DISKUZE K ČLÁNKU McLaren získává větší důvěru ve zlepšení Hondy, která dělá všechno, co může

Eric Boullier stále věří, že Honda dosáhne brzy pokroků a jeho McLaren se tak bude moci znatelně zlepšit. Zatím patří k nejpomalejším týmům v letošním startovním poli Formule 1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren získává větší důvěru ve zlepšení Hondy, která dělá všechno, co může

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 10.05.2017 22:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 3 lidé) 09.05.2017 08:48
Držím Vám v tom palce, nynější stav je velmi… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Radon

    Radon

    84.242.97.XXX
    Já jsem měl Maria za odborníka na spalovací motor, takže s ICU jim pomoct může. Navíc zná motory konkurence, takže taky dobrý.
    Jen mi není úplně jasný, s čím má tedy Honda problém především - říkali, že výkon je dobrý, ale má vibrace (takže jen nejedou na možný plný výkon?), pak mají velkou spotřebu? Proč? Kvůli špatně pracujícím rekuper. systémům, nebo i to spalování stojí za prd?
    Jak vidno, už se v tom taky ztrácím. Asi bych měl nastoupit u Hondy! 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.77.XXX
      Problem Hondy jsou trochu vibrace, ale to se odstarnei v pohode. Nejvetsi problem je spalovak a to hlavne dnes moderni snad hybridni zapalovani predkomurkove a neco asi jako dieslove bez svicky. Toto zapalovani smesi sebou prinasi dost vykonu navic a take nizkou spotrebu. Spalovani chude smesi prinasi vykon a ma nizkou spotrebu. To Honde nefunguje (fungovalo pri vyvoji na 1-valec) a proto ma jeji motor o dost nizsi vykon a vyssi spotrebu. Motor ted asi jede v nejakem ne uplne idealnim nastaveni asi i kvuli vibracim, ktere sebou prinasi dalsi snizeni vykonu a vysokou spotrebu. Rekuperace funguji dobre, loni se s ni chlubily, ze jsou na tom dost dobre, takze nepredpokladam, ze to nejak zasadne podelali.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Radon

        Radon

        84.242.97.XXX
        Aha, tak to jsem špatně pochopil. Já myslel, že výkon by mohli zvýšit, ale brání jim v tom ty vibrace.
        To zapalování tam asi nějaké bude (svíčka), ale asi díky kompaktnějšímu prostoru té "předkomůrky" se líp spaluje chudší směs.
        Díky za odpověď EL_Senore!

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          195.88.143.XXX
          Ano svicka asi jo, ale asi ne vzdy. Snad se uvadi, ze se smes zapali v predkomurce a pak "vyplivne" do valce, teda jestli je to tak mozne. To hybridni zapalovani snad dale spociva v tom, ze v nekterych rezimech snad svicka neni potreba a smes se zapaluje tlakem jako u dieslu. Je to celkem zajimave, ale jak to skutecne u kazdeho vyrobce funguje tezko soudit. Je snad i pravda, ze toto specialni hybridni nebo predkomurkove zapalovani snad mimo Hondy pouzivaji uz vsichni vyrobci. Posledni se pridal snad Renault. Mercedes snad byl prvni, proto mel diky tomu naskok uz od pocatku hybridu. Honda to chtela nasadit letos. Na tomto zapalovani je videt, ze se to neda udelat za par mesicu. Mercedes to jiste vyvijel dlouho a ostatni taktez. Z toho plyne, ze asi bylo trochu naivni myslet, ze Honda za rok, ci dva smazne naskok Mercedes, ktery ma jiz v tomto vyvoji nekolika lety naskok. Pokud Renault taktez jako Mercedes uz stavi motory v F1 nekolik let, desetileti a hybridni zapalovani nasadil snad teprve loni, tak Honda nemuze byt rovnoceny souper za rok. Je tedy fer, Honde doprad na vyvoj dostatecny cas, 5 let si dnes myslim, ze je u dnesnich slozitych hybridu asi minimum. Z tohoto duvodu se do dnesni F1 asi moc jinych vyrobce nepohrne. Pokud by nechteli dopadnout jako Honda, museli by asi vyvoj motoru nekolik let delat bez ucasti v zavodech a to se asi nikomu chtit nebude. Uvidime po roce 2021, az se zmeni motory.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Držím Vám v tom palce, nynější stav je velmi bolestný 07

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.73.XXX
      Tak jsem hlavně doufal, že příští rok ještě uvidíme spojení McL-Honda. Přeci jen tam ten potenciál je a rád bych opravdu viděl, co dokáže McL když Honda dodá slusšný motor nebo co dokáže Honda, když bude ve slušném šasí. Hodně mě zajímá porovnání Hondy a Renaultu, takže předpokládám, že příští rok už bude vypadat trochu jinak. Že už Honda nějaké ty zkušenosti nasbírala a bude někde jinde. Snad brzy poladí to zapalování, abychom už nějaký slušný pokrok viděli aspoň letos v druhé půli sezony 03
      Akorát mi tam nesedí ten Illien, co jim asi tak může nabídnout. Jsem zvědav, jak rychle s ním rozváží spolupráci.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Jo, jsem hodně zvědav na letošní upgrady, více a více se mluví o první vlně v Kanadě a pak v půlce sezony. Maj před sebou pořádnej úkol jak ve spolehlivosti tak ve výkonu, ale mělo by se to samo s upgrady zlepšovat, jde o to jak moc a co se zase ukáže dalšího 04 Já osobně si od těch nových zaměstnanců (Illiena či bývalých inženýrů Ferrari a Mercedesu) slibuji dost, a snad to bude brzy vidět 04

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          89.111.73.XXX
          Od Ferrari a Mercedesu asi jo, od Illiena nevim. Nevim co si o nem myslet, nekde jsem cetl, ze co delal motory ze to tak slavny zase nebylo, tak nevim. Honda je tam ma jako konzultanty, takze tipuju, ze do samotneho navrhu a smeru vyvoje asi az tak kecat nemuzou.
          Dulezite bude, aby ty upgrady mely vliv na vykon, aby to nebylo jen zaplatovani spolehlivosti. Chtel bych se dockat letos toho, ze Honda rekne, tak se nam to co behalo na stolici na jeden valec povedlo rozbehat na vsechny. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

Oscar Piastri vyhrál podivný trénink v Suzuce

První trénink přerušen po nehodě, v druhém se víc stálo než jezdilo. Vyhrál ho Piastri

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama