Máme hodně citlivé auto, ale postupně se na Ferrari dotahujeme, hlásá Bottas

Albert Hadáček, 17. června 2017, 13:03 Google+

Valtteri Bottas se rozpovídal o současné situaci u Mercedesu a prozradil, kde stáj ztrácí na rivala Ferrari.

Počet komentářů:  2 komentáře (Poslední 17.06. 20:01) Napište svůj názor
Kimi, Sebastian Vettel a Valtteri Bottas po startu závodu v Soči

Kimi, Sebastian Vettel a Valtteri Bottas po startu závodu v Soči | foto: Pirelli

Sdílejte článek

Mercedes a Ferrari jsou v letošní dvě jasně dominující stáje. Mezi sebou tak svádí urputný boj a přestože se zatím inženýrům nedaří monopost W08 pořádně nastavit, tak je dle Bottase jen otázkou času, než Stříbrné šípy dostihnou italského hřebce.

"Náš Mercedes je hodně citlivé auto, ale pokud se nám podaří najít ideální nastavení, tak dokážeme být rychlí. To je náš hlavní problém. Ferrari je velmi silné a lépe zvládají práci s pneumatikami. My se ale pořád zlepšujeme. Bylo to vidět již v Montrealu," řekl Bottas.

img-responsive

Valtteri Bottas se svou první trofejí z vítězství v Soči | foto: Daimler AG

Bottas má v současné době pouze roční kontrakt, ale v současné době se spekuluje o tom, že mu bude kontrakt prodloužen. Přeci jen jeho výsledky nejsou vůbec špatné a na svém kontě má i první vyhranou Grand Prix.

"Snažím se s Lewisem bojovat na každé trati a snažím se ho porážet. Je to pro mě velká motivace, ale není rozhodně slabý pilot," pokračoval Valtteri. "Další zastávka je Baku a myslím si, že mi to tam bude sedět. Mým cílem je vyhrávat závody a jednou bych chtěl získat i titul. Nyní je pro mě ale důležité zajíždět konzistentní výsledky pro tým," zakončil Fin, který loni k Mercedesu přistoupil po několikaletém angažmá u Williamsu.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Máme hodně citlivé auto, ale postupně se na Ferrari dotahujeme, hlásá Bottas

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 2, poslední 17.06.2017 20:01 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 2 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

McLaren získal významnou finanční injekci

Latifi se stává spolumajitelem McLarenu, investuje do něj 6 miliard Kč

Lewis Hamilton skončil loni v Monte-Carlu až na sedmém místě

Mercedes má ze závodu v Monaku velké obavy

Pierre Gasly s vozem Toro Rosso STR13 poháněným Hondou

Toro Rosso může s Hondou vyhrávat závody, domnívá se jeho technický ředitel

Pohonná jednotka Hondy, která je v F1 stále tou nejméně konkurenceschopnou

Současné motory nemají výkonnostní limit, shodují se Mercedes a Ferrari

Carlos Sainz s Renaultem RS18

Renault se chce s motorem dotáhnout na špici do konce roku. Kdy nasadí lehčí MGU-K?

Start závodu ve Španělsku

Je dobré se umět ohlédnout

reklama
  • Čtvrtek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00 - 16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Felipe Massa v Kanadě

"V Kanadě jsem mohl bojovat o pódium, v roce 2018 chci pokračovat," píše Massa

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Druhý den testů v Barceloně patřil Bottasovi po těsném boji s Ferrari

  2. První den sezónních testů nejrychlejší Verstappen, šanci dostala řada mladíků i nová světla

  3. Renault se chce s motorem dotáhnout na špici do konce roku. Kdy nasadí lehčí MGU-K?

  4. F1 je momentálně tak "trochu na dně," WEC je pro Alonsa zábavnou alternativou

  5. Mercedes má ze závodu v Monaku velké obavy

  6. "Red Bull je v pomalých zatáčkách nejlepší, Max v Monaku může vyhrát," věří Jos Verstappen

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud