DISKUZE K ČLÁNKU "Stahujeme náskok lídrů," tvrdí Honda a prozrazuje první detaily o motoru 2018

Sportovní šéf Hondy Jusuke Hasegawa pevně věří, že stahují náskok svých soupeřů. S vývojem pohonné jednotky v Japonsku je spokojený, prozrazuje první detaily o konceptu pohonné jednotky připravované pro sezónu 2018.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Stahujeme náskok lídrů," tvrdí Honda a prozrazuje první detaily o motoru 2018

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 25, poslední 19.07.2017 12:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Kaša (Hlasovali 5 lidé) 18.07.2017 15:31
Tohle prohlášení i celkový předváděný výkon od… »
» rock (Hlasovali 4 lidé) 18.07.2017 11:23
Jsou většinou lepší než Sauber, takže stačí, aby… »
» rock (Hlasovali 3 lidé) 18.07.2017 13:27
No, suma sumárum je aktuální vystupování Hondy… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • jon

    jon

    194.228.11.XXX
    Uf ... Hasegawa očividně po Q1 v Silverstone trochu přebral saké a asi neviděl zbytek kvaldy a bylo mu zle i přes závod, který dosud neviděl ze záznamu, ne? 12
    Trakce a aero monopostu je hodně dobrá, ale kde je potřeba motor, tam je to opravdu snad ještě větší bída, než loni, jak tady docela hezky shrnul Airwar.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jindrich K.

    Jindrich K.

    91.229.253.XXX
    Já tedy fakt nevím. Stahujeme náskok lídrů to je opravdu odvážné tvrzení. Já bych chtěl mít tolik sebevědomí jako má Honda. Potácet se ne chvostu, tvrdě bojovat se Saubery, po jakžtakž slušné kvalifikaci obvykle padají jen dolů, nepředjedou prakticky nikoho, náhodou utrpěli dva body, ale budou vést řeči o stahování náskoku ? No potěš, takhle mohou stahovat třeba dalších 10 sezon. Podle mě v tom jejich výpočtu zapomínají na fakt, že příští rok budou zas o něco rychlejší úplně všichni. Tedy asi kromě Sauberu pokud bude používat Hondy.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.77.XXX
      Jak uz jsem psal, dle meho je to vyjadreni ohledne stavjiciho a pripravovaneho/budouciho vyvoje Hondy v tovarne v Japonsku a mozna i s ohledem na motor pro rok 2018. O stahovani neceho na trati nemuze byt rec, to snad vidi kazdy, mozna i slepec s holi 03
      Uz to chce cekat jen jaky pokrok predvedou tak dva posledni zavody a cekat co motor pro rok 2018.
      Velke zklamani letosni sezona. Pro me ani ne tak, ze nedostihli spicku, ale ze byli prvni polovinu horsi nez loni. Me ocekavani bylo byt letos aspon na urovni Renaultu, ktery neni take buhvi jak slavny, ale aspon neni tragicky 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jindrich K.

        Jindrich K.

        89.103.114.XXX
        No Renault v Red Bullu funguje celkem slušně. Není to absolutní top, ale jako body pravidelný + nějaký pódia + výhra. Jakože jo, měli štěstí, ale o to jde. Jenže Honda kdyby byla v jakýmkoliv šasi, tak je furt bez šance. Přesně jsou horší než loni. Celkem vzato kopírují první tragickou sezonu a to mají furt šanci jí překonat v negativním smyslu. Je to špatný. Jo možná někdy ... ale Alonso na to čas nemá a podle mě ani McLaren. Sponzory netáhne boj se Sauberem o 15. místa.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Tohle prohlášení i celkový předváděný výkon od Hondy je neskutečná ostuda!!!
    ... že jsou spokojeni s progresem ... hahaha
    ... že si zachovají stávající návrh ... hahahaha
    Jsou na tom katastrofálně ve všech ohledech - výkon, spolehlivost, spotřeba, atd.
    Když jsou zrušeny žetony tak by měli valit hodně variant naráz a bouchat do McL několik variant za víkend a kašlat na penalizace, jinak s tím asi nepohnou.
    Hodna je jedno gigantické zklamání, ... a to jsem ještě slušný! 10

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Frank

    Frank

    89.24.215.XXX
    Už prý odjedou se svými křápy i 10 kol.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.182.XXX
    No, suma sumárum je aktuální vystupování Hondy největší fraškou od... teď mne vlastně vůbec nenapadá, kdy přišel někdo v posledních dekádách s opravdu seriózním záměrem a byl takhle dlouho takhle špatnej. Jaguar nebo Alfa (na začátku osmdesátek) celkem pohořeli, ale oba už touhle dobou měli na kontě pódium, Peugeot v devadesátých nebo Toyota o deset let později byli taky o třídu lepší...

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.155.XXX
    Stále se to rozchází, na jedné straně optimistická, "utěšující" prohlášení, a na te druhé tragické závodní výsledky. To byl, je, a asi ještě bude: Mclaren-HONDA 07

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel002202

    uzivatel002202

    185.14.233.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      rock

      37.188.182.XXX
      Jsou většinou lepší než Sauber, takže stačí, aby odpadlo 6-8 aut (jiných než Saubery) a je tam naprosto reálná naděje na zisk bodu.

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.228.11.XXX
        Tak tahle strategie je jasná, jenže na tu tam ještě jedou Troll a Kuvajt. 12 I když Kuvajt to teď zkouší ještě trochu jinak ... 12
        Jinak nechci být jedovatý, ale ono to už tady párkrát v sezóně bylo, ale pro Fernandův motor byl závod vypsán na zbytečně moc kol, takže pak nechal s velkou slávou někoho utrpět bod ... 17

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.182.XXX
    Imho má na mysli proti začátku sezóny a ne proti loňsku.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Jinak to tvrzení že "Současné vedení F1 se ale snaží o to, aby Honda nepřišla o zákazníky ze sportu neodešla" si mám představovat jak? Zájem chápu, ale co můžou dělat?

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    185.15.111.XXX
    Zajímali by mě ty referenční body, podle kterých Hasegawa vidí že konkurenci dotahují. Já třeba porovnávám jejich odstup na kolo proti témuž závodu loni, a to v závodu a kvalifikaci, a když srovnám loňské Baku, RB Ring či Silverstrone, tak je to +-0,1 sekundy všude stejné. Takže dle mě proti loňsku nestáhli vůbec nic, tam kde loni ztráceli 1,5 sekundy na kolo ztrácí letos totéž, tam kde 2,5 sekundy, to bylo letos zase 2,5 sekundy.

    A to taktně mlčím o tom že McLAren má letos nepochbně lepší šasi než měl loni, a Mercedesu zjevně zchází jeho kvalitní zavěšení které jim pro letošek zakázali. Podle mě jdou zlepšení McLarenu především an vrub šasi, nikoli motoru.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      185.15.111.XXX
      Jen pro doplnění, v roce 2016 byl v Silverstone odstup McLarenu od Mercedesu 2,5 s v kvalifikaci, v roce 2017 2,8 sekundy. Loni v Rakousku ztráta McLarenu 1,3 sekundy, letos odstup 1,4 sekundy.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        No a v Baku ztráceli teď 4%, na motorových tratí si McLaren pohoršil, tam to opravdu na zlepšení nevypadá. Ovšem to že teď teda nebudou měnit koncept a budou dotahovat, to se čekat dá, ovšem nějak moc rychle to asi nebude 17

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Je docela možné že Hasegawa se opírá o data z brzdy. Soudit podle jednoho závodu na to, že se zlepšili nebo zhoršili, se asi moc nedá. Tam vstupuje do hry hodně faktorů jako provoz na trati, počasí, vliv pneumatik a bůhvícoještě. Neodepisoval bych je a počkal s hodnocením třeba po nějakých 3-4 závodech.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            185.15.111.XXX
            Jasně, závod může být ovlivněn mnoha faktory, ale i tak se to dá očistit. Já si trofám tvrdít, že na základě dat z posledních 3-4 závodů McLaren jako šasi stáhnul náskok Mercedesu o několik desetin proti loňsku, ale naopak Honda je o několik desetin horší než byla na stejných tratích loni. Jinak řečeno letošní koncept motoru je horší než ten loňský.

            Pokud pro rok 2018 příjdou z novým motorem, tak třeba opravdu něco stáhnou, ale kolik? Průměrně ztrácí 2 sekundy, i když budu hodně chorobnej optimista a budu věřit že stáhnou 75% ztráty, tedy 1,5 sekundy na kolo, pořád to bude stačit jen na souboj s RB o 5-8 místo (při zachování současného rozložení sil.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              Vidím to podobně 07

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • rock

              rock

              37.188.182.XXX
              Nevím jestli koncept, ale že PJ jako taková byla alespoň na začátku sezóny horší než ta loňská i v absolutních číslech, nejenom v relativním srovnání se soupeři.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama