Nejrychlejší zastávka se v neděli ve Spielbergu povedla Williamsu v 35. kole, kdy Lance Strolla zdrželi jen 2,18 sekundy. Výměna pneumatik u jeho týmového kolegy Felipeho Massy byla v 47. kole jen o 3 setiny pomalejší, britský tým opět vyznamenal. Pokud by se za rychlost zastávek udělovaly body jako za dojezd do cíle, tak by vedl.
Mercedes přezouval Lewise Hamiltona v 31. kole 2,29 vteřiny, Red Bull svého Daniela Ricciarda o dvě kola později 2,84 s.
Ferrari patří až šestá a sedmá nejrychlejší zastávka - Sebastiana Vettela odbavil v 34. kole za 2,84 sekundy a Kimiho Räikkönena o deset kol později za 2,96 s. Pod hranici 3 vteřin se vlezl už jen Haas s Grosjeanem (2,97 s).
Dvanáct pilotů startovalo na ultra-měkkých pneumatikách (fialová barva), super-měkkým (červené barvy) dala přednost pětice Ericsson, Hamilton, Magnussen, Stroll a Wehrlein, dva jezdci pro začátek zvolili měkkou směs (žluté zbarvení): Massa a Palmer.
Bottas vyhrál svůj druhý letošní závod po jednozastávkové strategii, na kterou vsadili všichni. Fin po startu na ultra-měkkých pneumatikách přezouval za polovinou závodu na super-měkké.
Letos se jednalo zatím o nejrychlejší závod (průměrná rychlost 224,757 km/h), což bylo jedním z faktorů, které v některých fázích velké ceny přispěly k tvorbě viditelných puchýřů na pneumatikách. Na výkonnost však neměly vliv, jak je patrné z časů na kolo.
Nejdelší stint závodu vypsaného na 71 kol absolvoval Hülkenberg na měkkých pneumatikách: 56 kol (78,9 % velké ceny). Na jedné sadě super-měkkých ujel Vandoorne 39 kol, Räikkönen na ultra-měkkých zvládl dokonce 44 kol.