DISKUZE K ČLÁNKU

Massa varoval Verstappena, aby si dal dobrý pozor na to, co říká

Po kvalifikaci se mladý pilot Red Bullu nechal slyšet, že nechápe Massovo chování před poslední zatáčkou a de facto ho obvinil, že mu zkazil rychlé kvalifikační kolo, protože neměl dostatečně rychlý nájezd. Dodal ještě poznámku, týkající se Massovy národnosti.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Massa varoval Verstappena, aby si dal dobrý pozor na to, co říká

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 17.04.2017 22:44 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Radovan Č. (Hlasovali 5 lidé) 17.04.2017 13:29
Mladej by potřeboval lekci slušného chování.… »
» Pepan (Hlasovali 5 lidé) 17.04.2017 15:27
Massa jenom toho fracka varoval, že jeho slova se… »
» tom11 (Hlasovali 4 lidé) 17.04.2017 15:00
mladej nebo starej. pravidla platí pro všechny… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    V rozjezdovém kole nemá větší přednost, než Massa ve svém dojezdovém. Pokud si do poslední zatáčky nenechal řádný odstup, je to jeho problém. V tomto případě by klučina měl držet ústa, aby si někdo nevšiml, že to podělal sám.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.11.XXX
      Je pravda, že s Massou fakt není řeč a cokoli pohnojí, tak na to má vždy vysvětlení, kdy on v tom vždy figuruje jak ten nejvíc poškozený ... Ale tohle opravdu nebyla ta situace. Max je sice obrovský talent, ale trpí arogantní pohrkaností po otci. A tohle jsou jen důsledky jeho občasné bezohlednosti, když zaklapne hledí přilby. Tím nemyslím, že by to udělal Massa schválně, ale když se někam hnal jako tele, tak si to měl lépe naplánovat. Pochybuji, že Massa topil a poslední dvě zatáčky zpomalil na 40% ostrého tempa. Apropo z GPS to na 100% viděl i jeho závodní inženýr, který ho o tom určitě informoval a poradil mu, jaký rozestup tam nechat.
      Ve finále to stejně bylo jedno, protože potom v závodě mi to přišlo, že s vidinou útoku na první trojku dával autu celou dobu (do jeho nehody) zbytečný kouř a tím si ty brzdy odrovnal sám. Při zastávce v boxech se mu nemohly ochladit a při outlap se stalo to, co se dalo očekávat.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Radovan Č.

    Radovan Č.

    88.102.75.XXX
    Mladej by potřeboval lekci slušného chování. Zatím ještě nemá ani odjeto tolik, co Massa nacouval a už si otvírá svoji drzou klapačku na starýho pardála. Žádný respekt ani úcta.

    + 5 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      193.86.205.XXX
      mladej nebo starej. pravidla platí pro všechny stejně. a to jak pravidla na dráze, tak pravidla slušného chování. výhružkou, že by se mu mohlo v Brazílii něco přihodit, že by tam nemohl ani závodit, se Massa snížil možná i pod úroveň původního Verstapenova vyjádření. ať už to myslel jakkoli.

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Massa jenom toho fracka varoval, že jeho slova se mohla dotknout některých Massových krajanů. Pokud je známo, v Brazílii se už děly pokusy o únos známých osobností, dost často tam někoho okradou či zabijí a procento kriminality se tam pohybuje výrazně nad světovým průměrem. Neměl jsem pocit, že by tím chtěl říct cokoliv jiného.

        + 5 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jiras

          jiras

          188.75.128.XXX
          Stačilo by, kdyby po něm třeba jen házeli kelímky atp, aby tím potvrdili jeho slova. Normální je to prostě přejít a neřešit kecy jednoho teenagera.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Robert Kubica má za sebou druhý test s Williamsem FW36

Kubica má za sebou další "produktivní" test s Williamsem. Vrátí se do F1?

Fernando Alonso Hondu neustále kritizoval, v Japonsku je svým přístupem zklamal

"S Alonsem to bylo těžké, neustále nás kritizoval," mrzí šéfa Hondy

Jenson Button má výhrady jak k Formuli E, tak k IndyCar

Jak vnímá Button IndyCar a Formuli E? Nebere si servítky

Renault ztrácí nejvíce v kvalifikaci, chce proto změnit svůj přístup ke konstrukci motorů

Renault se u motoru pro rok 2018 zaměřuje na kvalifikační mód. Abiteboul vyčíslil ztrátu

Jak se žije bez F1? Ecclestone nic neskrývá

Ecclestone o roli "důchodce", novém působišti, svém odchodu a vztahu k Liberty Media

Daniel Ricciardo s Red Bullem v Suzuce

McLaren připouští, že mu po změně motoru bude dohnání Red Bullu zřejmě chvíli trvat

Fernando Alonso je s McLarenem před závodním víkendem v USA optimistou

Alonso je optimistou, McLaren s Hondou tuší v USA největší šanci z posledních 4 závodů

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (17:00 - 18:30)
    • 2. Trénink (21:00 - 22:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:00 - 19:00)
    • Kvalifikace (23:00 - 00:00)
  • Neděle

    • Závod (21:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

reklama