DISKUZE K ČLÁNKU Alonso se na návrat do F1 těší. McLaren s Hondou ale tuší, že v Kanadě zářit nebudou

Fernando Alonso se těší na svou další epizodu ve Formuli 1, společně s McLarenem a Hondou ale v Kanadě očekávají podstatně náročnější víkend než před 14 dny v Monaku.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alonso se na návrat do F1 těší. McLaren s Hondou ale tuší, že v Kanadě zářit nebudou

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 06.06.2017 21:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» achmed-cz (Hlasovali 2 lidé) 06.06.2017 10:10
takže překlad vyjádření Hondy : nevíme jestli… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 06.06.2017 09:40
Ach jo, ach jo. Ačkoliv by mohl přijít upgrade ze… »
» jumpman (Hlasoval 1 člověk) 06.06.2017 16:05
Proč by nemohli zazářit? Třeba jim to chytne... … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • jumpman

    jumpman

    178.255.168.XXX
    Proč by nemohli zazářit? Třeba jim to chytne... 12

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Tak si myslím že tohle je konec Alonsa v F1. Honda tvrdě McLaren potápí, jiná špičková stáj volný flek nemá a na to, aby jezdil v Sauberu, Ferda nikdy nepřistoupí. Takže asi odchod do jiných sérií. Aspoň bude moci příští rok jet v Le Mans. Stejně by mě zajímalo, kdyby příští rok odjel celou sérii Indy, kolikátý by skončil ve Staré cihelně.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Je to možné, Alonso určitě chytil slinu na Indy 500 a myslím že jeho prioritou bude soutěžit tam kde může být konkurenceschopný a pokud v F1 díky technice nemůže, tak samo hrozí jeho přechod jinam 17 Sám musím říci že i díky jeho závodu v Indy 500 si to již umím představit daleko lépe.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        On sám se myslím vyjádřil, že mu nejde o to, jezdit celou sezónu po oválech, ale než se trápit na chvostu na standardním okruzích, bude lepší přehodnotit priority.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • achmed-cz

    achmed-cz

    212.24.138.XXX
    takže překlad vyjádření Hondy : nevíme jestli stihneme nasadit vylepšení - a pokud ano, tak žádný velký přínos stejně mít nebude 10

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Ach jo, ach jo. Ačkoliv by mohl přijít upgrade ze strany Hondy, tak Honda krom nářků z jejich strany jak jim nebude sedět trať, jak nemaj výkon, jak tam jsou rovinky a bla bla, tak od nich nevidím žádnej pozitivní nadějnej signál 17 Mám pocit že jejich práci nevěřej už ani oni sami.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      mě by spíš zajímalo, jak s Hondou bude jezdit sauber, není možné aby firma jako je Honda, s jejich zdroji, byla takhle pozadu už třetí rok. Já si nemyslím, že je to vše pouze chyba Hondy a že vedení mcl na tom má taky lví podíl

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Vždyť přece vidíš jak je Honda pozadu. To si jako myslíš že se Sauberem by letos na tom byly lépe? Vždyť se koukni co to auto dokazovalo v Monaku či jak s tím zajel Alo v Barceloně, to auto šlape, ale výkon není.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          no, on je možná problém i v nereálnejch požadavcích mcl, projekt size zero apod. Nemají zkušenosti a postaví nejmenší jednotku a diví se, že nejen nemá výkon, ale že se i sype. To nebyl nápad hondy, to je jistě z mcl, honda na to jen kejvla. A dál už je to jenom o tlaku ze strany mcl a jeho nezvládnutí ze strany hondy. pokud Honda bude jezdit se sauberem a nebude tak pod tlakem na výsledek, tak si myslím, že se dokáže dostat nahoru rychleji než když je tlačí mcl svejma nereálnejma požadavkama...

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Tak to já vidím obráceně, pokud Honda nepochopí metodiku práce F1 kterou ji vštipuje McLaren, tak se Honda nahoru nevyšplhá nikdy. Honda zodpovídá za svůj produkt, nějaké spekulativní výmluvy že nemůžou za size zero, či že jsou moc pod tlakem, to neberu. Když máš nějakého partnera tak vše je o domluvě a kompromisu, ovšem jestli uměj říci na vše jen ano, není problém, bude, uděláme a pak je tím omlouváš tak to je trochu na palici ne? To se pak také musej naučit pracovat v týmu!

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              hmm, jako asi těžko bude některej z nás znát co přesně se v mcl odehrává, ale honda již několikrát dokázala, že se s F1 dokáže popasovat poměrně solidně, ale teprve teď vstoupila s ještě zeleným produktem rovnou do top týmu a to mcl ještě výrazně dotuje. Dřív si vždy dokázali ověřit, že jdou správnou cestou a teprve poté se spojili s někým, s kým měli šanci na titul. myslím, že poté, co zjistili, že se jim už první návrh hrubě nepovedl, tak zpanikařili. Když se podíváš na letošní mcl, má v podstatě nejmenší vstupy vzduchu do bočnic (přestože ty nepatří k nejmenším) a hondě motor na stolici fungoval, ale po zabudování do šasi byl problém na světě. A teď je problém na straně zástavby nebo pouze motoru? Já myslím, že mcl na tom neúspěchu nese značný podíl a výkřiky ze strany mcl jsou pouze nic neříkající

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                85.70.164.XXX
                Kdyby motor vyžadoval více vzduchu tak mu ho daj, neboj. Myslím že spíše tvé spekulativní výkřiky házejíc to na McLaren nic neříkají.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama