DISKUZE K ČLÁNKU Renault svůj motor zlepší, věří stále Sainz

Renault sice uvedl, že žádné větší vylepšení své pohonné jednotky letos už nepředstaví, ale Carlos Sainz přesto věří, že k pokrokům dojde.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault svůj motor zlepší, věří stále Sainz

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 15.06.2017 10:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasoval 1 člověk) 14.06.2017 09:07
Moc nechápu, za co by měl být "nevděčný"… »
» Mike17 (Hlasoval 1 člověk) 14.06.2017 14:18
Už 4-tou sezonu Renault slibuje, že ztrátu na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Adi

    Adi

    212.96.178.XXX
    V r. 2014 měl Renault velmi podobný výkon jako Ferrari. V r. 2015 mu Ferrari uteklo, v r. 2016 předvedl Renault meziročně největší pokrok a o během sezóny a i díky tomu dostal RB na 2. Místo v PK. Letos jsou cca podobně daleko za Ferrari a ti jsou na tom stejně jako Mercedes. Šasi RB bylo nejlepší asi jen první sezónu (na úrovni Mercedesu), jak v r. 2015, tak v r. 2017 nedovedl RB při práci na šasi dobrou práci a sami to X krát přiznali. Renault dodával jako čistě motorar kromě roku 2015 vždy i jiným dodavatelům než jen RB a např. Jejich pohrobek Lotus rozhodně nebyl špatný. Nebýt odchodu továrního Renaultu, pravděpodobně by RB neměl 4 tituly. Každopádně celá tato kauza začala již dávno, v r. 2010. RB měl v mistrovských letech asi nejlepší PJ v poli, ale stále si stěžovali. Oni by nebyli spokojení ani s Mercedesem. Je velká škoda, že neukecali Audi, byl bych MS jejich vzájemné umění opravdu hodně zvědavý.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    212.96.178.XXX
    No v roce 2015 byla ztráta Renaultu o dost větší než nyní. Nejsou tam, ale nejsou moc daleko, v závodním režimu to bude tak okolo 30 - 40 ps. Podle dostupných dat mají na Hondu náskok cca 70 - 80 ps. Myslím, že je již celkem dost viditelný odklon Renaultu od věčně nevděčného RB. Jestli Renault udělá další velký pokrok v r. 2018 a bude mít místo Palmera nějakého jezdce, věřím a doufám, že dokážeme porážet RB. :)

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.128.XXX
      Moc nechápu, za co by měl být "nevděčný" RB vděčný. Za 4 roky planých slibů na konkurenceschopný motor? Podívej se jak daleko je tovární tým Renault za továrnímy týmy Mercedes a Ferrari. A je celkem zřejmé, kde je problém. 03

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        212.96.178.XXX
        Jakých planých slibu?! Máš snad pocit, že RB jezdí se stejným motorem jako v r. 2014? Stejně jako Renault nemá od 2014 nejlepší motor,tak ani RB nemá nejlepší šasi. Letos ho má až 4. nejlepší. RB dostává od Renaultu produkt, který možná není nejlepší, ale v případě skvělého šasi a pilotů dovoluje bojovat o vítězství! Či by za to dal např. Mclaren. A porovnávat tovární Mercedes, který působí v F1 od 2010 s továrním Renaultem, který je v kolotoči sezónu a 7 závodů, to chce velmi bujnou fantazii. :D To se tě klidně mohu úplně stejně blbě zeptat, kde byl Mercedes v době titulů Renaultu?! :D

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.128.XXX
          Už 4-tou sezonu Renault slibuje, že ztrátu na Mercedes dotáhnou. Letošní motor je jistě lepší než ten z roku 2014. Ale ztrátu má pořád velkou.
          Tvoje teorie o 4-tém nejlepším šasi je spíš zbožné přání, než fakt. Faktem je, že to nikdo neví. Porovnání výkonnosti z Monaka a Kanady naznačuje, že je šasi lepší, než u konkurence. Nebo je minimálně jasné, že tam, kde rozhoduje síla motoru, RB zaostává víc než tam, kde motor tak velkou roli nehraje.
          A úvaha, že by letos někdo s motorem Renault mohl bojovat o vítězství, je spíš úsměvná. Soudíš podle čeho? Výkonnosti továrního Renaultu, nebo STR?
          Srovnání továrního Renaultu s Mercedesem jistě není fér, ale rozhodně je férovější, než ho srovnávat s Williamsem nebo FI. Renault nezačal od nuly, ale převzal podobnou stáj, jako je W a FI. Pravidla se letos totálně změnila a všichni začali dělat šasi takřka od nuly. Raději budu srovnávat časi továrních týmů, než továrního týmu s garážníky, kteří mají zlomek jejich rozpočtu.
          Takže opakuji. Za co mají být vděční? Že špičkový a mistrovský tým nemá úplně nejslabší motor v poli? Nebo že mají motor, který jim umožní nějaké body a příležitostnou bednu? Sorry, od nejdražšího motoru (pokud vím), bych čekal mnohem víc, zvlášť po těch slibech. 03

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001836

      uzivatel001836

      109.105.39.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.77.XXX
    Jsem uprimne zvedav s cim prijdou pristi rok, co to bude za zazrak a jaka bude/nebude ztrata na Mercedes a Ferrari.
    Uz na zacatku roku mluvil Renault o tom, ze budeme v roce 2018, tak jsem zvedav a tesim se, hlavne na tovarni tym. Doufam, ze pujdou dopredu a nejlepe pred RB 11
    Sice doufam, ale nejak vnitrne neverim. Proste kdyz vidim tu ztratu, ktera se neustale dlouhodobe tahne, kdyz vidim, jak se vyvoj v prubehu roku nikam neposunuje tak proste nemuzu verit ze se tak stane.
    Bude to ale zajimave sledovat, jak se vyvoj bude posouvat. Jen skoda, ze je zim atak dlouha 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama