Alonso končí v 1. tréninku na Indy 500 po problémech se zavěšením v první dvacítce

Petr Hlawiczka, 16. května 2017, 06:30 Google+

Fernando Alonso obsadil po technických problémech se zavěšením první den testů před závodem Indianapolis 500 devatenácté místo. Nejrychlejší byl jeho týmový kolega Marco Andretti.

Počet komentářů:  9 komentářů (Poslední 16.05. 20:48) Napište svůj názor
Fernando Alonso během testování v Indianapolis

Fernando Alonso během testování v Indianapolis | foto: McLaren

Sdílejte článek

Poté, co Španěl skončil na čele s časem 40,6074 s (průměrná rychlost 221,634 mph) úvodního dvouhodinového testu nováčků před 101. závodem 500 mil Indianapolis, následovala oficiální část se všemi piloty. V ní šlo o to, aby získal zkušenosti s jízdou v provozu mezi ostatními vozy.

Problém se zadním zavěšením však jeho program v hlavním tréninku zkrátil na pouhých 20 kol poté, co jich v nováčkovském testu urazil 36. "Měli jsme nějaké potíže se zadním zavěšením a nemohli jsme dokončit program, při kterém jsme ke konci dne plánovali jezdit trochu v provozu," potvrzuje Alonso.

Zklamání na něm ale nebylo znát: "Celkově však šlo o úžasný den. S autem jsem spokojenější než první den, protože jsem mohl pocítit některé změny v nastavení, které jsme plánovali pro dopoledne. Stále mi však v příštích dnech zbývá si zkusit jízdu v provozu, na to se v programu musím zaměřit o něco více. Ujel jsem ale dvě nebo tři kola za některými vozy, které vyjížděly z boxové uličky, a byla to zábava, takže se na to těším," pokračuje španělský pilot McLarenu - Hondy.

Výsledky 1. tréninku na Indianapolis 500

Výsledky 1. tréninku na Indianapolis 500 | zdroj: IndyCar Media

Den skončil na 19. příčce díky kolu, v němž jeho průměrná rychlost dosáhla 223,025 mil/h (358,85 km/h), poté, co dominoval zmíněnému dvouhodinovému testu nováčků. Nejlepší byl jeho týmový kolega Marco Andretti, který zvládl kolo průměrnou rychlostí 226,338 mil/h (364,18 km/h), čtvrté místo obsadil bývalý pilot F1 Sebastien Burdais, Juan-Pablo Montoya figuruje na 12. místě.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Alonso končí v 1. tréninku na Indy 500 po problémech se zavěšením v první dvacítce

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 16.05.2017 20:48 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 9 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Robert Kubica má za sebou druhý test s Williamsem FW36

Kubica má za sebou další "produktivní" test s Williamsem. Vrátí se do F1?

Fernando Alonso Hondu neustále kritizoval, v Japonsku je svým přístupem zklamal

"S Alonsem to bylo těžké, neustále nás kritizoval," mrzí šéfa Hondy

Jenson Button má výhrady jak k Formuli E, tak k IndyCar

Jak vnímá Button IndyCar a Formuli E? Nebere si servítky

Renault ztrácí nejvíce v kvalifikaci, chce proto změnit svůj přístup ke konstrukci motorů

Renault se u motoru pro rok 2018 zaměřuje na kvalifikační mód. Abiteboul vyčíslil ztrátu

Jak se žije bez F1? Ecclestone nic neskrývá

Ecclestone o roli "důchodce", novém působišti, svém odchodu a vztahu k Liberty Media

Daniel Ricciardo s Red Bullem v Suzuce

McLaren připouští, že mu po změně motoru bude dohnání Red Bullu zřejmě chvíli trvat

Fernando Alonso je s McLarenem před závodním víkendem v USA optimistou

Alonso je optimistou, McLaren s Hondou tuší v USA největší šanci z posledních 4 závodů

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (17:00 - 18:30)
    • 2. Trénink (21:00 - 22:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:00 - 19:00)
    • Kvalifikace (23:00 - 00:00)
  • Neděle

    • Závod (21:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Daniel RIcciardo v Barceloně

Ztráta 75 sekund ve Španělsku "neodráží skutečnou výkonnost," hájí se šéf Red…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Kubica absolvoval první test s Williamsem, tým jeho výkon zhodnotil stručně + VIDEO

  2. Honda je výkonnostně velmi blízko Renaultu, tvrdí Hasegawa. O konceptu motoru nepochybuje

  3. Proč je Räikkönen nejlepším týmovým kolegou, kterého kdy Vettel měl?

  4. Ferrari na vratké lodi, Mercedes pod plnými plachtami a Nový Zéland znovu na scéně

  5. Smutný příběh Marie de Villotaové je uzavřen, došlo k dohodě se společností Manor

  6. "Po kolizi v Baku jsem cítil, že jsem Ferrari zklamal," přiznává Vettel

reklama