Není důvod T-křidélka odstraňovat, ozývá se z Haasu

Albert Hadáček, 20. dubna 2017, 21:40 Google+

Po incidentu ze třetího tréninku na VC Bahrajnu, kdy Max Verstappen přejel ulomené T-křidélko z vozu Valtteriho Bottase a poškodil si podvozek, šéf Red Bullu jasně řekl, že by tento aerodynamický prvek měl být zakázán.

Počet komentářů:  1 komentář (Poslední 23.04. 07:47) Napište svůj názor
Kevin Magnussen při tréninku v Bahrajnu

Kevin Magnussen při tréninku v Bahrajnu | foto: Haas F1 Team

Sdílejte článek

Nebyl to první letošní incident. Již při prvním závodu v Austrálii se americký Haas potýkal s nepřirozeně silným vikláním jejich žraločí ploutve, na které měli křidélko upevněni. FIA jim ho nakonec nařídila z bezpečnostních důvodů pro jeden trénink sundat. Stáj ale vše stihla vyřešit a v první velké ceně roku T-křidélko mohla nasadit.

Je otázkou, do jaké míry se Red Bull snaží získat určitou výhodu, jelikož vůz rakouské stáje tradiční T-křidélko nepoužívá. Nyní se k celé situaci vyjádřil i šéf Haasu Günther Steiner.

"Z aut vždycky něco odpadávalo, nyní to FIA musí řešit s Mercedesem, kteří tento problém měli. Nemám k tomu moc co říct, protože nevím, kde u nich nastala chyba. To si musí oni vyříkat s Mezinárodní automobilovou federací, ta pak rozhodne. Takhle se můžeme bavit o všech součástkách. Kolik lidí už přišlo o křídlo? Nám se to loni také stalo a nikdo křídla nezakázal,” řekl pro média Steiner.

"Loni mělo Toro Rosso několik problémů s disky, ale nic se nezakázalo, oni je prostě opravili. Tady je to úplně stejné. To, že se někomu nelíbí, neznamená, že bychom je měli odstraňovat,” pokračoval šéf Haasu.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Není důvod T-křidélka odstraňovat, ozývá se z Haasu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 23.04.2017 07:47 Vložte komentář

Zobrazen poslední komentář. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Carlos Sainz nese za kolizi svůj podíl viny

Za vzájemnou kolizi s Kvjatem v Británii může i Sainz, překvapil šéf Toro Rosso + VIDEO

Pascal Wehrlein při pátečním tréninku v Rakousku

Sauber ruší plánovanou spolupráci s Hondou, budou jej pohánět jiné motory

Zak Brown by pozměnil statut pilotní superlicence

Zak Brown skrytě zaútočil na Lewise Hamiltona

Esteban Ocon se řadí mezi výrazné talenty F1

Co by Ocon dělal u McDonalda a jaký je jeho velký sen?

Toto Wolff je toho názoru, že Dohoda o svornosti se přežila

Bude Formule 1 s franšízovým modelem úspěšnější?

Robert Kubica v dobách své aktivní kariéry v F1

Kubica už po letní pauze? Vyjádřili se jak Hülkenberg, tak Renault

Současné pojetí motorů dle Illiena zašlo příliš daleko

Uznávaný Illien promluvil. Otevřeně vysvětlil problém motorů F1, politiku výrobců i řešení

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (10:00 - 11:30)
    • 2. Trénink (14:00 - 15:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:00 - 12:00)
    • Kvalifikace (14:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VETTEL, 2. HAMILTON, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Andretti, Mario

Mario Andretti se po kritice za Indy 500 zastává Alonsa: "Pořád je jedním z…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda otevřeně o vývoji motoru: Proč nezjistila problémy už na dynamometru?

  2. "Porážka Ferrari," hodnotí Minardi oznámení Haasu

  3. Všech 12 ikonických vozů ze hry F1 2017 odhaleno. Čeká nás to nejlepší z posledních 30 let

  4. "Kolik vám Stroll za své místo zaplatil?" Kolegové si tropí žerty ze šéfky Williamsu

  5. Konečně víme, jak to bylo s Kimiho pneumatikou v závěru GP Británie

  6. Spiknutí či dokonce vzpoura pneumatik? Ale jděte, to se jednoduše stává...

reklama