DISKUZE K ČLÁNKU Horner kritizuje FIA, že parita výkonu motorů není posuzována správně

V loňském roce se výrobci motorů a FIA dohodli, že budou pracovat na paritě motorů a jejich záměrem by měla být snaha, aby rozdíl ve výkonu nebyl větší než 0,3 vteřiny, to vše vycházející z údajů "teoretického" kola v Barceloně.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Horner kritizuje FIA, že parita výkonu motorů není posuzována správně

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 01.05.2017 09:55 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovali 4 lidé) 30.04.2017 15:53
Nevím proč ubulenci opět bulí? Jim se také přední… »
» odin (Hlasovali 4 lidé) 30.04.2017 18:36
Co mi vadí? Vadí mi kecy Hornera a Marka. Když… »
» odin (Hlasovali 2 lidé) 30.04.2017 20:34
Však taky jo. Nejde mi o "nelegálnost".… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    Nevím proč ubulenci opět bulí? Jim se také přední křídlo ohýbalo jen za určitých podmínek.
    To, že Mercedes má mód pro zvýšení výkonu po omezenou dobu, neznamená, že s tímto módem odjedou celý závod.
    Renault ubulencům poskytne pohonou jednotku a oni si ji upraví a také přejmenují. Bylo by dobré, aby se ti dva nejubulenější, soustředili na sebe a hledali chyby u sebe. Především v oblasti šasi a pohonné jednotky TAG Heuer.

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001836

      uzivatel001836

      109.105.39.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        Co mi vadí? Vadí mi kecy Hornera a Marka.
        Když se RedBulíčkům ohýbalo křídlo, které vydrželo testy, ty a ostatní fanboys jste se cítili dotčeni, když ostatní poukazovali na tento fakt, který jim nepřipadal zrovna košér.
        Dnes, když Mergl dokáže navýšit krátkodbě výkon, Horner poukazuje na tento fakt a zase jemu nepřipadá zrovna košér metodika srovnání výkonu motorů.
        Pravda byla, že se jim křídlo za určitých okolností ohýbalo více, než bylo zdrávo. Pravda také je, že za určitých okolností je rozdíl ve výkonu pohonných jednotek větší, než udává FIA.
        A další pravda je, že ublížené žvásty, kterými ubulenci zásobují média, jejich problémy nevyřeší. Musí více makat a méně brečet. 02

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001836

          uzivatel001836

          109.105.39.XXX
          Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            Však taky jo. Nejde mi o "nelegálnost". Křídlo bylo legální, stejně jako krátkodobé navyšování výkonu.
            Na jedné straně FIA nedefinovala pravidla exaktně přesně, jak jsi správně napsal. A na druhé straně FIA definovala rozdíl ve výkonnostech motorů také s jistými výhradami. Jde mi o princip. Já v tom totiž nevidím rozdíl.

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              92.62.237.XXX
              navíc by mě zajímalo, co by jako FIA chtěla dělat? Pověsit výrobní dokumentaci motoru mercedesu a ferrari na web? Myslím, že udělali maximum pro to, aby byla zrušena zakonzervovaná výhoda mercedesu a i ostatní měli volné ruce v letošním vývoji.
              Osobně si myslím, že by měli ještě radikálně přepracovat systém penalizací za použití nových dílů na motoru, protože by měl být penalizován především tým a ne jezdec, ten těžko může za selhání techniky

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Já nechápu, proč tohle FIA vůbec řeší? Tohle je formule jedna a ne nějaký ublbený Pohár míru a přátelství evropských zemí, kdy se uměle srovnávaly body, aby ti na chvostu nevypadali jako loseři.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    194.228.79.XXX
    Na jednu stranu je kritika na místě => Odstup je větší, na druhou by tohle FIA řešit neměla... Navíc nemá smysl srovnávat to s rychlým kolem Ferrari a Mercedesu, když jedou s výkonem, který dokáží produkovat jen velmi omezenou dobu...

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      92.62.237.XXX
      jenže red bull by si stěžoval ikdyby měli oni o 100 koní víc, našli by si zase něco, v čem by se cítili poškozeni. F1 je motorsport a jako takový je závislí na pohonné jednotce a pokud to má být soutěž konstruktérů, tak těžko může znevýhodnit pouze jednoho neby dva výrobce jen proto, že zbytek jsou lemplové, kteří místo práce tlachají a doufají v pomoc shůry...

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama