První defekt se objevil v polovině závodu. Michael Schumacher musel se svým Ferrari k mechanikům, aby mu poškozenou pneumatiku vyměnili. O dvě kola později však splaskla i levá přední.
Obě pneumatiky byly odeslány k inženýrům Bridgestone v Japonsku ihned po závodě a nyní jsou známy první výsledky vyšetřování.
Zadní pneumatika měla zřejmě výrobní vadu, která způsobila malou pevnost její kostry. To by se možná nepoznalo, nebýt několika kol za "Safety Carem" v úvodu závodu, kdy se v pneumatice snížil tlak, kterého už se nepodařilo znovu dosáhnout.
Levá přední pneumatika doplatila na náhlý pokles tlaku, což potrvrzuje původní domněnky o jejím poškození ostrým předmětem, pravděpodobně úlomkem z jiného vozu nebo ostrým kamenem.
Foto: Bridgestone
Bridgestone vyšetřuje příčiny defektů
Při Velké ceně Španělska praskly Michaelu Schumacherovi obě levé pneumatiky.
Další zprávy
-
Je černý kašel v Česku na ústupu? Experti mají naději
-
Taťána Kuchařová naznačila, co se jí na dnešních modelkách nelíbí!
-
Mistři světa na Staromáku! Červenka, Pastrňák a spol. děkovali fanouškům
-
Jiří Krampol měl v nemocnici návštěvu! Jak na tom je?
-
Feriho poslední hodiny na svobodě jsou u konce. Exposlanec nastoupil do vězení
-
Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?
-
"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine
-
GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval
-
Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy