DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull v boxech nejrychlejší, Hülkenberg na ultra-měkké sadě vydržel 3/4 závodu

SOČI - ZASTÁVKY V BOXECH A STRATEGIE; Jak si vedly týmy při přezouvání svých jezdců během Velké ceny Ruska a jaké pneumatikové strategie jim naordinovaly?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull v boxech nejrychlejší, Hülkenberg na ultra-měkké sadě vydržel 3/4 závodu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 02.05.2017 20:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Easy (Hlasoval 1 člověk) 30.04.2017 23:21
Proč nezrušit pravidlo o použití dvou směsí?… »
» Easy (Hlasoval 1 člověk) 02.05.2017 20:33
No jo, formulky se ještě rozšířily... Ale zkusil… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    194.228.79.XXX
    Vždy mě pobaví, když snílci vypráví o tom, že trvanlivější gumy umožní jezdcům na to více tlačit... Realita je taková, že je jezdci šetří delší dobu... 02

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Easy

      Easy

      82.144.151.XXX
      Proč nezrušit pravidlo o použití dvou směsí? Každý ať si dle nastavení auta zvolí pneu jaké chce a jestli bude mít odvahu na nich dojet až do cíle (za cenu šetření a menší zátěže), ať na nich dojede. Když dá jiný jezdec přednost agresivnější strategii, nechť je mu dopřáno. Dnes jsou ty strategie plus minus podobné, protože i gumy musí obouvat stejné. S případným návratem tankování paliva by mohly být strategie pestřejší. Vždyť různé vozy zacházejí s pneumatikami různě. Jenomže dnes je všechno předepsáno pravidly a ještě ani v oblasti volby tlaků pneumatik nemají týmy volnou ruku. Takže jen tak k zamyšlení.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        To pravidlo asi vymyslel jeden držák na klobouky a i když je to pitomost, FIA se ho křečovitě drží. Asi to bylo myšleno tak, že na stejné směsi se ukáže, který pilot je nejlepší, ale nebralo se v potaz že různé vozy hospodaří s pneumatikami různě. Obávám se, že i když je to pitomost, dokud se nezmění obsazení FIA a senilní staříci nebudou vystřídáni někým jiným, ta kravina v pravidlech zůstane.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        194.228.79.XXX
        Já bych to taky zrušil... Ale pravděpodobně nás pak budou čekat závody na jedné směsi... A třeba i úplně bez zastávek... Je to jedna z mála věcí, která se nyní musí brát v potaz...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Chlapci nevím, jestli to vymyslel držák na klobouky, ale nejsem si jistý, jestli jste to domysleli vy.
        Teď si představte, jak by vypadalo Monako. Kdo nepředjede na startu, nepředjede nikdy. Bez zastávky se stačí podívat na první kolo a můžete vyrazit do přírody. Kromě Hondy to skoro nikomu neklekne a v Manoku zvlášť. Tudíž vláček dojede ve stejném pořadí do cíle. A bez povinnosti nikdo přezout nepojede. Jen blbec by ztratil pořadí, které nemůže získat.
        A letos to vypadá, že by nemuselo jít jen o Monako. I v Rusku nikdo nikoho nepředjel. 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Easy

          Easy

          81.241.146.XXX
          Monako je extrémní případ pokud jde o šířku tratě, i když i tam dokážou někteří předjíždět. Na běžných okruzích by rozdíly v použitých gumách mohly být větší. Nyní jsou ta pravidla nastavena tak, že top10 stejně startuje na stejných pneu a strategie až na nějaké ty undercuty nepřinášejí moc překvapení a vzrušení. Takové pitstopy z nutnosti, které mohou akorát přinést prvek náhody, když se nedaří mechanikům.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            Těch okruhů, kde se skoro nedá předjet začíná být hodně. A pokud nemůžeš předjet, jediné co neuděláš je pitstop. Někde by to asi přineslo různé strategie, ale někde by to nepřineslo jedinou změnu pořadí. Těžko říct, co z toho by bylo víc. 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Easy

              Easy

              80.200.13.XXX
              No jo, formulky se ještě rozšířily... Ale zkusil bych to, klidně i s tím tankováním 03

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama