Přestože plánuje BAR setrvat u používané nádrže i při dalších Grand Prix, a přestože je předmětných 6 kg paliva integrovaných v nádrži nevyužitelných pro závod, stáj akceptuje pravidlo, podle kterého musí mít monopost váhu minimálně 600 kg při vypuštění veškerého paliva.
Inkriminovaných 6 kg paliva integrovaných uvnitř hlavní nádrže monopostu mělo zajišťovat větší tlak benzínu při vstupu do motoru.
„Domnívali jsme se, že palivo, které se nedá v závodě využít, nemusí být pro převážení monopostu vypuštěno.“
„BAR Honda nechce nic jiného, než soupeřit s ostatními týmy ve spravedlivém boji a těší se na brzký návrat při Grand Prix Evropy.“
Foto: BAR Honda
BAR přijal stanovisko FIA
Vedení týmu BAR Honda vydalo prohlášení, kterým uzavírá kauzu “podváhy“ monopostu BAR 007.
Další zprávy
-
Vítězem Eurovize je švýcarský nebinární zpěvák Nemo! Poprvé v historii došlo k vyloučení!
-
MS v hokeji 2024: Češi zahájili vítěznou šňůru. Zápas proti Norsku otočili a zcela ovládli
-
Kolika let se dožívají lidé v EU? Česko je na tom o dost lépe než Slovensko
-
Princ Harry v Británii: Celou dobu tam je sám!
-
Vévodkyně Kate a princ William si podle důvěrnice procházejí peklem!
-
Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak
-
Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl
-
GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů
-
GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí