Není důvod T-křidélka odstraňovat, ozývá se z Haasu

Albert Hadáček, 20. dubna 2017, 21:40 Google+

Po incidentu ze třetího tréninku na VC Bahrajnu, kdy Max Verstappen přejel ulomené T-křidélko z vozu Valtteriho Bottase a poškodil si podvozek, šéf Red Bullu jasně řekl, že by tento aerodynamický prvek měl být zakázán.

Počet komentářů:  1 komentář (Poslední 23.04. 07:47) Napište svůj názor
Kevin Magnussen při tréninku v Bahrajnu

Kevin Magnussen při tréninku v Bahrajnu | foto: Haas F1 Team

Sdílejte článek

Nebyl to první letošní incident. Již při prvním závodu v Austrálii se americký Haas potýkal s nepřirozeně silným vikláním jejich žraločí ploutve, na které měli křidélko upevněni. FIA jim ho nakonec nařídila z bezpečnostních důvodů pro jeden trénink sundat. Stáj ale vše stihla vyřešit a v první velké ceně roku T-křidélko mohla nasadit.

Je otázkou, do jaké míry se Red Bull snaží získat určitou výhodu, jelikož vůz rakouské stáje tradiční T-křidélko nepoužívá. Nyní se k celé situaci vyjádřil i šéf Haasu Günther Steiner.

"Z aut vždycky něco odpadávalo, nyní to FIA musí řešit s Mercedesem, kteří tento problém měli. Nemám k tomu moc co říct, protože nevím, kde u nich nastala chyba. To si musí oni vyříkat s Mezinárodní automobilovou federací, ta pak rozhodne. Takhle se můžeme bavit o všech součástkách. Kolik lidí už přišlo o křídlo? Nám se to loni také stalo a nikdo křídla nezakázal,” řekl pro média Steiner.

"Loni mělo Toro Rosso několik problémů s disky, ale nic se nezakázalo, oni je prostě opravili. Tady je to úplně stejné. To, že se někomu nelíbí, neznamená, že bychom je měli odstraňovat,” pokračoval šéf Haasu.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Není důvod T-křidélka odstraňovat, ozývá se z Haasu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 23.04.2017 07:47 Vložte komentář

Zobrazen poslední komentář. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Fernando Alonso v závodě v Kanadě

Mercedes nás nespasí a ve startovním poli se dočkáme řady změn, hlásá Alonso

Daniel Ricciardo v Kanadě

Red Bull vyřešil své potíže s korelací dat, v Kanadě měl i na Ferrari, tvrdí Horner

Valtteri Bottas v Monaku

Mercedes je přesvědčený o tom, že jeho dlouhý rozvor jasně převáží nad negativy

Dočkáme se v dohledné době v F1 vstupu dalších týmů?

Prezident FIA chce mít v roce 2018 v F1 až 12 týmů

Valtteri Bottas v Monaku

"Překonává všechna očekávání." Uzavře Mercedes s Bottasem dlouhodobou smlouvu?

Stoffel Vandoorne v kvalifikaci v Monaku

Je Mercedes opravdu jedinou možností pro McLaren?

Moniša Kaltenbornová opouští Sauber

Kaltenbornová u Sauberu končí, důvody jsou známy. Kdo ji nahradí?

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VETTEL, 2. HAMILTON, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Andretti, Mario

Mario Andretti se po kritice za Indy 500 zastává Alonsa: "Pořád je jedním z…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Piloti Red Bullu své kontrakty ukončit nemůžou. Na jak dlouho se uvázali?

  2. Proč zajel Hamilton v závěru Velké ceny Kanady nejrychlejší kolo?

  3. "Zlomyslný" Rosberg využíval všechny zbraně, tvrdí šéf Mercedesu. Co na to Nico?

  4. Kaltenbornová u Sauberu končí, důvody jsou známy. Kdo ji nahradí?

  5. Nahradí Kubica Palmera? Renault má v současné době vcelku jasno

  6. "V Kanadě jsem mohl bojovat o pódium, v roce 2018 chci pokračovat," píše Massa

reklama