Alonso končí v 1. tréninku na Indy 500 po problémech se zavěšením v první dvacítce

Petr Hlawiczka, 16. května 2017, 06:30 Google+

Fernando Alonso obsadil po technických problémech se zavěšením první den testů před závodem Indianapolis 500 devatenácté místo. Nejrychlejší byl jeho týmový kolega Marco Andretti.

Počet komentářů:  9 komentářů (Poslední 16.05. 20:48) Napište svůj názor
Fernando Alonso během testování v Indianapolis

Fernando Alonso během testování v Indianapolis | foto: McLaren

Sdílejte článek

Poté, co Španěl skončil na čele s časem 40,6074 s (průměrná rychlost 221,634 mph) úvodního dvouhodinového testu nováčků před 101. závodem 500 mil Indianapolis, následovala oficiální část se všemi piloty. V ní šlo o to, aby získal zkušenosti s jízdou v provozu mezi ostatními vozy.

Problém se zadním zavěšením však jeho program v hlavním tréninku zkrátil na pouhých 20 kol poté, co jich v nováčkovském testu urazil 36. "Měli jsme nějaké potíže se zadním zavěšením a nemohli jsme dokončit program, při kterém jsme ke konci dne plánovali jezdit trochu v provozu," potvrzuje Alonso.

Zklamání na něm ale nebylo znát: "Celkově však šlo o úžasný den. S autem jsem spokojenější než první den, protože jsem mohl pocítit některé změny v nastavení, které jsme plánovali pro dopoledne. Stále mi však v příštích dnech zbývá si zkusit jízdu v provozu, na to se v programu musím zaměřit o něco více. Ujel jsem ale dvě nebo tři kola za některými vozy, které vyjížděly z boxové uličky, a byla to zábava, takže se na to těším," pokračuje španělský pilot McLarenu - Hondy.

Výsledky 1. tréninku na Indianapolis 500

Výsledky 1. tréninku na Indianapolis 500 | zdroj: IndyCar Media

Den skončil na 19. příčce díky kolu, v němž jeho průměrná rychlost dosáhla 223,025 mil/h (358,85 km/h), poté, co dominoval zmíněnému dvouhodinovému testu nováčků. Nejlepší byl jeho týmový kolega Marco Andretti, který zvládl kolo průměrnou rychlostí 226,338 mil/h (364,18 km/h), čtvrté místo obsadil bývalý pilot F1 Sebastien Burdais, Juan-Pablo Montoya figuruje na 12. místě.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Alonso končí v 1. tréninku na Indy 500 po problémech se zavěšením v první dvacítce

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 16.05.2017 20:48 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 9 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Aerodynamická pravidla se letos moc nemění, vozy v příštím roce přesto znatelně zrychlí

Vozy budou příští rok o 2 sekundy na kolo rychlejší, naznačují simulace. Jak to bylo letos?

Letošní pohonná jednotka Hondy RA617H

Přechod na Hondu není tak jednoduchý, odlišné rozvržení motoru je pro Toro Rosso výzvou

Felipe Massa v Baku doplatil na technickou závadu, Williams to pak hodně mrzelo

"Massa letos v Baku mohl vyhrát, nebýt našeho selhání," přiznává Williams

McLaren po zimě vyjede se zcela novou pohonnou jednotkou Renaultu

Rozhovor se šéfem McLarenu o vývoji vozu pro rok 2018 a světlých zítřcích s Renaultem

Ferrari se plánované změny v F1 nelíbí a hrozí odchodem

"Ferrari v F1 udržet chceme, všechno má ale své meze," říká Brawn

Esteban Ocon při testech v Abú Zabí

Force India svému vozu rozumí lépe než kdykoliv dříve. Udělá příští rok další pokrok?

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Daniel RIcciardo v Barceloně

Ztráta 75 sekund ve Španělsku "neodráží skutečnou výkonnost," hájí se šéf Red…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Rozhovor se šéfem McLarenu o vývoji vozu pro rok 2018 a světlých zítřcích s Renaultem

  2. FOTO: Pohled zblízka na letošní pohonnou jednotku Hondy RA617H

  3. Vozy budou příští rok o 2 sekundy na kolo rychlejší, naznačují simulace. Jak to bylo letos?

  4. Red Bull nebude na Ricciarda čekat věčně. "Máme velmi dobré možnosti," varuje Horner

  5. Konec partnerství s McLarenem je pro Hondu úlevou, problém dle Hasegawy nebyl v lidech

  6. McLaren představil nový supersportovní vůz pojmenovaný po Sennovi + FOTO

reklama