Není důvod T-křidélka odstraňovat, ozývá se z Haasu

Albert Hadáček, 20. dubna 2017, 21:40 Google+

Po incidentu ze třetího tréninku na VC Bahrajnu, kdy Max Verstappen přejel ulomené T-křidélko z vozu Valtteriho Bottase a poškodil si podvozek, šéf Red Bullu jasně řekl, že by tento aerodynamický prvek měl být zakázán.

Počet komentářů:  1 komentář (Poslední 23.04. 07:47) Napište svůj názor
Kevin Magnussen při tréninku v Bahrajnu

Kevin Magnussen při tréninku v Bahrajnu | foto: Haas F1 Team

Sdílejte článek

Nebyl to první letošní incident. Již při prvním závodu v Austrálii se americký Haas potýkal s nepřirozeně silným vikláním jejich žraločí ploutve, na které měli křidélko upevněni. FIA jim ho nakonec nařídila z bezpečnostních důvodů pro jeden trénink sundat. Stáj ale vše stihla vyřešit a v první velké ceně roku T-křidélko mohla nasadit.

Je otázkou, do jaké míry se Red Bull snaží získat určitou výhodu, jelikož vůz rakouské stáje tradiční T-křidélko nepoužívá. Nyní se k celé situaci vyjádřil i šéf Haasu Günther Steiner.

"Z aut vždycky něco odpadávalo, nyní to FIA musí řešit s Mercedesem, kteří tento problém měli. Nemám k tomu moc co říct, protože nevím, kde u nich nastala chyba. To si musí oni vyříkat s Mezinárodní automobilovou federací, ta pak rozhodne. Takhle se můžeme bavit o všech součástkách. Kolik lidí už přišlo o křídlo? Nám se to loni také stalo a nikdo křídla nezakázal,” řekl pro média Steiner.

"Loni mělo Toro Rosso několik problémů s disky, ale nic se nezakázalo, oni je prostě opravili. Tady je to úplně stejné. To, že se někomu nelíbí, neznamená, že bychom je měli odstraňovat,” pokračoval šéf Haasu.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Není důvod T-křidélka odstraňovat, ozývá se z Haasu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 23.04.2017 07:47 Vložte komentář

Zobrazen poslední komentář. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Robert Kubica nedostal příležitost si otestovat Williams z roku 2014

Kubica se testu se starým Williamsem nedočkal, otevírají se dveře pro di Restu?

Pierre Gasly

Překvapení na ruský účet potvrzeno: Gasly v Malajsii a v Japonsku nastoupí místo Kvjata

Pohonná jednotka Hondy

Marko Hondě věří, bude pohánět i Red Bull? McLaren chce s Renaultem hned vyhrát závod

Andy Palmer a Christian Horner

Valkyrie, James Bond a F1: to jsou pilíře pro Aston Martin, hlásá Andy Palmer

Přední křídlo vozu Force India VJM10 v Singapuru

Force India nastoupí v Malajsii s vylepšením aerodynamiky i s novým motorem

Prověrka Alonsova vozu dopadla dobře, k poškození nedošlo

Honda měla po nehodě v Singapuru obavy o Alonsův motor

U Haasu nevládne spokojenost, ale odhodlání ano

Haas registruje vzestup Renaultu. Neodpovídá jeho možnostem, říká Steiner

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (5:00 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (8:00 - 9:00)
    • Kvalifikace (11:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Andretti, Mario

Mario Andretti se po kritice za Indy 500 zastává Alonsa: "Pořád je jedním z…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Alonso chce zůstat, zbývá doladit pár detailů." Boullier o trpkém rozchodu s Hondou a důsledcích

  2. Massův sloupek: Nejlepší zpráva víkendu pro Williams a posouzení kolize Vettela s Maxem

  3. Dohoda s McLarenem je podle Prosta pro Renault rizikem. Co bude s Red Bullem?

  4. Aston Martin v F1 - Red Bull potvrzuje nového titulárního sponzora

  5. FIA zpřísňuje pravidla pro motory, mění systém superlicence a definuje detaily Halo

  6. McLaren je s novým vozem kvůli pozdnímu přechodu k Renaultu ve skluzu. Jak ho doženou?

reklama