Prostředí u Haasu je zdravější než u Renaultu či McLarenu, tvrdí Magnussen

Petr Hlawiczka, 19. června 2017, 06:30 Google+

Kevin Magnussen se u Haasu cítí lépe než u předchozích dvou stájí, v nichž ve Formuli 1 dříve působil. Proč?

Počet komentářů:  1 komentář (Poslední 19.06. 13:17) Napište svůj názor
Kevin Magnussen v Kanadě

Kevin Magnussen v Kanadě | foto: Haas F1 Team

Sdílejte článek

Dánský pilot v F1 strávil čtyři roky, během kterých si vyzkoušel už tři různé týmy. Před letošním působením u Haasu již závodil u Renaultu a McLarenu - obě stáje přitom kritizovaly jeho pracovní morálku. Magnussen se ale hájil tím, že se mu v této oblasti u nich nikdy nedostalo negativní zpětné vazby a že nyní je se svým zaměstnavatelem spokojenější než kdykoliv dříve.

"Pro jezdce je u Haasu mnohem zdravější prostředí, alespoň taková je moje zkušenost, než to, co jsem opravdu dříve zažil u velkých týmů, velkých společností, které se ve sportu trápily," uvádí Magnussen s odkazem na Renault a McLaren, za které dříve závodil.

"Když jste v místě, které se trápí, tak je na jezdce vyvíjen obrovský tlak. K McLarenu, což je velký tým,  jsem přišel s velmi málo zkušenostmi, a tlak byl ohromný. Cítím, že tady je mnohem nižší, ale motivace je velmi, velmi vysoká. Jde o místo, kde jste mnohem šťastnější," pokračuje pilot Haasu.

img-responsive

Romain Grosjean a Kevin Magnussen, který je u Haasu spokojenější než u dříve u Renaultu či u McLarenu | foto: Haas F1 Team

"Rád bych byl pot větším tlakem, ale jen kvůli boji o pole-position nebo o vítězství v závodech. V F1 se můžete setkat s tímto druhem tlaku, kdy někdo zkrátka musí být obviněn - a jezdci se obviňují snadno. Někdy neseme vinu, ale ne vždy. A v určitých situacích to může být těžké," vysvětluje Magnussen, jenž s Haasem podepsal víceletou smlouvu.

Díky tomu má pevný základ, na němž může stavět: "Je to příjemné, že nemusíte mluvit o negativních věcech, jako je to, když si vás nevyberou pro příští rok. A je fajn se soustředit na závodění a přicházet pozitivně naladěn, mít se na co těšit."

"Já se vlastně mohu těžit na příští rok, stavět na tom a stanovit si určité cíle pro budoucnost, spíše než se pokoušet přehánět své úsilí. Můžu jezdit na závody a užívat si to, co dělám nejlépe. Jsem ve velmi dobrém místě," pochvaluje si 24letý Dán.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Prostředí u Haasu je zdravější než u Renaultu či McLarenu, tvrdí Magnussen

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 19.06.2017 13:17 Vložte komentář

Zobrazen poslední komentář. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Carlos Sainz v závodě v Rakousku

Potřebujeme více zábavy, týmy ze středu pole musí bojovat o pódium, tvrdí Sainz

Sergio Pérez s ochranou kokpitu při pátečním tréninku na Monze

Force India se obává, že kvůli Halo nestihne připravit vůz pro předsezónní testy

Oliver Turvey při testech s McLarenem v Bahrajnu

Ztráta Sauberu je pro Hondu velkým zklamáním

Nico Hülkenberg před závodem v Silverstone

Renault kvůli "drastické" změně a vylepšení vozu téměř zastavil vývoj

Stoffel Vandoorne s McLarenem při testech v Maďarsku

Zkušenosti se začínají vyplácet, po přestávce budu ještě lepší, říká Vandoorne

Vettel, Sebastian

Proč věří Marko v boji o titul spíše Vettelovi a co si myslí o možném návratu Kubici?

Fernando Alonso přemýšlí, co dále

Alonso o svém přestupu rozhodne možná až v prosinci. Co je jeho prioritou?

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VETTEL, 2. HAMILTON, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Lewis Hamilton těsně po startu závodu v Kanadě

Proč zajel Hamilton v závěru Velké ceny Kanady nejrychlejší kolo?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje plány: letos by mohla připravit ještě další 3 specifikace motoru

  2. Zvládne Kubica závod? Bývalý Rosbergův fyzioterapeut má zcela jasno

  3. Piloti se shodují na jedné stinné stránce Halo

  4. Symonds o motorech F1: zaslouží si více chvály, cena odpovídá. Co přijde v roce 2021?

  5. FOTO: Jak tráví dovolenou Lewis Hamilton? Hory, čtyřkolky, Honda, kamarádi i Neymar

  6. Renault uznává, že na svém motoru před sezónou změnil až příliš mnoho věcí

reklama

Zprávy odjinud