s jezdeckou sestavou Ferrari pro rok 2018? Marchionne se vyjádřil k různým zvěstem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 112, poslední 04.08.2017 14:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» RoBertino (Hlasovali 3 lidé) 31.07.2017 11:32
Jak bylo napsáno - jedná se o spekulace. Však… »
» Duncan66 (Hlasovali 3 lidé) 31.07.2017 12:12
Kdyz se Kimi poradne vybicuje, tak dokaze byt… »
» Icewoman (Hlasovali 3 lidé) 31.07.2017 12:23
Jasně, třeba v Silverstone na něj vůbec neměl...… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                                  • Mike17

                                    Mike17

                                    185.149.128.XXX
                                    Předně, zaslepenci jako já tady píší mnohokrát. že Ferrari na Vettela jede. Jen "někteří" nezaslepenci to odmítají číst a brát v úvahu.
                                    Za druhé: tvá teorie, nechat je na trati dýl je mimo. Skoro všichni, co gumy měnili, byli na nových gumách rychlejší. Náskok obou Ferrari byl díky Kimiho šnečímu tempu jen několik sekund. Většinou v takové situaci se dělá pitstop hned kolo po tom, co je za vámi. Aby se zabránilo undercuttu. Což se také stalo a Kimi přezul kolo po Valterim. Vettel jít první nemohl, protože první, co by Ferrari "antifans" řekli, by byla jasná TR podseknutím, které by se jistě Vettelovi povedlo.
                                    Kdyby Kimiho nechali na trati dýl, hned by tu byly teorie o úmyslném nechání trápit Kimiho na starých hadrech a udělání zbytečné ztráty času a pozic. A je jasné, kdo by byl v čele těchto teorií. Ne, nic ti nepodsouvám. Jsou to prosté zkušenosti z předchozích závodů, kdy jsi tuto taktiku ozančil za stupidní a jasný úmysl připravit Kimiho o body. To, že tím údajně "darovali" body Bottasovi, MV a Riccimu, tedy "poškodili" nejen Kimiho, ale i Vettela, ti v tak stupidním závěru zřejmě nevadí. Ohledně stejnou logiku jsi předváděl i u RB, v dobách Vettela.
                                    A najednou je stejná taktika ta jediná, která by byla fér. To jen dokazuje, že ať udělá Ferrari výměnu jakkoliv, stejně z toho uděláš podvod. 02

                                    + 0 / − 1

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • odin

                                      odin

                                      77.240.103.XXX
                                      Prosím připomeň mi, kdy jsi ty přiznal TR ve prospěch Vettela po Monaku a i zde po Maďarsku. Já ti mohu ocitovat (nakopírovat) tvé názory.
                                      Toliko k zaslepenosti.
                                      K Monaku a gumám. Dohodněte se s Easym, jak vlstně fungovaly. On tvrdí, že nové byly pomalejší, ty, že byly rychlejší. 01 18 18 18
                                      Tak jaké byly? Každý si tu vymýšlíte, jak se vám to zrovna hodí do krámu. 02
                                      A vrcholem je, že přesně víš, co by kdo napsal.
                                      Tak k tomu už opravdu nemám co říci.
                                      02 02 02
                                      Tak ti dám alespoň mínus. 03

                                      + 0 / − 0

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • Easy

                                        Easy

                                        178.209.132.XXX
                                        Asi jsi to nepochopil... Nové gumy pro Raikkonena byly rychlejší (jel rychleji), ale Vettel z těch starých vymáčkl ještě víc.

                                        + 1 / − 0

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                                      • Mike17

                                        Mike17

                                        185.149.128.XXX
                                        Vymýšlíš si jedině ty. V Monaku nemám co přiznávat, tam žádná TR neproběhla. Tvrdím pořád to samé. Pokud jde o Maďarsko, psal jsem to jasně mockrát, nebudu ti tu kopírovat všechny citace. Byla to snaha Ferrari o TR, ale dopadlo by to stejně i kdyby nechali Kimiho jakýkoliv počet kol dýl.
                                        K Monaku a gumám. Opět lžeš. Oba tvrdíme to samé pořád. Nové byly jasně rychlejší a časy to zřetelně ukazují. A nejen u Ferrari, kde to pokládáš za rezignaci Kimiho, ale téměř u všech. Asi rezignovali všichni ne? Takže si tu do krámy vymýšlíš jen ty a navíc tu vytváříš teorie o spiknutí proti Kimimu i v případech, kdy by bylo Ferrari samo proti sobě i Vettelovi (třeba v Bahrajnu) a tudíž by ji dělal jen de.il. To ty máš Vettelovy týmy za de.ily obecně pokaždé že? 02

                                        + 0 / − 0

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.128.XXX
                            Dovolím si ještě jednu poznámku. Kimi byl na starých evidentně pomalejší, než na nových (ostatně jako tomu bylo u všech na trati). A sám to uznáváš. Nechci si ani představit, co by jsi psal, kdyby ho na těch pomalejších gumách podsekly Mercedesy. 12
                            Matně si vzpomínám na urážky Ferrari, jak nechali Kimiho stupidně trápit se zbytečně dlouho na starých gumách a na vypočítávání zbytečně ztráty, kterou tím Kimi získal. Ale včera jistě ne, kdyby ho nechali dýl na pomalejších gumách, to by žádnou ztrátu nezískal, že? 12
                            Aneb je to přesně o tom, že ať udělá Ferrari cokoliv, neexistuje možnost, že by nechtěli podrazit Kimiho. A o tvé proslulé konzistenci názorů. 03

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • odin

                              odin

                              46.135.42.XXX
                              Tvů problém je ten, že jsi zatím ještě stále nepochopil, že se strategií v Maďarsku mám menší problém, než v Monaku. Už po Monaku jsem popsal strategii, která zaručí prvnímu setrvání na prvním fleku. A světe (Miku) div se, byla úplně stejná, jako předvedli v Maďarsku. Tak jaký podraz zase hledáš? Já jsem jenom srovnal Monako a Maďarsko a udělal závěr, že Ferrari umí udržet pomalejšího jezdce na čele. Čili vyvrátil tvé nesmysly s časy. Podle mne v F1 platívalo, že jedna věc je dojet a druhá předjet. Rychlejší pilot "lehce" dojede pomalejšího, ale předjíždění je velmi obtížné i pro toho rychlejšího. Proto nedávám příliš velkou váhu argumentu "rychlost". A to především na tratích, kde se předjíždět téměř nedá. Výměna pozic byla jednoznačná TR. Víc k tomu nemám.

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                185.149.128.XXX
                                Citace:"Já jsem jenom srovnal Monako a Maďarsko a udělal závěr, že Ferrari umí udržet pomalejšího jezdce na čele."
                                Jo, přesně. Pro tebe je TR ve prospěch Vettela to, že ji neudělali pro Kimiho. O tom to celé je. Protože úmyslně udržet vedoucího znemožněním předjetí je TR jak vyšitá. Přesně jako v Maďarsku. Pro mne je fér, nechat si je rozdat si to v rychlosti. A pokud mají volný vzduch, a oba ji měli, pak je to fér nejvíc jak to jde. A o tom je závodění. Snaha zajet nejrychlejší časy. Když je čistý vzduch, pak je to hlavní kritérium toho, kdo si zaslouží vyhrát. V tom se asi lišíme. Ty dáváš přednost úmyslnému zabrždění pilota tím, že se na trati nedá předjet, pro mne je fér nechat je jet jak nejrychleji umí.

                                + 0 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Easy

                                  Easy

                                  178.209.132.XXX
                                  Matematicky řečeno: po týdnech konečně konvergujeme k jádru pudla 11

                                  Z výše uvedého důvodu také tvrdím, že Maďarsko byla TR tvrdší než v Monaku, protože tam jednoho jezdce použili jako obětního beránka pro jiného, který BY (toto slovíčko záměrně zdůrazňuji) v případě úspěšného manévru na jezdce Ferrari získal TR-výhodu a bodově by odskočil svému týmovému kolegovi, který s ním již reálně bojuje o titul. Za celou sezónu jsem neviděl u Mercedesu něco podobného ve prospěch Valtteriho. Lewis dostal jak na stříbrném tácu exkluzivní příležitost zdolat nejenom ty vpředu (snížit ztrátu v závodě nebo ještě naopak ukrojit z Vettelova náskoku), ale zejména to byla facka Valtterimu, který je brán automaticky za pomocníka. Bez ohledu na jeho vyrovnané výkony.

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • Easy

                                    Easy

                                    178.209.132.XXX
                                    Takové pokusy o prohazování jezdců na trati kvůli atakům na soupeře si mohou (bez újmy na image) dovolit např. u Force Indie, které jde zejména o to maximalizovat body od obou jezdců, protože v celkovém součtu jí jde o pozici v hodnocení PK. Ale u týmů, jejichž jezdci bojují též o šampionát se mi to nelíbí.

                                    + 0 / − 0

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • odin

                                      odin

                                      77.240.103.XXX
                                      Zajímavé je na vašich názorech fakt, že v případě Kimiho vám nikomu nevadí, že je obírán díky TR o body ve prospěch Vettela. Ale u Mercedesů vám vadí už jenom skutečnost, že se tak mohlo stát. Ale nestalo. Tomu říkám fér pohled na stejnou věc. 02
                                      Vymýšlíte pseudo argumenty v podobě rychlosti, abyste obhájili TR Ferrari a stejný argument u Mercedesu ignorujete.
                                      No, diskuze se zaslepenci asi fakt nemá sb´mysl.
                                      Díky, že jste ukázali pravou tvář.

                                      + 0 / − 0

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • Mike17

                                        Mike17

                                        185.149.128.XXX
                                        Tak už konečně uveď, kdy byl Kimi obrán TR o body a dolož to čísly. A máme se o čem bavit. 03

                                        + 0 / − 0

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                                      • Easy

                                        Easy

                                        178.209.132.XXX
                                        Pravou tvář? Ale no tak, Odine. Vždyť tyto věci tady už píšu po několikáté 03
                                        Opravdu navrhuji toto téma opustit (dokud nebude k dispozici opět něco "šťavnatého"), protože jsme asi došli na limit a dál už se debata neposune... Souhlas?

                                        + 0 / − 0

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                                        • odin

                                          odin

                                          77.240.103.XXX
                                          Aesy proč chceš utíkat? Chápu, že posun nebude lehký, ale je tu mnoho otázek, které visí ve vzduchu bez odpovědi. Pikaso má pravdu. Meleš stále stejné věci a nepříjemné "otázky" necháváš jako Tabu. Proto se nezabýváš loňskou sezónou a událostmi z jejího konce. Nesedí ti to k tvému Image Ferraráka. Vidíš u ostatních každou prkotinu, ale u Ferrari obhajuješ neobhajitelné. Není ti to blbý?
                                          Já mám limity mnohem dál. Jen toho času je málo. 03 18

                                          + 0 / − 0

                                          ohodnotit kladně záporně

                                          Reagovat Nahlásit
                                          • Easy

                                            Easy

                                            178.209.132.XXX
                                            Tak já tu omílám stejné věci, ale vy děláte přece to samé. Nechápu, proč do toho neustále taháš loňskou zpackanou sezónu, kterou Vettel kromě ztráty nervů v Mexiku stejně jel jen z povinnosti. Stejně jako nepovedený rok 2014 u Red Bullu. Mě už zkrátka tato přes několik článků roztahaná diskuse přestává bavit (už se v tom začínám ztrácet - chtělo by to normální fórum).

                                            + 0 / − 0

                                            ohodnotit kladně záporně

                                            Reagovat Nahlásit
                                            • odin

                                              odin

                                              77.240.103.XXX
                                              Protože používáš argumenty, které se ti hodí do krámu. Ale které neplatí obecně. Až Vettel bude schopen stejného činu za stejných podmínek, jako Hamilton, pak uznám jeho velkost, potažmo velikost Ferrari. A až Ferrari umožní vyhrávat dvojkám v regulérních soubojích s jedničkami, pak uznám jejich velikost též. Zatím jsou jen onuce, které nezaslouží obdiv. Respektive jejich fans.
                                              I ve spackané sezóně se lze zachovat férově. Mělo by to být lehčí, než když se bojuje o titul a vše se podřizuje jedinému cíli. A co ukázalo Ferrari? Jen podrazy. Tak mi tu nepiš nic o jejich fér přístupu v letošní sezóně.

                                              + 0 / − 0

                                              ohodnotit kladně záporně

                                              Reagovat Nahlásit
                                              • Easy

                                                Easy

                                                178.209.132.XXX
                                                Stačí si vzpomenout na rok 2014 a velikost Hamiltona v Mercedesu 11
                                                (Po Belgii se z Rosberga stala obyčejná onuce taky). V Monze jsem na vlastní oči v první šikaně viděl, jak ho zcela oddaně pouští Nico před sebe...

                                                + 0 / − 0

                                                ohodnotit kladně záporně

                                                Reagovat Nahlásit
                                                • odin

                                                  odin

                                                  77.240.103.XXX
                                                  Ano, stala. To nepopírám. Ale také vím proč. Za jeho úmyslné sejmutí Hamiltona právě v Belgii. A dokonce s tím souhlasím. To je právě to řešení, které jsem postrádal u RBR, za údajné nerespektování onoho multi21 v Malajsii. Opakuji, tým je ten, kdo rozhoduje jak se budou piloti chovat.a kdo je za to trestá.
                                                  Nico nerespektoval přání týmu o boji bez kontaktů, tak byl potrestán. Vettel údajně nerespektoval přání týmu aby neútočil, ale potrestán nebyl. Čili nevěřím, že v Malajsii nešlo o podraz na Webbera. Nikoliv ze strany Vettela, ale ze strany týmu.

                                                  + 0 / − 0

                                                  ohodnotit kladně záporně

                                                  Reagovat Nahlásit
                                                  • Easy

                                                    Easy

                                                    178.209.132.XXX
                                                    Aha, takže když dojde na kontakt týmových kolegů, tak je běžnou praxí toho "viníka" trestat odstavením do konce sezóny...

                                                    + 0 / − 0

                                                    ohodnotit kladně záporně

                                                    Reagovat Nahlásit
                                                  • Mike17

                                                    Mike17

                                                    185.149.128.XXX
                                                    No ono Odinovi strašně vadí nesuspendování Vettela za Malajsii, ale že se RB choval k Webberovi úplně stejně o rok dřív za stejný prohřešek nějak nevidí. U Vettela je to TR, ale Webber má právo nerespektovat příkaz týmu. To je ta objektivita. 03

                                                    + 0 / − 0

                                                    ohodnotit kladně záporně

                                                    Reagovat Nahlásit
                                              • Easy

                                                Easy

                                                178.209.132.XXX
                                                Hele, a my fanoušci Ferrari jsme onuce nebo jak to mám chápat? 18

                                                + 0 / − 0

                                                ohodnotit kladně záporně

                                                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama