DISKUZE K ČLÁNKU

Vysoké teploty jsou zabijákem vozů F1. Jak si týmy pomáhají a co je to stojí?

Mercedes nám prozradil některé technické detaily, které se týkají výzvy uchladit monopost F1 v náročných podmínkách během závodů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vysoké teploty jsou zabijákem vozů F1. Jak si týmy pomáhají a co je to stojí?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 27.07.2017 16:12 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Kalty (Hlasoval 1 člověk) 27.07.2017 16:12
Super článek 01 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Aktuálně

Motor Mercedesu

Mercedes se svou pohonnou jednotkou brzy překoná hranici 1000 koní

McLareny budou mít od příštího roku za zády motory Renault

Prost o smlouvě Renaultu s McLarenem, pozitivním tlaku, spolehlivosti a velké ztrátě na špici

Daniil Kvjat v závodě v Belgii

Kvjat byl talentovanější než Gasly nebo Hartley, míní Marko

Aerodynamická pravidla se letos moc nemění, vozy v příštím roce přesto znatelně zrychlí

Vozy budou příští rok o 2 sekundy na kolo rychlejší, naznačují simulace. Jak to bylo letos?

Letošní pohonná jednotka Hondy RA617H

Přechod na Hondu není tak jednoduchý, odlišné rozvržení motoru je pro Toro Rosso výzvou

Felipe Massa v Baku doplatil na technickou závadu, Williams to pak hodně mrzelo

"Massa letos v Baku mohl vyhrát, nebýt našeho selhání," přiznává Williams

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama