DISKUZE K ČLÁNKU Uznávaný Illien promluvil. Otevřeně vysvětlil problém motorů F1, politiku výrobců i řešení

Otázka motorů je stále otevřená a v uplynulé době se hojně debatuje o podpoře nezávislých dodavatelů, což je cesta, kterou razí Ross Brawn a podobnou iniciativu vyvíjejí i týmy Red Bull a McLaren. Právě tyto týmy mají v poslední době s motory jisté potíže.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Uznávaný Illien promluvil. Otevřeně vysvětlil problém motorů F1, politiku výrobců i řešení

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 29.07.2017 18:58 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.73.XXX
    "Je to obtížná otázka, protože čím účinnější motor dáme dohromady, tím méně hluku vyprodukuje."
    No nevim, ale toto me hodne prekvapuje, protoze to tak neni. Ikdyz jsem si to take jeste nedavno myslel. Honda je nejtizsi a Mercedes nejhlucnejsi, tedy aspon tak to vnimaji moje usi. Na vysledcich je ale jasne videt kdo jak na tom je. Rekl bych, ze toto tvrzeni je pravdive, ale presne opacne, ikdyz teoreticky to tak byt muze. Renault je hlukem blizko Hondy 03 Jinak obecne ten hluk motoru je velke ale velke zklamani. To jsem si myslel, ze lidi prehaneji. No prvni rok, kdyz jeste nebyly upravy kvuli hlucnosti to musela byt tragedie.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      83.208.82.XXX
      V tomto případě se jedná o citát Mario Illiena... A nedá se říci, že by to myslel jinak 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      82.144.151.XXX
      V posledních dvou letech jsem na F1 nepotřeboval žádné chrániče sluchu a ani letos neočekávám změnu. Ten rozdíl je opravdu citelný, ubylo i to "střílení" do výfuku, to byly neskutečné rány. Škoda 17

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama