Verstappen poprvé v kariéře zklamán, v Maďarsku dojede podle otce druhý za Vettelem

Petr Hlawiczka, 27. července 2017, 06:40 Google+

Max Verstappen toužící po mistrovském titulu podle svého otce Jose prožívá poprvé ve své hvězdné kariéře ve Formuli 1 hluboké zklamání. Maďarsko by mu ale mohlo náladu trochu zvednout - Red Bull zlepší pomocí nových dílů svou výkonnost, proto bude moci dosáhnout na stříbrný stupínek.

Počet komentářů:  4 komentáře (Poslední 27.07. 18:16) Napište svůj názor
Max Verstappen neprožívá jednoduchou sezónu - pět z posledních osmi závodů nedokončil

Max Verstappen neprožívá jednoduchou sezónu - pět z posledních osmi závodů nedokončil | foto: Red Bull Content Pool

Sdílejte článek

Podle spekulací se snaží mladý Holanďan vyvázat ze svého dlouhodobého kontraktu s Red Bullem a přestoupit do Ferrari. Jeho je popřel, ale připustil, že roste tlak na rakouskou stáj, aby mu poskytla vítězné auto.

"Max se chce stát mistrem světa, kvůli vítězstvím udělá cokoliv. Momentálně takovou možnost nemá, letošní rok tak využívá k tomu, aby se stal silnějším. V tom příštím je jasné, jaké cíle máme. Chceme vyhrávat, a pokud k tomu nedojde, tak se situace značně zkomplikuje," říká Jos Verstappen v rozhovoru pro nizozemskou televizi RTL GP.

"Momentálně s tím Max nemůže nic udělat. Dělá všechno správně, ve své kůži se cítí dobře, ale touží po vítězstvích. To si na něm všimnete - zklamání že nemůže vyhrávat, proto má určité problémy. Nikdy dříve to nezažíval," pokračuje otec mladého jezdce Red Bullu.

img-responsive

Max Verstappen podle jeho otce dojede v Maďarsku na druhém místě před Lewisem Hamiltonem | foto: Red Bull Content Pool

A jak podle něj dopadne tento víkend? "Max rozhodně skončí v první trojce. Myslím, že pořadí bude následující: Vettel, Max, Hamilton. Red Bull pole mě nasadí určitá vylepšení. Doufejme tedy, že budou fungovat a že pak budeme vypadat dobře," odpovídá Jos.

Red Bullu by trať v Hungaroringu měla vyhovovat, podobně jako McLarenu. Je úzká, klikatá a neklade tak velký důraz na výkon motorů. Obě stáje nasadí další aerodynamické novinky, ta rakouská přiveze vylepšenou verzi svého předního křídla, které se při jízdě na vnějších okrajích díky inovativní konstrukci hodně prohýbá, přičemž prochází statickými testy zátěže.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Verstappen poprvé v kariéře zklamán, v Maďarsku dojede podle otce druhý za Vettelem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 27.07.2017 18:16 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 4 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Max Verstappen v kvalifikaci ve Španělsku

Aston Martin do 9 měsíců pozná, zda dokáže pro Red Bull postavit dostatečně silný motor

Pirelli i tentokrát počítá spíše s jednozastávkovými strategiemi

Hyper-měkké pneumatiky podle Sainze povedou k "šílené" kvalifikaci. Padne rekord Monaka?

Loňská pohonná jednotka Hondy

Hybridní pravidla zašla trochu daleko, lituje Todt. K čemu by vedlo odstranění MGU-H?

Lewis Hamilton s Mercedesem W09

Mercedes veze do Monaka speciální zavěšení a obhajuje delší rozvor. Doplatí tam na něj?

Renault přemýšlí, že by se již naplno začal věnovat vývoji příštího vozu

Renault nechce bojovat uprostřed pole, začne se už soustředit na auto pro rok 2019?

McLaren získal významnou finanční injekci

Latifi se stává spolumajitelem McLarenu, investuje do něj 6 miliard Kč

reklama
  • Čtvrtek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00 - 16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Lewis Hamilton s ochranou kokpitu Halo loni v Singapuru

Vozy budou v roce 2018 o dalších 5 kg těžší, Halo se objeví i v nižších sériích

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Renault se chce s motorem dotáhnout na špici do konce roku. Kdy nasadí lehčí MGU-K?

  2. Mercedes má ze závodu v Monaku velké obavy

  3. Mercedes veze do Monaka speciální zavěšení a obhajuje delší rozvor. Doplatí tam na něj?

  4. Současné motory nemají výkonnostní limit, shodují se Mercedes a Ferrari

  5. F1 je momentálně tak "trochu na dně," WEC je pro Alonsa zábavnou alternativou

  6. Je dobré se umět ohlédnout

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud