DISKUZE K ČLÁNKU Piloti IndyCar k Hamiltonovi: Posaďte do Mercedesu Dixona, nebude se stačit divit

Další piloti ze zámořské série IndyCar se vyjadřují na konto Lewise Hamiltona, který zpochybňoval jejich úroveň.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Piloti IndyCar k Hamiltonovi: Posaďte do Mercedesu Dixona, nebude se stačit divit

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 21, poslední 08.06.2017 14:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepan (Hlasovalo 9 lidí) 06.06.2017 17:53
Než jsem se podíval na první závod Indy, říkal… »
» Jindrich K. (Hlasovalo 7 lidí) 06.06.2017 18:11
No velký rozdíl mezi F1 a Indy je, že ve F1 je… »
» Situs (Hlasovalo 7 lidí) 06.06.2017 18:13
Pche, oni tam nasazujou své krky, jezděj na hraně… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kevvin

    Kevvin

    185.73.103.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      rock

      37.188.233.XXX
      Jasně, Ham se jenom podivil. Ten údiv šlo vyjádřit různými způsoby. Hamilton zvolil ten pro něj charakteristický, asi tak na úrovni dvanáctiletého puberťáka, čímž ze sebe zase jednou udělal... no, Hama. Není potřeba pro něj hledat jiné označení, "Lewis Hamilton" je dostatečně výstižné samo o sobě.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Pikaso

    Pikaso

    77.104.216.XXX
    Je smutné, že LH mistr světa v F1 si nevidí do úst. Nebudu se opakovat a hodnotit jak dalece jeho tituly vypovídají o jeho kvalitě, ale už jenom to, že celý život od útlého věku má cestičku umetenou a nikdy neseděl v žádném šrotu vypovídá samo za sebe. Nevím jak dobrý by byl, kdyby neměl podmínky co měl. Třeba by skončil už ve 12. Musel by sedět v podprůměrném autě, nic by neukázal a pes by po něm ani neštěkl. To je to co mě osobně vadí na jeho vyjádření nejvíc. Neví nic o tom vybojovat si své místo na výsluní opravdu tvrdou prací od píky, vždy za sebou měl prostě obrovský prachy a podporu, která ho tlačila kupředu. Znám minimálně dalších 10 pilotů z F1, kteří kdyby měli podmínky jako on by jej strčili do kapsy.
    -----
    To proč mu někteří přitakávají chápu. Nesnáší FA a je pro ně těžké uznat, že ten člověk je prostě mistr. Ano taky za ním stál FB, ale i přesto musel své kvality dokázat. Viz. mé foto a další rok jenom testování pro R atd. atd. atd.. Takže pro všechny odborníky nesnášející FA, všude na světě je mraky skvělých pilotů, akorát někteří prostě dostanou šanci a někteří dokonce neuvěřitelnou šanci. Prostě i ten SV, kterého rovněž nemusím oproti LH ještě více, prošel alespoň TR a tu tlačenku měl trošičku méně okatou.
    -------
    No a co dodat k LH ? Asi prostě nedokáže rovněž nahlas vyslovit, že FA je prostě borec tak raději kope do někoho o kom ví úplné prd. Možná by pa musel reagovat na dotazy proč vlastně v roce 2007 udělal stejně bodů jako FA a byl v konečném pořadí před ním. Možná by musel přiznat, že FA byl ve prospěch právě LH poškozen ne jenom komisaři FIA, ale i vlastním týmem a to asi nikdo nedokáže.
    -----------------------
    Na závěr už jenom tolik. Jsou to všechno jenom moje spekulace, je to můj názor a opravdu ho nebudu před nikým obhajovat. Kdo chce ať si z něj něco vezme a třeba si dohledá něco z toho co jest výše nakousnuto, ale mou odpověď ať nečeká. Mějte se fajn.
    ----
    PS: Úplný závěr je ten, že i v Indy prostě jezdí skuteční mistři, akorát to tam mají o dost složitější, protože jak již jsem několikrát psal, je tam prostě minimálně 10-15 aut, která mají na výhru, no a v jednom sedí např. Takuma Sato a proto vyhrál. Není to takovej lúzr jak tu někteří včetně LH naznačují. Prostě vyzrál, měl skvělé auto a kopu štěstí. V neposlední řadě je to však pilot, kterej si své místo u skvělého týmu minimálně tímto vítězství zasloužil a nijak to nesnižuje celkovou úroveň Indycaru. Toť prostě můj názor. Podívejte se pro zajímavost třeba na JPM. To byl vlastně taky lúzr.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      pěkně shrnuto, když se člověk zamyslí nad mentalitou pana hamiltona, tak pokud by začínal ve voze, který by měl max na chvost závodního pole, tak ho v F1 nevidíme po jeho první sezoně...
      ... a rok 2007? Vždyť alonso od půlky sezony nedostal na vůz jedinej novej díl, vše šlo hamiltonovi...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • virtual

    virtual

    193.165.236.XXX
    Myslím, že reakce na HAMovo prohlášení jsou trochu přehnaně emotivní, pravda bude někde uprostřed. HAM má svou část pravdy - ALO je v Indy "cizinec" a měl by mít proti ostatním jasnou nevýhodu, zvlášť při jednorázovém startu. Na druhou stranu HAMovo vyjádření nebylo vůbec diplomatické, spíš bylo až trochu (a zbytečně) neuctivé.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      To, že Alonso byl na startu Indy poprvé, jej sice znevýhodňovalo, ale svým vystoupením ukázal, že je pilot špičkových kvalit, který se dokáže rychle naučit nové věci. Stejně tak by se o Hamiltonovi mohlo říct, že v sezóně 2007 byl v F1 cizinec a přes to skončil na druhém místě. Loni ve Velké ceně Španělska byl Verstappen v týmu RB taky cizinec a přes to první start v novém voze dokázal proměnit ve vítězství. On je možná problém v tom, že v Indy je mnohem větší vyrovnanost vozů a momentální náhoda má větší roli než v F1. Osobně si myslím, že kdyby v F1 byly vozy tak vyrovnané jako v Indy, Hamíček by nebyl taková hvězda, protože o titul by se pralo více jezdců a je docela možné, že by ani neměl tolik titulů a asi ani tolik hloupých řečí.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • virtual

        virtual

        193.165.236.XXX
        Já s tím souhlasím, ALO dokáže zajet i s nekonkurenceschopnou plečkou a kdyby taková skupina jezdců jako HAM, VET, RIC, ALO měla vyrovnanou techniku, jednotlivé závody i boj o titul v F1 by mohlo být sakra napínavé divadlo. Technika v F1 je rozhodující faktor a (bohužel) situace kdy by třeba 4 týmy vyrovnaně bojovaly po celou sezónu o titul je aktuálně nemyslitelná. BTW VES přece tou dobou v F1 jezdil a HAM byl dlouhodobě pro F1 vychováván a šel (z GP2, "školy" pro piloty F1) do týmu, který bojoval o titul (tedy měl na to technikou).
        Tím cizincem je myšleno to, že ALO nemohl mít zažitou Indy techniku ani trať, pneumatiky, nastavení vozu a jízdu na oválu, strategii při závodění na oválu atd. atd. To vše mělo hrát do karet pravidelně bodujícím závodníkům z Indy a z jistého úhlu pohledu to pak není dobrá vizitka (prohrát s násobným šampiónem jiného poháru, který "v mém voze a na mé trati" jede první kvalifikaci v životě).

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Loqenc

    Loqenc

    77.240.177.XXX
    Lewis to řekl dobře. Vždyť jezdci co v F1 jezdili tužku se v Indy pohybovali vepředu a jeden dokonce vyhrál. Dixon v Mercedesu by za jeden den zajel prd a ne super závod.

    + 0 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Alonso tam taky absolvoval několik tréninků a kromě toho cvičil na simulátoru. Stejné podmínky by měl mít i Dixon. A kromě toho, i v F1 jsou jezdci, kteří tam jsou do počtu a jednou za čas se jim taky podaří zabodovat.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      můžeš se na to podívat i z druhé strany, kdy pilot indy přešel do F1 a rozhodně nehrál druhé housle...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • DaveVIP45

    DaveVIP45

    90.178.213.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Než jsem se podíval na první závod Indy, říkal jsem si, co to může být za sport, když všichni jezdí dokola. Pak jsem ten závod viděl a uvědomil jsem si že Indy jsou více sport než F1.

    + 9 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Sato to velmi pěkně shrnul 01

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.128.XXX
      Lewis mohl dát buďto společensky přijatelnou, a nebo pravdivou odpověď.

      řekněmě si to na rovinu, 500 m il Indy v roce 2017 vyhrál pilot který se do F1 dostal jen díky tomu že ho tam natlačila Honda a v porovnání se svým týmovým kolegou tam vyhořel, po dvou letech se ho Honda ve svém továrním týmu zbavila... To bylo tehdy Satovi 27 let a měl být teoreticky na vrcholu. Pak jezdil ještě tři roky v SuperAguri, kde mu Honda opět koupila místo, pak už o něj žádný zájem nebyl.

      Takže pokud takto "kvalitní" jezdec vyhraje ve 40 letech TOP závod americké závodní série, má to o úrovni dalších jezdců celkem vypovídající úroveň.

      + 5 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Já sice odborník na F1 nejsem, ale kdo se aspoň trochu orientuje v historii, určitě by našel nejeden závod, kdy vyhrál vyslovený outsider. Takže posuzovat podle jediného závodu celkovou úroveň Indy je tak trochu out.

        + 6 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Jindrich K.

        Jindrich K.

        89.103.114.XXX
        No velký rozdíl mezi F1 a Indy je, že ve F1 je obvykle jeden dominantní tým, nebo maximálně dva a na výhru má obvykle jen jednička týmu, pokud nemá jeden tým tak velkou převahu, že spolu bojují týmový kolegové. V Indy je pole podstatně vyrovnanější, šanci na výhru má X pilotů a navíc v Indy není o nehody a fáze za safety-carem nouze a to promíchává pořadí. Takže možná je výhra Sata v Indy trošku "haluz", ale co je pak třeba výhra Fisichelly se slaboučkým Jordanem v Brazílii roce 2003 či výhra Pastora Maldonada v roce 2012 ve Španělsku ?

        + 7 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Pche, oni tam nasazujou své krky, jezděj na hraně v 370 proti zdi, a někdo kdo si to ani nezkusil si dovolí snižovat jejich úroveň? Klidně ať si i myslí že to tak je, ale ať jim to tam jde ukázat a ne si jen pouštět pusu na špacír. Já v tom vidím obrovskou neúctu a hulvátské neporozumění. Sato třeba porazil i Alonsa s Vandoornem v motokárách na dní Hondy, to aby chodili kanálama ne? 17

        + 7 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • dejwid

          dejwid

          84.42.213.XXX
          Souhlasím s tebou, a jen se divím že Mercedes potažmo Toto Wolff nevyhodil Hamiltona. Za ty kecy které samozřejmě vrhají i stín na Mercedes by měl letět. Sám vživotě nic nedokázal a tohle jen poukazuje na jeho charakter. Nejvíc poškozuje Mercedes protože není týmový hráč. Sice to ví všichni už dávno ale tohle bylo přes čáru.

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kalty

            Kalty

            165.72.200.XXX
            Sám si nic v životě nedokázal. Hamilton toho dokázal asi 100x víc než ty by sis mohl vůbec vysnít... trošku soudnosti

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama