DISKUZE K ČLÁNKU Honda řeší problémy s korelací, na testovací stolici se motor chová jinak

Japonská automobilka měla přivést aktualizaci své pohonné jednotky do Kanady, ale nakonec z toho sešlo a bylo sděleno, inovovaný motor bude dodán později. Svůj krok podmiňuje dalšími vývojovými kroky a testováním.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda řeší problémy s korelací, na testovací stolici se motor chová jinak

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 15.06.2017 17:28 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 2 lidé) 13.06.2017 11:56
Na tresty se teď vykašlete, jestli něco máte… »
» Easy (Hlasovali 2 lidé) 13.06.2017 13:55
Honda bude motor testovat na stolici, až najednou… »
» Limbi (Hlasovali 2 lidé) 13.06.2017 14:35
Honda si po třech letech všimla, že se jim motory… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pikaso

    Pikaso

    77.104.216.XXX
    Připadá mi to jako tlachání jen tak, protože se někdo na něco ptá. Trochu nerozumí s jakou korelací dat mají problémy. Myslím, že v dnešní přetechnizované době přece nemůže být problém simulovat podmínky motoru na trati. Chápu, že u aera a celého auta by se jednalo o zařízení se strašně moc chapadly, ale jaký problém je u motoru opravdu nevím. Kolikeré uchycení motoru v šasí je ???? 10 ??? nebo 15 ? nevím, ale myslím, že více jich určitě nebude. Co tedy brání v dokonalé simulaci podmínek na dráze ???? Problém prostě bude jinde. Navíc korelace dat je vlastně převod nejrůznějších jednotek v měřítku jestli se nepletu. Co tedy přepočítávají, když testují reálný motor ???? Prostě to nechápu a vše mi to přijde jako výmluva k tomu, že si neví rady a nechtějí si ani nechat pomoci ani poradit. To nejhorší co to pro mě znamená je to, že žádný progres nemají. Každý kdo by ho měl by ho tam strčil okamžitě i s tím rizikem, že potřetí nenastoupí vůbec do závodu. Každopádně bych chtěl všem ukázat, že tu rychlost mám a už budu jenom ladit spolehlivost, ale jak se říká, kde nic není ani smrt nebere. Osobně si navíc myslím, že pokud FA ukážou, že už jde jenom o tu spolehlivost bude lepší vyjednávání o tom aby zůstal. Do cíle stejně nedojede i dnes, tak ať si aspoň zazávodí.Určitě pro něj bylo menší frustrací odpadnout z čela závodu v INDY než to co se děje teď v F1.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    S jednoválcem budou všechny korelace těžce mimo mísu.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    89.190.54.XXX
    škoda, že se závody nejezdí na dynamometru. to by měla Honda špičkový produkt 18.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Limbi

    Limbi

    147.228.41.XXX
    Honda si po třech letech všimla, že se jim motory chovají jinak na stolici než na trati wau!!!! 18 18 18

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      85.132.178.XXX
      No nevím, ale Honda jasně říká, že má problém se spolehlivosti oproti loňsku. Když si chceš kopnout, tak ani není důležitý obsah článku, ze 03

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Easy

    Easy

    46.135.32.XXX
    Honda bude motor testovat na stolici, až najednou bude konec sezóny...

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.73.XXX
    "Podle zástupců Hondy se blýská na časy, protože v nové specifikaci motoru vidí japonský výrobce zásadní pokrok."
    Jakou silu ma toto vyjadreni mereno v konich. Co to je zasadni pokrok? Pripada mi to, ze by to melo byt to, co cem mluvili na zacatku roku. Pul rocni zpozdeni no budis.
    Jaka je ztrata dnes Hondy na spciku? cca 120 koni? Jaka je ztrata Renaultu na spicku netusim. Kdo je blize seznamen at hodi cislo. ale vidim to tak na 40-60 konovou ztratu na Mercedes.

    Otazka pro ostatni: Kolik pro vas znamena v konich zasadni pokrok?
    Pro me je to tech cca 60 koni 12 Takze je cekam do konce roku, ze je uvidim 12

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Radon

      Radon

      84.242.97.XXX
      Seňore, já bych řekl, soudě podlevá rychlostí v Monacu (nemnoho ovlivněných DRS), že jim chybí 40 koní na Renault a 70 na Mercedes. Jen můj odhad!
      Má na to velký vliv i aero vozu - třeba RB si myslím staví auta s velkým přítlakem (tedy odporem), zatímco třeba Williams naopak. Takže to záleží taky na aeru McLarenu.
      Zásadní pokrok tedy považuji někde u hondoty 60 kobylek. Ale letos věřím tak dvaceti. 60 koní by ten motor roztrhalo na cáry...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        78.157.167.XXX
        Red Bull už drahnou dobu nestaví auta s velkým přítlakem, už jsme to tady několikrát rozebírali. Kvůli deficitu Renaultu přešel na aero filozofii nízkého odporu. McLaren, resp. Honda ztrácí v kvalifikaci na Mercedes 120 koní.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Na tresty se teď vykašlete, jestli něco máte dejte to tam a klidně si to takto ověřujte přímo v ostrém provozu, protože to co máte teď je nevýkonné a nespolehlivé takovým způsobem, že i když vše klapne tak se bude stejně jen paběrkovat. Dosavadní výsledky ukazujou že horší to být nemůže, čili ukažte co umíte tresty netresty.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.77.XXX
      Jsem take pro vyvoj na trati. Hlavni ceho se ale bojim, je ta spolehlivost, kdy se jim nedari nesimulovat provoz na tarti. Uz jsem tady na to nedavno narazel. Pred sezonou mluvil Hasegawa o tom, jak moc testuji na stolici a vysledek byl hodne bidny. Myslim si ze se jim to stale prehriva pod tou tesnou aerodynamikou, coz se asi spatne simuluje. Nevim, nevim, jsem zvedav.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Radon

      Radon

      84.242.97.XXX
      Oni asi ani nemají tolik motorů, aby jen tak zahodili jeden (spíš více) ve výkonnější a více namáhané jednotce. Taky by se pak mohlo stát, že nenastoupí do závodu, protože žádný motor nebudou mít. 03.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jj284b

      jj284b

      144.160.98.XXX
      presne tak.. no a co ze dostanu trest... v Baku budu startovat posledny tak ci tak... tak nech tam dovezu kludne aj 4 motory, a testuju ich pocas treningov... horsie ako posledni aj tak startovat nebudu...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama