DISKUZE K ČLÁNKU Renault odkládá nasazení vylepšeného motoru, Abiteboul vysvětluje proč

Renault se kvůli obavám o spolehlivost rozhodl odložit nasazení nové, výkonnější specifikace své pohonné jednotky na červenec. To je dobrá zpráva pro Force Indii a Williams - jeho nejbližší soupeře používající motory Mercedes.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault odkládá nasazení vylepšeného motoru, Abiteboul vysvětluje proč

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 06.05.2017 13:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001639 (Hlasovali 3 lidé) 04.05.2017 15:55
Jojo, at si ho RB najde, nikdo mu nebrani. F1 je… »
» Adi (Hlasovali 2 lidé) 04.05.2017 16:44
Jestliže letos tovární Renault předvede agresivní… »
» Adi (Hlasovali 2 lidé) 04.05.2017 16:50
Řešením pro RB (který dříve nebo později nebude… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Adi

    Adi

    176.74.140.XXX
    Tato informace se nečte dobře. Je to škoda, myslím, že původní termín vylepšení byl poslední stéblo pro BR v otázce letošního titulu, ten je touto zprávou definitivně pase. Každopádně pokládám za rozumné odložit vylepšení a vyladit spolehlivost, než to nepodchytit a trápit se jako Honda. Na Petra mám jeden dotaz. Dle tvé tabulky již zákazníci Renaultu i tovární tým použili vesměs 2. komponenty (jeden jezdec myslím již dokonce 3. MGU). S tím hodlají vydržet až do července?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.167.XXX
      Takový mají podle Abiteboula záměr. Je to podobné, jako Ferrari, které už použilo tři turba a pořád chce celou sezónu absolvovat bez pentle 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • fifo

    fifo

    213.94.78.XXX
    je to tak. a to je dovod preco RB chcel odist od Renaultu. Lenze nebolo kam. No a preto od RB pocut hlasy ze by sa hodil nezavisly dodavatel motorov.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.77.XXX
      Jojo, at si ho RB najde, nikdo mu nebrani. F1 je o technice a to je jak aero tak motor. Ja jen doufam, ze se na ne Renault brzy vykali a zacne jim aktualizace dodavat se spozdenim. Udelal bych z RB to co je a to je obycejny zakaznik, ikdyz RB neni obycejny ten je jeste k tomu sprosty 20
      Takze drzme palce Reaultu, at se jim dari aero a brzy jsou pred RB 11

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        176.74.140.XXX
        Jestliže letos tovární Renault předvede agresivní progres a automobilka bude intenzivněji lít peníze do technické obnovy a do lidí (přetáhli lidi z FI a dokonce jednoho z mozků RB aerodynamiky a blízkého spolupracovníka Neweyho), je reálné, že již od příštího roku bude RB s Renaultem bojovat o nejlepší tým s PJ Renault. Držím palce, jakmile je porazíme, bude vše zase při starém :)

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.128.XXX
      Nezávyslí dodavatel motorů bude mít řádově méně prostředků než automobilka, tudíž bude také o to víc ve vývoji svého motoru zaostávat,před pár lety se o to pokusil Cosworth a víme jak dopadnul, byl nekonkurenceschopný a nakonec neměl zákazníky.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        176.74.140.XXX
        Řešením pro RB (který dříve nebo později nebude pro Renault nic víc než zákazník) je další automobilka (Audi, snad Alfa Romeo). Ale myslím, že ti případně vstoupí do F1 až se změnou PJ (2021 tuším). Bez dlouhodobého působení a vývoje jsou totiž stávající velmi komplikované PJ pro každého nového veliké riziko nejen utopení obrovských sum, ale i poškození reputace.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Libor P.

        Libor P.

        89.190.61.XXX
        Nezávyslí??? To je teda strašný 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        82.117.159.XXX
        Otázkou je, jestli byl tehdy Cosworth opravdu tak špatný, nebo jestli měl mizerné zákazníky.
        Williams byl s Cosworthem 6. a 9. v šampionátu a po přechodu k Renaultu 8. a 9.
        Lotus/Caterham byl s Cosworthem 10. a s Renaultem 10., 10., 11. a 11.
        Virgin/Manor byl s Cosworthem 12.,12.,11.,10. (to porazili Caty s Renaultem), s Ferrari (po haluzi) 9.,10. a s Mercedesem 11.

        Jinak řečeno není podle čeho stanovit, že Cossie byly nekonkurenceschopný. Žádnej tým, kterej z nich přešel na něco jinýho se nezlepšil buď vůbec, nebo jenom přechodně, takže se to dalo připočítat spíš krátkodobýmu štěstí při stavbě šasi. Williams s nima fungoval líp, než potom s Renaultama a Lotus/Caterham vlastně taky.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.73.XXX
    Koukám, že nejen Honda má plán, Renault jak se zdá ho má také. Jedniné špatné na tom je, že nemají výsledky. Takže pro letošek je Renault mimo. Dovolím si tvrdit, že je mimo i pro příští rok, protože jak říkají u Ferrari na motoru stále mamají a pro příští rok udělají zase nějaký posun vpřed. Zimní pokrok Ferrari bude u Renaultu stahován na polovičku někdy příští léto, jak je u Renaultu obvyklé.
    Shrnuto to vypada asi tak, že Ferrari zavelelo k boji o titul s Mercedesem, u Hondy je to krátkodobá, ale o to větší mizerie a u Renaultu klasika dlohodobá mizerie. Škoda, letošní sezoně jsem věřil, že by mohla být více vyrovnaná.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      176.74.140.XXX
      Prej dlouhodobá mizérie. Raději nasadit výkonnější motor o měsíc později, než si urvat ostudu jako Honda. Odklad mě štve a Helmut má novou munici, aby pošpinil Renault, což si samozřejmě nenechá ujít, ale absolutně nerozumím, o jaké dlouhodobé mizérii u Renaultu mluvíš. Jediná opravdová mizérie jsou výkony Hondy po 5ti letech vývoje jejich PJ pro F1, bohužel. Renault nyní žehrá na nevývoj v první polovině roku 2015, ale od té doby, co je tam tovární tým, tak celkový progres jejich PJ je nejrychlejší v poli (pro méně chápavé - na konci sezóny 2015 jim byl Mercedes vzdálenější než nyní).

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        195.88.143.XXX
        Tak jasne, ze je to lepsi posunout, ale to je prave ten problem Renaultu, kdy jsou dlouhodobe posunutu vzadu a ne a ne udelat velekrok vpred. Neustale jen krucek a to opozdene. To na spicku proste nestaci. honda chtela udelat velekrok a to hodne rychle a zatim tedy nic slavneho. Honda odvadi obrovskou bidu 3 roky, Renault tak poslednich 8-10 let polobidu, kdy to nastesti RB aerem dotahoval, to se jim neda uprit. Je treba si nalit cisteho vina a rici si jak dlouho nema Renault vykonove na spicku. Nema cenu si to nejak omlouvat 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama