DISKUZE K ČLÁNKU

Mario Andretti se po kritice za Indy 500 zastává Alonsa: "Pořád je jedním z nejlepších pilotů!"

Oznámení účasti dvojnásobného šampiona Fernanda Alonsa při závodě v legendárních 500 mil Indianapolis vyvolalo různé odezvy. Od oslavných přes uštěpačné, že si Fernando aspoň jednou v sezóně zajede na slušném voze, až po docela odmítavé.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mario Andretti se po kritice za Indy 500 zastává Alonsa: "Pořád je jedním z nejlepších pilotů!"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 21.04.2017 10:34 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 2 lidé) 20.04.2017 10:29
Myslím si že její pohled na Alonsovu účast jen co… »
» rock (Hlasoval 1 člověk) 20.04.2017 14:24
Dáma vůbec nepochopila, o co jde; pro Alonsa WIN … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • rock

    rock

    82.117.159.XXX
    Dáma vůbec nepochopila, o co jde;
    pro Alonsa WIN - pobaví se alespoň jednou za sezónu, navíc je to první krok k té vysněné trojité koruně
    pro McLaren WIN - motivace Alonsa je pro ně očividně víc než možnost utrpět bod v Monaku. Jeden-dva body jsou pro tým jejich úrovně úplně stejně špatný jak nula
    pro Indy 500 a obecně celou IndyCar Series WIN - návštěva šampiona zpoza oceánu uškodit prostě nemůže
    pro tým Andretti WIN - Alonso, byť s minimem zkušeností (jeden privátní test, jestli se nepletu) pravděpodobně nebude horší než Wilson, pilot z té kategorie, co se do první ligy zkrátka nedostali. Navíc čekám, že dostanou drobnou finanční injekci za Alonsovu sedačku od McLarenu nebo od Hondy.

    WIN - WIN - WIN - WIN. Prostě paráda, sen, všichni spokojení. Zapláče jenom Stefan Wilson, ale to po sportovní stránce není pro 500 Indy až taková újma.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Takovej ten pohrdavej americkej přístup, snad jim Alonso shodí hřebínek a vypráší jim kožichy 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pepan

    Pepan

    89.24.157.XXX
    Hodně lidí zapomíná že Alonso je dvojnásobný mistr světa v F1 a tudíž musel dokázat že je lepší než ostatní v závodním poli.
    Takže kdo je Alonso, to vím. A kdo je Jenny Fryer?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      83.208.82.XXX
      Nikoli Jenny, ale Jenna Fryer, novinářka od roku 1997, která začínala články o sérii NASCAR, od roku 2006 se primárně soustředí na automobilové závody, konkrétně NASCAR a IndyCar. Pracuje v agentuře Associated Press a píše do časopisu In The Pits pravidelné sloupky.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Tak fajn Jenna Fryer. Kolik toho ve formulích odjezdila?

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Myslím si že její pohled na Alonsovu účast jen co by marketingovou záležitost je velmi jednoduchej. Pro Indy i McLaren či Hondu, možná, pro Alonsa určitě ne, a jelikož kritiku směruje na Alonsa větou "kdo to je Alonso", tak o tom ví prostě prd a měla by si o něm nejprve něco zjistit.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • RoBertino

          RoBertino

          83.208.82.XXX
          V tom směru nelze než souhlasit. Aniž bych chtěl tu dámu nějak dehonestovat, v F1 se nejspíš orientuje stejně dobře jako běžný našinec v kriketu.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pepan

            Pepan

            89.24.157.XXX
            Já se omlouvám, ale napadla mě jedna moje formulace - Kritik je člověk, který Vám řekne, jak by to udělal, kdyby to uměl. Tím ji nedehonestuji. Akorát konstatuji, že dotyčná umí akorát kdákat ty svoje sloupky.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • rock

              rock

              82.117.159.XXX
              Tady nesouhlasím. Kritika a tvorba jsou dvě naprosto odlišné činnosti a rozhodně pro kritiku -ať s pozitivním či negativním výsledkem- není podmínkou schopnost tvorby. Nezlob se na mne, ale to je prostě absolutně nesprávný názor a úplné nepochopení věci. Kritika je analytická a srovnávací činnost. Porovnáváš a hodnotíš výsledek a nemusí tě zajímat, jakým způsobem se k němu autor dostal. Je potřeba jen mít dostatečný přehled v oboru k tomu porovnání a zasazení do kontextu konkurence.
              Jenom příklad: abych usoudil, že kupříkladu Mazda 6 má lepší jízdní vlastnosti než Hyundai Pony nemusím umět zkonstruovat lepší auto než Hyundai Pony. Stačí mít dost najeto a vyzkoušet obě.

              To nic nemění na tom, že tady asi poněkud ulítla. Bráši Taylorovi ve formuli snad v životě neseděli, Stewart už možná 10 let taky ne a Danica byla právě jen mediální hvězda, po sportovní stránce nevylezla z průměru v IndyCar a na ten průměr ani nedosáhla v Nascar.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Pepan

                Pepan

                89.24.157.XXX
                Nemůžeš porovnávat třeba literární kritiku za první republiky s tím, co se za kritiku předkládá dneska. Takoví velikáni jako F.X. Šalda nebo Vilém Mrštík byli skuteční velikáni, kteří nejenže byli kritici, ale uměli i psát. Doba, kdy kritik skutečně uměl udělat analýzu, je dávno pryč. On tu analýzu dokázal udělat proto, že znal ten problém i z druhé strany. A to dnešním "kritikům chybí. Ti psát neumí, umí jenom kydat špínu a proto si stojím za tím, co jsem napsal.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Motor Mercedesu

Mercedes se svou pohonnou jednotkou brzy překoná hranici 1000 koní

McLareny budou mít od příštího roku za zády motory Renault

Prost o smlouvě Renaultu s McLarenem, pozitivním tlaku, spolehlivosti a velké ztrátě na špici

Daniil Kvjat v závodě v Belgii

Kvjat byl talentovanější než Gasly nebo Hartley, míní Marko

Aerodynamická pravidla se letos moc nemění, vozy v příštím roce přesto znatelně zrychlí

Vozy budou příští rok o 2 sekundy na kolo rychlejší, naznačují simulace. Jak to bylo letos?

Letošní pohonná jednotka Hondy RA617H

Přechod na Hondu není tak jednoduchý, odlišné rozvržení motoru je pro Toro Rosso výzvou

Felipe Massa v Baku doplatil na technickou závadu, Williams to pak hodně mrzelo

"Massa letos v Baku mohl vyhrát, nebýt našeho selhání," přiznává Williams

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

reklama