DISKUZE K ČLÁNKU Jak je to s jezdeckou sestavou Ferrari pro rok 2018? Marchionne se vyjádřil k různým zvěstem

Nejen double pro Ferrari, mimochodem třiasedmdesátileté v historii týmu, zaměstnávalo jeho čelní funkcionáře a novináře. Objevila se totiž zpráva, že o jezdecké sestavě pro rok 2018 už je rozhodnuto.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak je to s jezdeckou sestavou Ferrari pro rok 2018? Marchionne se vyjádřil k různým zvěstem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 112, poslední 04.08.2017 14:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» RoBertino (Hlasovali 3 lidé) 31.07.2017 11:32
Jak bylo napsáno - jedná se o spekulace. Však… »
» Duncan66 (Hlasovali 3 lidé) 31.07.2017 12:12
Kdyz se Kimi poradne vybicuje, tak dokaze byt… »
» Icewoman (Hlasovali 3 lidé) 31.07.2017 12:23
Jasně, třeba v Silverstone na něj vůbec neměl...… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                                • Mike17

                                  Mike17

                                  185.149.128.XXX
                                  Opět trapné argumenty. Pokud by Vettel dodržel dohodu, bylo přece úplně jedno, kdo pojede první. Prostě by neútočil bez ohledu na to, kdo zajede první. Za zadkem měl Mercedesy. Sice museli brát ohled na palivo, ale evidentně na suchu nebyly. On totiž Odin účelově vytěsnil, že dojeli pouhých 8s za Webberem a v tu chvíli byli pozadu míň jak polovinu. K tomu všemu měl problémy s palivem jen jeden z nich a druhý byl tomu prvnímu posazen za zadkem. Toho sis také nevšiml. Ale jistě, RB měl přesné informace už před posledními pitstopy o stavu paliva konkurence a dopředu věděl, že proběhne TR a Nicovi přejetí zakážou. Viď? Aneb povod u RB je vždy v tom, že jsou jasnovidci a dopředu mají přesně vědět, co má konkurence za problém.
                                  A samozřejmě totální tupci, protože přezují Marka rekordně rychle, ikdyž podle tebe můžou pohodlně prodloužit pitstop nebo nedotáhnout kolo. Ale v závodě, kde by toto dávalo největší smysl to neudělají a nechají si to na závody, kdy tím darují pouze body Alonsovi. Prostě jako vždy: jasnovidci a přitom totální kreténi.
                                  A tato věta ukazuje tvoji zaujeatost krásně: "Měli auto na titul a Webber by jim ho též uměl dovézt, kdyby měl Vettelovu podporu."
                                  Totiž jejich auto ještě v půlce sezony na dominanci nevypadalo (z 10-ti závodů vyhrál RB jen 4!!!). Takže opět jen totální kretén by nenasadil evidentně lepšího pilota. A druhá věc je, že i přes drtivou dominanci v druhé půlce sezony ten excelentní, plně dostačující Webber nebyl schopný dolačit to bezkonkurenční auto na druhý flek a za Alonsem skončil o drtivých 43 bodů!!! Ale jo, teď přijde pasáž, kdy ty 2 špatně utažená kola zavinila těch 43 bodů, že? 12
                                  Ale jinak je to jasný, Webber by neměl problém získat titul. 11

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                • Mike17

                                  Mike17

                                  185.149.128.XXX
                                  Jo a k té hlášce o zrachlení Webbera: Ano, Vettel měl vyčkat. Hned na to Webber evidentně zrychlil a najel si náskok, kterým vždy operuješ. Vettel se tedy dočkal už před pitstopy. Nebo ne? 12
                                  To, proč RB tlačil na Webbera, aby si vyjel na Vettela náskok, když vlastně chtěl, aby žádný náskok neměl, fakt nechápu. Ale je mi jasné, že je to součást jasnovidecko stupidní strategie RB, kterou nikdo chápat nemusí. Hlavně když v tom máš jasno jen ty. 03

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                • Mike17

                                  Mike17

                                  185.149.128.XXX
                                  A ještě jednu poznámku si neodpustím:
                                  Strašně ti vadí, že Vettela nepotrestali a nenechali ho sedět doma. Jak je to "logické" jsem psal předtím. A nevadí ti náhodou, že úplně to samé udělal předtím v Silverstone Webber??? Veřejně přiznal, že nerespektoval rozhodnutí týmu úmyslně a že by to udělal znovu. Tady ti nevadí, že mu nezakázali jezdit? Tady to není tedy znak toho, že si může Webber dovolit co chce a všecho mu projde? Není on ten prominetní jezdec? 12 03

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.128.XXX
                          Ty přiblblé časy byly v Monaku na čistém vzduchu. A i v Maďarsku jsem vzal ty, kdy byl Kimi přes 4s za Vettelem. Takže pokud máš časy na čistém vzduchu za blbost, měl bys navrhnout FIA, ať nesoutěží v rychlosti, ale v tvém oblíbeném šetření papuček.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                  • Pavel A.

                    Pavel A.

                    89.233.150.XXX
                    I když měl Vettel potíže, jsem přesvědčen, že by ho Raikkonen v "normálním" souboji nezdolal, stejně jako jeho nepředjel Hamilton i když směl použít kvalifikační mód.
                    Já ale vidím jinou situaci - kdyby Kimiho di Resta nezdržel a po vyjetí z boxu byl před Vettelem. Pak by vyhrál, nevěřím, že by dostal příkaz zařadit se za Vettela a krýt mu záda.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.128.XXX
                      No tak v tom si tak moc jistý nejsem. Ta situace u nich je tak jasná a převaha Mercedesu celkem zřejmá, že moc nevěřím v obětování 7-mi bodů. 03

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.103.XXX
                      Podívej, ani v Monaku a ani na Hungaroringu se moc předjíždět nedá. A když máš dva téměř stejné stroje, tak je předjetí prakticky vyloučené. Nemíním ti tvůj názor vyvracet, protože si myslím totéž. Osobně mi vadí více Monako, kdy tým strategií dostal Kimiho za Vettela. Pokud jsi normální a o F1 něco víš, pak musíš uznat, že ani Vettel by v Monaku Raikkonena v normálním souboji nepředjel.

                      K druhému odstavci: Tady souhlasím s Mikem. Protože, kdyby Ferrari mělo zájem na vítězství Kimiho, pak by mu to vítězství dopřáli právě už v Monaku, kdy si to zasloužil mnohem více, než v Maďarsku. Proto tvrdím, že by je stejně vyměnili. A Kimi včerá jen bránil Vettela před Mercedesy. Ne nadarmo byl na koberečku... 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Easy

                        Easy

                        178.209.132.XXX
                        A jak to, že naprosto stejné stroje u Mercedesu podaly v Silverstone různý výkon??? A to zejména v kvalifikaci...

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • odin

                          odin

                          77.240.103.XXX
                          Co sem pleteš Silverstone? A kvalifikace není závod.
                          Bavíme se o tratích na kterých se předjíždět nedá. Tak proč Silverstone?
                          I když stejný stroj podá různý výkon, tak na trati, kde je předjíždění složité, je tento výkonnostní rozdíl k ničemu. (Samozřejmě se bavíme o výkonnostním rozdílu v rámci týmu "akceptovatelném"). Doufám že nechceš naznačovat, že v F1 je běžné, že piloti stejných týmů dostávají rozdílně výkonná auta? Učinil jsem malou narážku na podobné téma, které naznačil dr. Marko a nesetkal jsem se s pochopením, zejména diskutérů s tebou spřízněných. 18 18 18

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Easy

                            Easy

                            178.209.132.XXX
                            Zajímavé, že najednou je to trať přímo vybízející k předjíždění, když jste tu mnozí schopnost předjíždění se současnými formulemi zatracovali 12
                            Právě že stroje v rámci jednoho týmu jsou za předpokladu stejných dílů stejně výkonné. Zde je ale element jezdce a nastavení stroje...

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • odin

                              odin

                              77.240.103.XXX
                              Tak teď se ztrácím. Mluvíš o Monaku, Maďarsku, nebo Silverstone?
                              A co je podivného nad zatracením schopnosti předjíždění se současnými vozy? Tobě se zdá, že těch regulérních předjetí je hodně? Mně teda ne. Ale nehledám vinu jen na straně konstrukcí aut, ale i tratí...
                              Element nastavení nezpochybňuji, pokud je na té, které trati relevantní.
                              Ale v Monaku, nebo Maďarsku, je tento element nicotný. Dokonce i Vettel s vadným řízením dokázal jet solidní tempo na to, aby byl vážně ohrožován Mercedesy. Tak co sem taháš element nastavení, který činní rozdíly mnohem nicotnější, než závada?

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                      • skejpa

                        skejpa

                        89.102.109.XXX
                        V Monaku ale Vettel měl o tolik lepší tempo než Kimi, že ho byl schopen předjet overcutem na starých pneu, zatímco se Kimi bránil třetímu. Hledáš v tom moc fantazie. Jo, Ferrari jede na Vettela, to vidí všichni. Ale není to tak zlý, jak si to občas někteří fanoušci představujou.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • odin

                          odin

                          77.240.103.XXX
                          Jo, tak v tom případě v Maďarsku tomu bylo opačně a přesto byl výsledek stejný.
                          Já to vidím hodně podobně jako tu píše Pikaso. TR je už jasná před sezónou a kecy o rovnosti a rychlosti jsou jenom kecy.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.128.XXX
                            Ale na tvrzení, že byl Kimi rychlejší na starých než Vettel na nových (jako tomu bylo v Monaku), ti chybí čísla v časech. 03

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.128.XXX
                        No, takže vidíš TR u Ferrari v tom, že ji jednoznačně neudělalo v Kimiho prospěch. A férové rozdání si to na trati máš za podraz na Kimiho. 17
                        Víš, oni fakt nejsou u Ferrari natolik stupidní, aby dělali jasnou TR ve prospěch pomalejšího a jednozačně hůř postaveného (v tabulce MS) pilota. Kdyby to udělali, dostali by padáka během pár minut. Logicky. 03

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • odin

                          odin

                          77.240.103.XXX
                          *****
                          Nikde jsem ani na chvíli nepsal, že Ferrari má dělat TR pro Kimiho. Já jen tvrdím, že Ferrari dělá TR pro Vettela. Což ty tvrdošíjně odmítáš. Tak opět nastane čtení mezi tvými řádky.
                          Kdyby F udělali v Mon podobný vzorec, jako v Maď, byla by to dle tebe TR ve prospěch Kimiho. Ale to samé v Maď podle tebe nebyla TR ve prospěch Seba. 02 A opačně.
                          Easy se alespoň snaží pohlížet na věci konzistentně.
                          Jenom ti připomenu tvé rozhořčené výlevy na stejný tým, když za ně ještě jezdil Alonso. Tam jsi viděl TR u každé maličkosti a postavení v tabulce jsi neřešil vůbec. Není nad konzistentní pohled. 02
                          Příspěvek byl redakčně upraven.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.128.XXX
                            Ale Odine, problém je v tom, že ty zase čteš mezi řádky. 12 Kdyby četl, co je napsané v řádcích, pak by jsi, jistě s velkým překvapením, zjistil, že TR v Maďarsku nepopírám. Psal jsem několikrát, že se to Ferrari hodilo a napsal jsem dokonce, že věřím, že by Kimi musel Seba pustit, kdyby bylo pořadí obrácené. 12
                            Pouze tvrdím, že i kdyby Kimiho nechali na trati dýl, výsledek by byl stejný. Tudíž se mu nestala žádná újma. Tobě to asi zní, jako popírání TR, ale je v tom zřejmý rozdíl. 03
                            A ty jsi nepsal, že má dělat TR pro Kimiho? Fakt ne? A co jiného by bylo, kdyby Vettela přezuli v Monaku hned? Vždyť jediný smysl by to mělo tehdy, pokud by měl Kimi zůstat první a byl by zájem, aby Vettel nevyhrál. Žádný jiný důvod k tomu neexistuje. Pak by to byla jasná TR v Kimiho prospěch.
                            Ferrari nechalo oba rozdat si to na trati. Kimimu dali k tomu lepší podmínky v podobě rychlejších gum. Prokazatelně. A on toho nevyužil. Ano Ferrari mohlo udělat v neděli to samé. Jen nic (časy) nenasvědčuje tomu, že by to Kimimu pomohlo. To je vše. 03

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • odin

                              odin

                              46.135.52.XXX
                              Jaká újma? V Maďarsku nemám problém s ničím.
                              Podle mne standardní řešení. Toto standardní řešení ale nebylo uplatněno v Monaku. A zde prostě problém vidím. A srovnávám to s Maďarskem. Ostatně psal jsem to též po Monaku. Když Ferrari chce udržet vedoucího pilota na prvním místě dokáže vymyslet a provést strategii, která to umožní. Když ale potřebuje oba piloty prohodit, umějí vymyslet i strategii vhodnou k prohození. A tomu já říkám TR. Proč v Mexiku jel Kimi o jeden pitstop víc a dostal nejpomalejší pneu? Ty jsi v tom viděl pokus o to dostat Kimiho výše. 02 Jasný nesmysl. Dle tvých strategických schopností bych očekával u vettela v Monaku též ještě jeden pitstop na nejtvrdších. Pak bych uznal, že Kimimu neškodí, ale poškozují i Seba.
                              Prostě nebýt loňského konce sezóny, dokázal bych vnímat tvoje i Easyho, či argumenty jiných. Takto, ale jsem přesvědčen, že už od loňska se jelo na Vettela a letos tomu není jinak. A výsledky se příliš neohánějte, neb je jenom logické, že ten na koho se jede je na tom lépe. Kdyby tomu totiž bylo naopak, tak by Marchionne ty diletanty rozpustil.

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                185.149.128.XXX
                                Naopak. Pro mne by bylo standartní řešení to Monacké. Kdyby chtěli být naprosto fér, zeptali by se Kimiho, jestli chce jet na těch starých gumách víc kol. Prostě je viditelné, že za TR považuješ jen to, že se neudělala TR pro druhého. To nedává smysl, když je řešení nechat je soutěžit na trati.
                                To co navrhuješ ty je prostá TR ve prospěch vedoucího pilota. Nedají druhému šanci prvního předjet. Loni byla u Mercedesu k vidění vždy, když ten vzadu byl Nico. Až do toho závodu, co kleklo auto Lewisovi a on kritizoval tým.
                                Monako bylo nejvíc fér, ze všech těch závodů. Jediná šance, jak Kimiho udržet vepředu, by bylo zavolat Vettela hned po něm. Na tom by nic férového nebylo. Takto si to rozdali na trati a Kimi měl lepší karty (v podobě lepších gum).
                                A srovnávat Mexiko s Monakem? Okruh, kde se dobře předjíždí (a proto se dá volit 1 pitstop navíc) s okruhem, kde se předjet nedá vůbec (a proto pitstopem navíc nemůže nikdo nic získat)? A ty mi chceš říkat, že srovnávám nesrovnatelné? 03
                                A s gumama jsi jak ohraná deska. Pokud nejměkčí délku stintu nemusí vydržet, prostřední nemám, tak kterou asi zvolím směs....? Těžká volba (sarkasmus). 03

                                + 0 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • odin

                                  odin

                                  77.240.103.XXX
                                  Ale oni v Monaku fér nebyli. Sám Kimi řekl, že nechápe proč zajížděli k Pitstopu. Klidně mohl kroužit na prvním místě ještě 10, 15, 20 kol a nic by se nestalo. Moc dobře věděli, jak na tom byl Verstappen když zajel do boxů k výměně. A na opotřebovaných pneu by to měl Seb velmi těžké dostat se přes boxy do čela. Bylo jasné, že nové gumy rychlejší nejsou. Tak proč ho povolali, když nechtěli aby ho Vettel předjel? Pro mne jasná TR ve prospěch Vettela. A v Maďarsku opět jasná TR ve prospěch Vettela. Tak o čem se chceš přít?
                                  Druhá věc je, že chápu proč jedou na Vettela. Ale nechápu, proč to zaslepenci jako ty nevidí? 17

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama