DISKUZE K ČLÁNKU FIA obhajuje koncept Halo: Jedná se o nejlepší existující řešení ochrany hlavy

V příštím roce by se ochranný prvek Halo měl objevit na všech monopostech Formule 1. Toto rozhodnutí Mezinárodní automobilové federace zatím nenachází moc pochopení, a to primárně kvůli vzhledu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: FIA obhajuje koncept Halo: Jedná se o nejlepší existující řešení ochrany hlavy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 28, poslední 25.07.2017 18:14 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovali 4 lidé) 23.07.2017 03:04
Opravte mě, prosím, pokud se mýlím, ale za… »
» Easy (Hlasovali 4 lidé) 23.07.2017 10:48
"Risk je jednou z esencí motorsportu, naším… »
» Pepan (Hlasovali 4 lidé) 23.07.2017 15:58
Ta pružina šla do oka, tudíž mimo střed vozu a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Mike17

      Mike17

      185.149.128.XXX
      Už jsem jel několikrát na silničce přes 80km/h. Ale nikdy mne nenapadlo se kvůli tomu považovat za borce. Vždyť jen zalehneš a necháš kolo jet. To je jako něco úžasného???
      Máme fakt jiné chápání toho, co je hodné obdivu. 03

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • SergioPÉREZ

        SergioPÉREZ

        78.108.155.XXX
        Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.128.XXX
          K trollování: Pokud ti nevoní dikuse o problému, nepiš na diskusní fóra.
          K lhaní: Stačí si vybrat správný kopec. Pokud jsi vytáhl pouze 75, doporučuju některé z mých "oblíbených" lokalit. Několikrát přes 80km/h v kopci Jívová-Dolany u Olomouce (ještě na kole Eska z dob komančů), můj rekord 89km/h na silnici Terchová-Dolný Kubín už na lepším kole. Blízko k 80km/h mnohokrát na Lysé Hoře (Beskydy), Pradědu a některých Alpských sedlech (Stelvio, Jaufenpass, Hochtor).
          Jo, musíš se "trochu" rozjet, ale nemusíš být profík (ti jezdí klidně kilem).
          A teď si rýpnu: Pokud se při sjezdu na kole bojíš kamínků, zvěře, nebo nečekaných příhod, tvoje komentáře na téma "zbabělí piloti" jsou dost trapas. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • SergioPÉREZ

            SergioPÉREZ

            78.108.155.XXX
            Tak to se TI Mike17 férově omlouvám, kritiku samozřejmě beru zpět a klobouk dolů před Tvým výkonem, zdolat 80ku to už chce fakt pořádné koule. V diskusi si na mne působil, jako by si byl 17 ti letý poberta co se jen vychvaluje a hlavně si vymýšlí, tak ještě jednou sorry 11. Jinak svým příspěvkem jsem chtěl říci, že normální člověk v každodením životě podstupuje při různých činnostech, jak už jsem uvedl třeba to kolo, o hodně větší riziko nebezpečí než současní jezdci F1 a to je právě ta věc, se kterou se nedokáží po tolika létech sledování F1 vůbec smířit, a tím chystaným zavedením Halo ochrany tuším, že podvědomě pro mne závody F1 skončily, asi velké emoce. Jak už jsem psal, každý má na to jiný úhel pohledu, názor a podle toho taky tak bere vnímaní dění světa Formule jedna. 01

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.128.XXX
              Díky, omluvu přijímám. Já to tak neberu. myslím, že je to podobné jak v F1. Prostě to uděláš a nesmíš přemýšlet nad tím, že něco nevyjde. Je to jen pár vteřin. Lezení v horách mi přijde mnohem horší, tam má člověk strach několik hodin nebo dní. Pravda, ty nejvyšší rychlosti jsou už "trochu" starší (zhruba 20 let) a testosteron mladého kluka hrál určitě svoji roli.
              Nějak podobně se dívám i na problematiku bezpečnosti. Nepovažuju piloty moc za hrdiny. Spíš za někoho, kdo umí dělat něco hodně dobře. Nemyslím si, že někdo v kokpitu přemýšlí o tom, jestli když pojede moc rychle a vyletí z tratě, si zlomí nohu nebo se zabije. Prostě pojede na hraně a na důsledky nemyslí. Proto mi je jedno, jak nebezpečná F1 je. Jde mi o souboje na trati, chci napětí jestli někdo někoho předjede, napětí kdo získá titul. Chci vidět piloty snažící se jet co nejrychleji a ne co nejšetrněji k autu. Halo se mi vzhledově taky nelíbí, ale považuju to za "kosmetickou" záležitost. V tom se asi názorově rozcházíme. Já jen už nechci vidět, jak někoho na okruhu oživují. Toho už jsem si užil dost a ne jen v televizi. 03

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • SergioPÉREZ

                SergioPÉREZ

                78.108.155.XXX
                Už to, že se zajímáme o dění F1 je super! a případné rozdílné názory fandů tomu jistě přidají to správné "koření" na rozdíl od jiných sportů, třeba ve fotbale, kde jsou schopni, spíše než fandové..fanatici se mezi sebou pozabíjet. Tak ať je hodně dobrých závodů a vzájemných soubojů, Jinak s Tituly mistra světa F1 to vidím tak, že ještě 3 roky to bude záležitostí Hamiltona, ono moc důvodů aby tomu právě tak nebylo zase moc není, no uvidíme, čas to rozlouskne, tak ať to baví a fandí 11

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama