DISKUZE K ČLÁNKU

Mario Andretti se po kritice za Indy 500 zastává Alonsa: "Pořád je jedním z nejlepších pilotů!"

Oznámení účasti dvojnásobného šampiona Fernanda Alonsa při závodě v legendárních 500 mil Indianapolis vyvolalo různé odezvy. Od oslavných přes uštěpačné, že si Fernando aspoň jednou v sezóně zajede na slušném voze, až po docela odmítavé.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mario Andretti se po kritice za Indy 500 zastává Alonsa: "Pořád je jedním z nejlepších pilotů!"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 21.04.2017 10:34 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 2 lidé) 20.04.2017 10:29
Myslím si že její pohled na Alonsovu účast jen co… »
» rock (Hlasoval 1 člověk) 20.04.2017 14:24
Dáma vůbec nepochopila, o co jde; pro Alonsa WIN … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • rock

    rock

    82.117.159.XXX
    Dáma vůbec nepochopila, o co jde;
    pro Alonsa WIN - pobaví se alespoň jednou za sezónu, navíc je to první krok k té vysněné trojité koruně
    pro McLaren WIN - motivace Alonsa je pro ně očividně víc než možnost utrpět bod v Monaku. Jeden-dva body jsou pro tým jejich úrovně úplně stejně špatný jak nula
    pro Indy 500 a obecně celou IndyCar Series WIN - návštěva šampiona zpoza oceánu uškodit prostě nemůže
    pro tým Andretti WIN - Alonso, byť s minimem zkušeností (jeden privátní test, jestli se nepletu) pravděpodobně nebude horší než Wilson, pilot z té kategorie, co se do první ligy zkrátka nedostali. Navíc čekám, že dostanou drobnou finanční injekci za Alonsovu sedačku od McLarenu nebo od Hondy.

    WIN - WIN - WIN - WIN. Prostě paráda, sen, všichni spokojení. Zapláče jenom Stefan Wilson, ale to po sportovní stránce není pro 500 Indy až taková újma.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Takovej ten pohrdavej americkej přístup, snad jim Alonso shodí hřebínek a vypráší jim kožichy 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Hodně lidí zapomíná že Alonso je dvojnásobný mistr světa v F1 a tudíž musel dokázat že je lepší než ostatní v závodním poli.
    Takže kdo je Alonso, to vím. A kdo je Jenny Fryer?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      83.208.82.XXX
      Nikoli Jenny, ale Jenna Fryer, novinářka od roku 1997, která začínala články o sérii NASCAR, od roku 2006 se primárně soustředí na automobilové závody, konkrétně NASCAR a IndyCar. Pracuje v agentuře Associated Press a píše do časopisu In The Pits pravidelné sloupky.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Tak fajn Jenna Fryer. Kolik toho ve formulích odjezdila?

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Myslím si že její pohled na Alonsovu účast jen co by marketingovou záležitost je velmi jednoduchej. Pro Indy i McLaren či Hondu, možná, pro Alonsa určitě ne, a jelikož kritiku směruje na Alonsa větou "kdo to je Alonso", tak o tom ví prostě prd a měla by si o něm nejprve něco zjistit.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • RoBertino

          RoBertino

          83.208.82.XXX
          V tom směru nelze než souhlasit. Aniž bych chtěl tu dámu nějak dehonestovat, v F1 se nejspíš orientuje stejně dobře jako běžný našinec v kriketu.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Já se omlouvám, ale napadla mě jedna moje formulace - Kritik je člověk, který Vám řekne, jak by to udělal, kdyby to uměl. Tím ji nedehonestuji. Akorát konstatuji, že dotyčná umí akorát kdákat ty svoje sloupky.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • rock

              rock

              82.117.159.XXX
              Tady nesouhlasím. Kritika a tvorba jsou dvě naprosto odlišné činnosti a rozhodně pro kritiku -ať s pozitivním či negativním výsledkem- není podmínkou schopnost tvorby. Nezlob se na mne, ale to je prostě absolutně nesprávný názor a úplné nepochopení věci. Kritika je analytická a srovnávací činnost. Porovnáváš a hodnotíš výsledek a nemusí tě zajímat, jakým způsobem se k němu autor dostal. Je potřeba jen mít dostatečný přehled v oboru k tomu porovnání a zasazení do kontextu konkurence.
              Jenom příklad: abych usoudil, že kupříkladu Mazda 6 má lepší jízdní vlastnosti než Hyundai Pony nemusím umět zkonstruovat lepší auto než Hyundai Pony. Stačí mít dost najeto a vyzkoušet obě.

              To nic nemění na tom, že tady asi poněkud ulítla. Bráši Taylorovi ve formuli snad v životě neseděli, Stewart už možná 10 let taky ne a Danica byla právě jen mediální hvězda, po sportovní stránce nevylezla z průměru v IndyCar a na ten průměr ani nedosáhla v Nascar.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Pepan

                Pepan

                89.24.157.XXX
                Nemůžeš porovnávat třeba literární kritiku za první republiky s tím, co se za kritiku předkládá dneska. Takoví velikáni jako F.X. Šalda nebo Vilém Mrštík byli skuteční velikáni, kteří nejenže byli kritici, ale uměli i psát. Doba, kdy kritik skutečně uměl udělat analýzu, je dávno pryč. On tu analýzu dokázal udělat proto, že znal ten problém i z druhé strany. A to dnešním "kritikům chybí. Ti psát neumí, umí jenom kydat špínu a proto si stojím za tím, co jsem napsal.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen v Maďarsku

Pokud mám v Red Bullu zůstat delší dobu, musí přidat, varuje Verstappen

V safety caru už také za nějakou dobu může být řidič bez práce

Formule 1 jako bezpilotní série? Zatím se probírá idea safety caru bez řidiče

Kimi Räikkönen jiskří při pátečním tréninku v Rakousku

Formule 1 vstupuje do světa eSportu. S vydáním F1 2017 přichází i oficiální světový šampionát

Lando Norris s McLarenem MCL32 během testu v Maďarsku

Mladý talent McLarenu zářil v Zandvoortu

Renault potřebuje dále růst

Pro úspěch v F1 potřebujeme další růst, uvědomuje si Renault a stále nabírá lidi

Max Verstappen s Red Bullem RB13 v Silverstone

Renault svůj motor na rozdíl od ostatních už moc nezlepšuje, stěžuje si Verstappen

Max Verstappen a Daniel Ricciardo při startu závodu v Soči

Red Bull má jasný cíl. Ve zbytku sezóny chce získat více bodů než Ferrari

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (10:00 - 11:30)
    • 2. Trénink (14:00 - 15:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:00 - 12:00)
    • Kvalifikace (14:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VETTEL, 2. HAMILTON, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

reklama