DISKUZE K ČLÁNKU

Massa varoval Verstappena, aby si dal dobrý pozor na to, co říká

Po kvalifikaci se mladý pilot Red Bullu nechal slyšet, že nechápe Massovo chování před poslední zatáčkou a de facto ho obvinil, že mu zkazil rychlé kvalifikační kolo, protože neměl dostatečně rychlý nájezd. Dodal ještě poznámku, týkající se Massovy národnosti.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Massa varoval Verstappena, aby si dal dobrý pozor na to, co říká

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 17.04.2017 22:44 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Radovan Č. (Hlasovali 5 lidé) 17.04.2017 13:29
Mladej by potřeboval lekci slušného chování.… »
» Pepan (Hlasovali 5 lidé) 17.04.2017 15:27
Massa jenom toho fracka varoval, že jeho slova se… »
» tom11 (Hlasovali 4 lidé) 17.04.2017 15:00
mladej nebo starej. pravidla platí pro všechny… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    V rozjezdovém kole nemá větší přednost, než Massa ve svém dojezdovém. Pokud si do poslední zatáčky nenechal řádný odstup, je to jeho problém. V tomto případě by klučina měl držet ústa, aby si někdo nevšiml, že to podělal sám.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.11.XXX
      Je pravda, že s Massou fakt není řeč a cokoli pohnojí, tak na to má vždy vysvětlení, kdy on v tom vždy figuruje jak ten nejvíc poškozený ... Ale tohle opravdu nebyla ta situace. Max je sice obrovský talent, ale trpí arogantní pohrkaností po otci. A tohle jsou jen důsledky jeho občasné bezohlednosti, když zaklapne hledí přilby. Tím nemyslím, že by to udělal Massa schválně, ale když se někam hnal jako tele, tak si to měl lépe naplánovat. Pochybuji, že Massa topil a poslední dvě zatáčky zpomalil na 40% ostrého tempa. Apropo z GPS to na 100% viděl i jeho závodní inženýr, který ho o tom určitě informoval a poradil mu, jaký rozestup tam nechat.
      Ve finále to stejně bylo jedno, protože potom v závodě mi to přišlo, že s vidinou útoku na první trojku dával autu celou dobu (do jeho nehody) zbytečný kouř a tím si ty brzdy odrovnal sám. Při zastávce v boxech se mu nemohly ochladit a při outlap se stalo to, co se dalo očekávat.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Radovan Č.

    Radovan Č.

    88.102.75.XXX
    Mladej by potřeboval lekci slušného chování. Zatím ještě nemá ani odjeto tolik, co Massa nacouval a už si otvírá svoji drzou klapačku na starýho pardála. Žádný respekt ani úcta.

    + 5 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      193.86.205.XXX
      mladej nebo starej. pravidla platí pro všechny stejně. a to jak pravidla na dráze, tak pravidla slušného chování. výhružkou, že by se mu mohlo v Brazílii něco přihodit, že by tam nemohl ani závodit, se Massa snížil možná i pod úroveň původního Verstapenova vyjádření. ať už to myslel jakkoli.

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        89.24.157.XXX
        Massa jenom toho fracka varoval, že jeho slova se mohla dotknout některých Massových krajanů. Pokud je známo, v Brazílii se už děly pokusy o únos známých osobností, dost často tam někoho okradou či zabijí a procento kriminality se tam pohybuje výrazně nad světovým průměrem. Neměl jsem pocit, že by tím chtěl říct cokoliv jiného.

        + 5 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jiras

          jiras

          188.75.128.XXX
          Stačilo by, kdyby po něm třeba jen házeli kelímky atp, aby tím potvrdili jeho slova. Normální je to prostě přejít a neřešit kecy jednoho teenagera.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Motor Mercedesu

Mercedes se svou pohonnou jednotkou brzy překoná hranici 1000 koní

McLareny budou mít od příštího roku za zády motory Renault

Prost o smlouvě Renaultu s McLarenem, pozitivním tlaku, spolehlivosti a velké ztrátě na špici

Daniil Kvjat v závodě v Belgii

Kvjat byl talentovanější než Gasly nebo Hartley, míní Marko

Aerodynamická pravidla se letos moc nemění, vozy v příštím roce přesto znatelně zrychlí

Vozy budou příští rok o 2 sekundy na kolo rychlejší, naznačují simulace. Jak to bylo letos?

Letošní pohonná jednotka Hondy RA617H

Přechod na Hondu není tak jednoduchý, odlišné rozvržení motoru je pro Toro Rosso výzvou

Felipe Massa v Baku doplatil na technickou závadu, Williams to pak hodně mrzelo

"Massa letos v Baku mohl vyhrát, nebýt našeho selhání," přiznává Williams

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

reklama