DISKUZE K ČLÁNKU Formule 1 musí opustit "supermarketová parkoviště", burcuje Wolff

Když se podíváme na závody Formule 1 v poslední třetině minulého století, bez většího překvapení zjistíme, jak málo tratí přežilo do dnešních dní - byly nahrazeny sterilními "Tilkedromy", zatímco klasické trati zavál čas.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Formule 1 musí opustit "supermarketová parkoviště", burcuje Wolff

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 28.05.2017 16:00 Vložte komentář

Nejlepší názory

» fujtajblik (Hlasoval 1 člověk) 26.05.2017 14:13
Ale houby. To jenesprávné řešení správně… »
» Libor P. (Hlasoval 1 člověk) 26.05.2017 22:29
Aspon, ze se vratilo Rakousko, jeste by to chtelo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Libor P.

    Libor P.

    89.190.61.XXX
    Aspon, ze se vratilo Rakousko, jeste by to chtelo Imolu a Hockenheim, ale starej

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • fujtajblik

    fujtajblik

    89.177.63.XXX
    Ale houby. To jenesprávné řešení správně pojmenovaného problému. Městské tratě jsou tragickynudné. Jistě, Monako je klasika, ale jinak Valencie, Baku, Singapur - nuda. Klasické tratě byly lepší v nízké míře zabezpečení ( z dnešního pohledu) . Nudu z toho dělají vyasfaltované únikové zóny nebo třeba posunutí zdi šampionů v Montrealu apod.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jirka Massa

      Jirka Massa

      178.255.168.XXX
      Přesně! Nemusí být vedle tratě zeď ze svodidel, stačí mít vedle tratě trávu a štěrk.
      Jako když vyasfaltovali na Monze Parabolicu, to jsem prostě nepochopil. Když vzpomenu jak vypadala Spa na přelomu tisíciletí tak se to nedá srovnat s dnešní tratí, která má minimum travnatých ploch. Dneska se limity tratě hledají snadno, když si pilot může dovolit zkusit jít za limit a pak dále v klidu pokračovat.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama