DISKUZE K ČLÁNKU Britský tisk: McLaren bude od příštího roku používat motory Mercedes

Po dalším faux pas v Kanadě, kdy Alonsovi na průběžném desátém místě odešel motor dvě kola před cílem, to vypadá, že McLaren ukončí partnerství s Hondou.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Britský tisk: McLaren bude od příštího roku používat motory Mercedes

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 15.06.2017 17:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Limbi (Hlasovali 2 lidé) 13.06.2017 16:22
Já bych to uvedl trochu na pravou míru. Ano je… »
» jj284b (Hlasovali 2 lidé) 13.06.2017 19:03
McLaren + Mercedes + Alonso, ta kombinacia by… »
» uzivatel001639 (Hlasoval 1 člověk) 13.06.2017 13:03
No byla by docela prd.l, kdyby McL presel k… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000887

    uzivatel000887

    90.179.103.XXX
    A když se rozejdou, co bude s Hondou? Vsadím se že do roka bude v RB nebo ve Williamsu protože je jenom otázka času kdy se Honda vytáhne a vzdát to podruhé, to by byli za blbce!

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Limbi

    Limbi

    147.228.209.XXX

    jj284b: Pokud myslíš ty skoro 2 vteřiny co měl v době vypadnutí tak ok no... https://www.youtube.com/watch?v=uhjACBVBZ1s

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jj284b

    jj284b

    144.160.98.XXX
    McLaren + Mercedes + Alonso, ta kombinacia by priniesla treti team do boja o titul, a aj ked by bol McLaren handikepovany neskorou dodavkou vylepseni, s Alonsom za volantom by boli rozhodne neboli bez sanci.. hlavne ked Lewis a Seb maju sem tam svoje dni a robia doslova koniny... uz ked jazdil za Ferrari tak dokazal s horsim autom viest sampionat svojou konzistentnostou prinasat body... takze otazka je uz len kto to cele zaplati... Honde budu musiet dat cca 80mil odstupne, a Alonsovi na novu zmluvu 25mil... otazka je o kolko menej penazi dostanu z podielov na konci sezony ak to bude pokracovat ako doteraz...

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • NakasiBMW

    NakasiBMW

    93.153.21.XXX
    Všichni se nejspíš po pravém obáváme pohonné jednotky od Mercedesu dodávané pro ostatní týmy ale teď si dovolím trochu zafabulovat představme si scénář kdyby loňský RedBull jezdil s motorem od Mercedesu jak silný by mohl být? Já věřím že hodně nemyslím si, že by šasi Mercedesu bylo zvlášť dobré! V Kanadě zajel Alonso 4. nejrychlejší čas s takovým deficitem jaký má Honda, kolik se udává 80 koní? Někde jsem četl dokonce 120! Jaký fenomenální čas by to mohl být i kdyby měl motor "jen" ve specifikaci kterou má např. Williams. Takže já jsem pro horší to bez tak nebude. 20

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Limbi

      Limbi

      147.228.41.XXX
      Já bych to uvedl trochu na pravou míru. Ano je pravda, že Alonso zajel 4. nejrychlejší kolo, al taky se ztrátou 1,3 vteřiny. S ohledem na to, že všichni zajeli svá nej kola před koncem lze říct, že síly byly vyrovnány ALE je třeba si uvědomit jaké měl kdo podmínky. Někdo nepotřeboval hnát vůz kupředu protože neměl šanci nikoho dojet a nebyl nikým ohrožován. Jiný zas na trati bojoval, proto nezajel rychleji. Alonso před sebou nikoho neměl a jak jej znám (a dá se říct, že mclaren taky) tak tam nastavil nejvýkonnější mod aby se aspoň v něčem přiblížil ostatním. Otázkou je, zda by se mu nevyplatilo motor šetřit, protože právě po jeho nej kole vypadl pro závadu motoru. Ráln je jedno kolikáte kolo kdo zajel, protože tahle disciplina se odměňuje jen v kvalifikaci, kde je podle mě mnohem více vypovídající. Neříkám, že McLaren nemá dobrý vůz, ale reálně ho pasovat nad Mercedes je prostě nesmysl. Například v monacu si myslím, že mercedes trpěl také vinnou rozvoru, který má extrémně dlouhý oproti ostatním týmům a té trati to prostě tolik nesedí.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jj284b

        jj284b

        144.160.98.XXX
        Alonso bol 0.8-0.9s od Strolla az do vypadnutia, vyuzival slipstreamu a DRS na rovinke.. a co sa tyka vykonu, Alonso mal maximalku v pretekoch 317kmh, Vandoorne 330kmh...

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Limbi

    Limbi

    147.228.41.XXX
    Dle mého je tohle krok k záchraně úplného úpadku, ale nepřinese to žádnou slavnou éru. Mercedes určitě posune McLaren nahoru, ale nenechá ho předstihnout svou stáj, tudíž bude McLaren maximálně občasný vítěz velkých cen. V podstatě bych se snažil najít jiného dodavatele, který by pro ně od roku 2020 (nebo kdy mají být ty změny pravidel) vyráběl jako výhradní dodavatel. Ať už by to byl BMW, Cosworth, Audi (VW), nebo kdokoli jiný musí to být někdo, kdo nemá svou vlastní stáj. Navíc si myslím, že v nových pravidlech by jsme se mohli dočkat značného omezení, těch hybridních nesmyslů, což by právě mohlo přilákat větší množství automobilek ať už z hlediska motorů, nebo vlastních stájí.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.77.XXX
      Never tomu, ze se tech hybridu nejak extra zbavi. ERS, KERS uz se pouziba hodne velkou dobu. Dle meho se zbavi akorat MGU-H a motory budou cca stejne. Ten kdo nevyvijel motor pro F1 v poslednich 5 letech nebude mit stejne sanci na nejaky slibny vysledek v prvnich 3 mozna 5-ti letech.
      Jedina sance je, ze by ty automobilky uz ted skocily na vyvoj a vyvijeli doma a tetsovali a v roce 2021 uz jen nasadili hotove produkty. O Coswortu v dnesni dobe pochybuji, ze je schopny, o VW z hlediska financi take(Audi se venuje Formule E a dle meho bude cim dal vice) a BMW si myslim, ze se zameri spise take na elektro, vodikovy auta, ktere budou in a budou mit budoucnost. F1 je dost velke riziko a prinos nic extra. Spise jsem zvedav, jak dlouho se tomu bude venovat Honda, jsou to pro ni vyhozene penize pri tech jejich vysledcich.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Limbi

        Limbi

        147.228.41.XXX
        Já myslím, že jsem někde četl, že tyhle elekto srágory jako KERs at. pokud přežijí nová pravilda, tak by měla být standartizovaná a výrobci by měli vyrábět čistě turbomotor. Upřímně je to jediná šance, jak přilákat více výrobců. Pokud by se princip zjednodušil tímhle směrem můžou automobilky přijít, protože turbomotor je teď aktuální téma číslo jedna i v osobních vozech. Podle mě je třeba obrovská škoda, že místo hondy nešla do spolupráce s McLarenem Toytoa, která je technologicky i velikostně jinde. Ale jak říkám, nikomu se nechce naskakovat do rozjetého vlaku, zvlášť za takovýchle podmínek, kdy technologie PJ je natolik složitá, že samotné pochopení trvá dlouho a v F1 se očekávají výsledky ihned.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Jan.

      Jan.

      188.244.60.XXX
      McLaren Škoda? 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Přituhuje.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Tuho už je delší dobu. Spíše bych to nazval, že se v dané situaci jasní.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Já nevím, možná už jasno maj, no možná ještě vůbec ne. Nevím ani jestli by tímto krokem bylo setrvání Alonsa nadějnější, může se stát že naopak nikoliv. Já osobně mám opravdu obavy, že v této éře netovární tým o titul bojovat bude jen velice těžko. Na druhou stranu Honda je tak vzdálená k vrcholu že nevím co je správné pro McLaren. To jak by si vedl Alonso s McLarenem s motorem Mercedes by mě ale zajímalo, to ne že ne.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Je to čistá spekulace, ale osobně si myslím, že kdyby měl McLaren stejnou specifikaci motoru jako má tovární tým Mercedesu, v pohodě by válcovali RB a konkrétně Alonso by bojoval o stupně vítězů. K tomu by se ale měli vyjádřit ti, kteří dané problematice rozumí mnohem více.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Myslím si to také. Z kvalifikace v Kanadě byla na "jistém německém serveru" provedena analýza dle dat GPS a Alonso by se prý s motorem Mercedes v McLarenu kvalifikoval před Kimiho a Bottase (čili mezi jezdce jak Mercedesu tak Ferrari). Ale je to stále kdyby, a na to se v F1 nehraje.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          89.111.77.XXX
          Take si myslim, ze netovarni tym nema moc sanci. Jde o velke penize, takze si tovarna nakonec vse pohlida.
          Aby nakonec nebylo neco pravdy na slovech Jordana. Kdyby tovarni tym Mercedes skoncil nekdy v tom roce 2019, tak vlastne McL bude uplne v pohode 03 Jsem opravdu zvedav na ofiko vyjadreni, ale prijde mi dost divne, ze s tim neprisel Mcl nebo Honda. Zatim tomu moc neverim nebo to bude mit nejake ale.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            No on to McLaren oficiálně určitě neudělá, dokud ty motory od Hondy stále zatím odebírá. Leda že by přešli k motorům Mercedes okamžitě, na to by se ovšem museli připravit dopředu, což samo nevíme. Ale jinak že by letos brali Hondu s tím že už by jí řekli adios, to by neprospělo vůbec nikomu.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel001639

              uzivatel001639

              89.111.77.XXX
              No byla by docela prd.l, kdyby McL presel k Mercedesu a Honda to nakonec rozchodila na konci roku na uroven letosniho motoru Mercedes.
              Jinak si myslim, ze McL muze o prechodu na Mercedes uvazovat, ale podepsal by az bude opravdu letos jistota, ze to proste nepojede, ze se to za ten rok nepovedlo rozchodit. Prijde mi dost divne, ze by ted po par mesicich podepsal s Mercedesem, kdyz je jeste dost velka sance ze to Honda rozchodi. Dle jineho calnku ma honda problem s korelaci dat u spolehliovosti, ale vykon by upgrade mel prinest. McL je jiste v tovarne Hondy, takze tyhle informace ma z prvni ruky. Musi videt jak Honda pokracuje a jak jde vykon nahoru.
              Zatim bych to spise videl na uvahy, ze je to cesta, vivoj tlaku na Hondu, ale rozhodnuti padne az nekdy v tom zari, v dobe kdy se bude rozhodovat o ucinkovani Alonsa. Preci jen ten hraje take velkou roli. Takze bud Honda pojede nebo Alonso a McL prejdou na Mercedes, jina varianta asi neni 03

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ - GP ČÍNA: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama