DISKUZE K ČLÁNKU Verstappen si kvůli odkladu vylepšení Renaultu dělá starosti i o rok 2018

Maxovi Verstappenovi dělá starosti o konkurenceschopnost svého týmu i v příští sezóně kvůli prohlášení Renaultu, že letos už nepřijde s žádným větším vylepšením pohonné jednotky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Verstappen si kvůli odkladu vylepšení Renaultu dělá starosti i o rok 2018

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 14.06.2017 14:01 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Adi

    Adi

    212.96.178.XXX
    Klasické RB. Mají až 4. Nejlepší šasi v poli, ale za všechno může Renault. Kdyby měli v relativním porovnání stejně dobré šasi jako loni, mohli by bojovat o vítězství. Fia jasně řekla, že Ferrari, Mercedes a Renault jsou v závodním tempu ve 3 desetinach. Zbytek je tedy buď šasi nebo pilot. Doufám, že tovární tým brzy ty bridily z RB dožene a porazí!

    + 0 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001836

      uzivatel001836

      85.207.13.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        212.96.178.XXX
        Tvé standardní demagogické kecy. Renault řekl, že mezi sezónami 2016 a 2017 přidá cca 0,3s na kolo (kolip je to přesně ps, se dá jen odhadovat. To udělali. Dále řekli, že během sezóny přidají 0,3s, ale ném že to bude jedním významným upragem, ale že to bude postupně. O významným upradu čteme jen ze strany RB. Renault již loni říkal ,že musí změnit koncept kvůli potenciálu, né, že ten potenciál využijí přesně v Kanadě 2017. Jestli si myslíš, že je výkonově Renault nyní více vzdálený Mercedesu (benchmark) než v roce 2014 a 2015, tak máš dost krátkou paměť, Jsou na tom podobně jako na konci roku 2016 (což je krásně vidět na tom, že žádný tým s Renaultem není lovná zvěř pro týmy s Mercedesem). Dá se souhlasit s tím, že mezi nejvýkonnější a nejslabší PJ ve startovním poli je nyní větší rozdíl než byl loni, ale tady není řeč o Hondě. Jestli si myslíš, že RB má šasi na úrovni Mercedesu, tak o tom si nech leda tak zdát. Letos odvedl RB na šasi nejhorší práci z TOP 3 týmů a dle seriózní analýzy z Kanady má dokonce Mclaren lepší šasi než RB, ale stále mají snahu svádět to na údajně nevýkonný motor Renaultu. Nebaví to poslouchat už nikoho! A jsem rád, že Renault nasadil vůči RB rétoriku ve stylu, že je pouhý zákazník a doufám, že v tom budou pokračovat. Taktéž doufám, že se Renault brzy začne chovat jako opravdová továrna, tzn.. všechny upgrady nejdříve sobě a pak teprve zákazníkům RB nevyjímaje. Tvé tvrzení o FIA jen dokládá, že tě zajímají jen kec RB a když někdo udělá seriózní analýzu, která se ti nehodí do krámu, tak ji nebereš v potaz. Krásná demagogie.

        Samozřejmě bych byl raději, aby Renault do Baku přivezl novou PJ, která by doťukla Ferrari a Mercedes (tzn posílit o cca 30 - 40 ps), ale jestliže těch 0,3s najdou během sezóny po půl desetinkách, tak je to furt lepší než nic.

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          89.111.77.XXX
          U toho RB tezko rici. To ze je do 0,3s na kolo bylo snad od FIA stanoveno hodne divne.
          [odkaz na stránku]
          Jibak souhlas tim, ze take fandim tovarne, aby uz konecne ukazali RB kdo je tu sefem. Nemyslim si ale, ze mas pravdu v te ztrate. Jestli neco budou zathovat po troskach, tak ostatni to budou delat take, takze prinos zadny. V Kanade bylo hezke videt jak FI tlaci na RB. Jestli se chce Renault dostat na spicku tak musi opravdu jeste hodne zamakat na motoru a na sasi, ztratu maji obrovskou

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama