PROHLÁŠENÍ týmů po závodě: Bottas je týmovou režií zdrcen

Petr Hlawiczka / Robert RoBertino Pavelka / Albert Hadáček, 16. dubna 2017, 18:47 Google+

BAHRAJN - PROHLÁŠENÍ TÝMŮ PO ZÁVODĚ; Jak hodnotí piloti a zástupci týmů Velkou cenu Bahrajnu?

Počet komentářů:  12 komentářů (Poslední 17.04. 11:34) Napište svůj názor
Tři nejlepší jezdci po kvalifikaci v Bahrajnu

Tři nejlepší jezdci po kvalifikaci v Bahrajnu | foto: Daimler AG

Sdílejte článek

FERRARI

Sebastian Vettel, 1. místo
Fakt skvělý den, když jsem najížděl k závěru a viděl ohňostroje, tak to byl skvělý pocit. Hned po startu jsem cítil, že jsme rychlí a že bychom mohli mít na vítězství. Valtteri ale na rovince nedělal žádnou chybu, takže to bylo těžké, nemohl jsem ho předjet.

Pak jsme ho podsekli, ale vyjel safety-car. Říkal jsem si: Ó ne, zase! Myslel jsem si, že to prohrajeme. Měl jsem ale trochu štěstí. Lewis byl ke konci hrozbou, s provozem nikdy nevíte, ale auto se ovládalo skvěle, bylo to jako ve snu.

Kimi Räikkönen, 4. místo:

Celý víkend nebyl úplně špatný, ale výsledek je opět zklamáním. Auto jelo dobře, to jsem upřímně nečekal. Měl jsem špatný start a první dvě zatáčky za moc nestály, musel jsem pak hodně dohánět a navíc mě předjel Massa. Pak jsem zajel od boxů a následně smolně vyjel safety car. Celkově se ale cítím dobře, byl jsem rychlý, ale ztratil jsem hodně času, byli jsme v dost těžké pozici. Děláme vše dobře a jsme tam, kde chceme být, ale ještě to chce trošku poladit. Musíme zrychlit v kvalifikacích a startovat z předních pozic, odsuď se jezdí mnohem lépe.

Maurizio Arrivabene, šéf stáje
Nejdříve bych chtěl popřát všem šťastné Velikonoce. myslím si, že je to OK a jsme šťastní. Je skvělé, že jsme jako tým ukázali naší sílu a oddanost a trochu bláznovství. Po včerejší kvalifikaci se nám neusínalo zrovna dobře, ale povedlo se nám předvést páteční tempo. Ty tři atributy, které jsem zmínil. To je prostě Ferrari a ukazujeme to již 70. let. Jsme rozhodně šťastní.

Sergio Marchione, prezident Ferrari
Je to pro nás obrovsky uspokojující moment. Teď již víme, že naše vítězství v Melbourne nebyla jen jednorázová záležitost a nyní jsme ve vedení šampionátu. Máme konečně konkurenceschopné auto, na které se můžeme spolehnout. Je ale důležité zaměřit se vždy na rychlost, kterou daný závod požaduje.

Toto všechno je zasloužené ovoce za práci v Maranellu. Velkou pochvalu si nezasluhuje pouze Seb, je to práce celého týmu. Gratulace i Kimimu za dobrý závod. Je před námi ale pořád ještě dlouhá cesta a víme, že pokud chceme i nadále vyhrávat, tak nesmíme usnout na vavřínech.

MERCEDES

Lewis Hamilton, 2. místo
Nájezd do boxů, to byla moje chyba. Gratuluji Sebastianovi a děkuji Valtterimu za to, že se na dráze zachoval jako gentleman. Snažil jsem se co nejtvrději dohnat ztrátu, byla však moc velká. Dal jsem do toho všechno. Ferrari odvedlo skvělou práci. Jako tým se dáme dohromady a vrátíme se zpět do boje. Ztráta bodů pro tým rozhodně bolí, ale tak už to dopadlo.

Valtteri Bottas, 3. místo
Byl to pro mě náročný závod. Pro závodního jezdce je to ta nejhorší věc, když dostanete pokyn, abyste pustil svého týmového kolegu. Bylo to fakt těžké, jsem hodně zklamaný.

Trápil jsem se po celou dobu s rychlostí. Měli jsme nejprve problém s tlakem pneumatik v prvním stintu a ve všech nás omezovaly zadní pneumatiky. Je to opravdu škoda, protože cíl byl dnes mnohem, mnohem vyšší. Celkově to pro mě byl s týmem nejlepší víkend, ale přijde toho ještě více!

Toto Wolff, šéf stáje
Naše auta a vozy Ferrari jsou na tom velmi podobně. Co se týče rychlosti na jedno kolo, tak tam máme výhodu my. V závodě jí pak mají oni, hlavně díky svému přístupu k pneumatikám. Je ale těžké dělat po dnešku nějaké větší závěry. Lewis dnes musel dohánět Vettela, ale nevíme, jak by to dopadlo, kdyby byla situace opačně. Máme za sebou jen tři závody, takže nemůžeme mluvit o tom, zda je to souboj jen mezi Lewisem a Vettelem. To by nebylo fér vůči Valtterimu. Bude to ještě drsné, zatím nechci nic předpovídat.

Niki Lauda, nevýkonný ředitel
Rozhodlo několik věcí: nájezd do boxů, Lewisova penalizace a Ferrari, které udělalo vše správně včetně zastávek v boxech. Lewis měl problém s tlakem pneumatik, měly příliš vysoký tlak.

RED BULL

Daniel Ricciardo, 5. místo
Na začátku závodu jsem si opravdu myslel, že máme šanci vyhrát. První stint byl z naší strany opravdu silný. Valtteri trochu zápolil, asi to byly gumy. On docela klouzal, takže jsem se snažil šetřit gumy. Byli jsme ve velmi slušné pozici.

Pak vyjel safety car a my nasadili měkkou směs. A tam to šlo z kopce. Po restartu jsem nemohl zahřát pořádně gumy a pak mě dostal Lewis. Bohužel se to pak vůbec nesrovnalo. Když se podíváte na Ferrari či Mercedes, tak oni mají větší přítlak, takže jim gumy lépe fungují. Dokázal to ale i Felipe, takže to je pro nás indikátor, že na tom musíme zapracovat. Je to frustrující, ale i tak to byl skvělý den.

Max Verstappen, nedokončil
Dobře jsem odstartoval, Kimi jel trochu mimo stopu, takže jsem ho předjel a pak jsem vnějškem překonal i Daniela, čímž jsem získal dobrou pozici. Dařilo se mi pak držet krok s vedoucími vozy, auto bylo opravdu dobré, pneumatiky držely a tempo bylo také ucházející.

Zastávka byla také naplánována správně, podsekli jsme oba Mercedesy, ale pak se mi pokazily zadní brzdy. Šlápl jsem na brzdný pedál, propadl se až na podlahu a nebrzdilo to. Auto ale jezdilo mnohem lépe než dříve. Mohli jsme udělat undercut na oba Mercedesy a v ten moment bychom byli druzí za Sebastianem Vettelem.

Tyto věci jsou součástí závodění a rozhodně mám pozitivní pocit. Vůz pracuje podstatně lépe než v předchozích dvou závodech, takže je to opravdu smolný konec, protože tu byla vyhlídka na hezkou řádku bodů.

Christian Horner, šéf týmu
Od startu až do první zastávky v boxech to vypadalo velmi dobře zejména u Maxe, kterému se povedl start. Získal několik míst, potom jsme se rozhodli udělat undercut, ale bohužel krátce po výměně Maxe postihly problémy se zadními brzdami. Daniela jsme zastavili během výjezdu safety caru, ale ztratil nějaký čas za Lewisem, když záměrně zpomalil v boxové uličce, za což byl později penalizován.

Nicméně jsme byli schopni dostat se před něj a po restartu jsme byli chvíli třetí. Daniel však ve srovnání s ostatními nezvládl rychle zahřát pneumatiky a postupně klesal, než se mu zase povedlo dostat se před Massu. Závěrečný stint na superměkkých pneu vedl bohužel jen k pátému místu, což bylo asi to nejlepší, čeho jsme dnes byli schopni dosáhnout.

WILLIAMS

Felipe Massa, 6. místo
Začal jsem z 8. pozice, takže 6. místo je rozhodně skvělý výsledek. Na startu se mi podařilo předjet Nica a pak Kimiho v zatáčce číslo 4, což bylo docela náročné. Pak jsem předjel ještě Daniela, když zajel safety car. Dneska jsme byli schopni bojovat i s velkými týmy. Bohužel po pár kolech se dostaly do tempa a jely lépe. Mají lepší auta, ale i tak se cítím, jako kdybych vyhrál. Zajel jsem naprosté maximum. Věřím, že i pan Frank Williams je dneska na svůj tým hrdý.

Lance Stroll, nedokončil
Sainz byl 60 metrů za mnou v brzdné zóně. Zahnul jsem do zatáčky, a když jsem byl uprostřed ní, tak do mě vrazil. Totálně mi zničil pravý bok mého vozu. Prostě do mě ze strany přímo vletěl. Viděl jsem už video, bylo to šílené. Zaregistroval jsem ho, jak vyjel z boxů, ale byl hodně daleko, vletěl do zatáčky, když jsem byl v jejím prostředku. Komisaři se na to podívají a rozhodnou. Jsem hodně zklamaný.

Paddy Lowe, technický ředitel
Byl to velký den pro Felipeho, jel opravdu výborně. Měl skvělý start, získal pár míst, dobře se bránil. Přesto nakonec neudržel čtvrté místo, ale skutečně zajel maximum. Lance po startu klesl na 14. příčku, povolali jsme ho brzy do boxů, což byl náš plán, čekali jsme, že v dalším stintu bude dostatečně rychlý.

Bohužel kolidoval se Sainzem, který vyjížděl z boxů. Je to škoda, protože to vedlo k jeho předčasnému konci v závodě. Jsem si jist, že v Rusku bude opět silnější. Celkově tým odvedl výbornou práci, jsme nyní na pátém místě v Poháru konstruktérů a těšíme se do Ruska. A to nejdůležitější, gratulace k 75. narozeninám pro Franka Williamse.

FORCE INDIA

Sergio Peréz, 7. místo
Jsem na náš tým velmi pyšný. Skončil jsem sedmý po startu z 18. příčky, takže můžeme být opravdu šťastní. Je to také náš třináctý závod v řadě na bodech. První kolo bylo zásadní, jelikož jsem se dostal až na P13. Životnost gum během prvního stintu byla skvělá, pak nám do karet zahrál výjezd safety caru. V ten moment jsem zajel do boxů.

Myslím si, že se mi podařilo využít každou příležitost a když k tomu přidám práci týmu, tak jsme absolvovali perfektní závod. Znovu jsme ukázali, že se o nedělích nevzdáváme a že po kvalifikaci dokážeme být silní. Samozřejmě jsme si vědomi, že je tu celá řada věcí, na kterých je ještě třeba zamakat - hlavně rychlost. I tak je dobré být i ve třetím závodu sezónu na bodech.

Esteban Ocon, 10. místo
Nechci si zvykat pouze na desátá místa. (smích) Chci jezdit konzistentně na bodech, ale ne na 10. místě. Dneska mi to nevyšlo kvůli výjezdu safety caru. Do boxů jsem totiž zajel o kolo dříve a tím jsem ztratil tři, možná čtyři místa. Je to škoda, ale i tak jsem rád za bod.

Robert Frenley, šéf stáje
Po docela těžké kvalifikaci jsem rád, že oba vozy dojely dnes na bodech. Tým neudělal jedinou chybu a ani Sergio s Estebanem nezaváhali. Sergio měl navíc štěstí s načasováním kvůli safety caru, Esteban na tom ale ztratil.

To k tomu ale patří. Sedm bodů je fantastický výsledek a nyní jsme na 4. příčce v Poháru konstruktérů. Zatím to jde dobře, využíváme šancí a získáváme důležité body. Je to solidní základ, na kterém můžeme stavět, jak se naše VJM10 bude v dalších závodech ještě zlepšovat.

HAAS

Romain Grosjean, 8. místo
Byl to docela dobrý závod. Měl jsem slušný start stejně jako první stint, ale bylo těžké se udržet za Renaultem. Pak jsme měli smůlu s výjezdem safety caru, protože jsme stavěli těsně před ním. Viděl jsem, jak z boxů vyjíždí Sergio Pérez a říkal jsem si: "Jak může vyjet přede mnou, když byl deset vteřin za mnou?" Díky safety caru vydělal 12 vteřin. Při restartu jsem se snažil jet co nejrychleji. Nakonec jsme zvolili správnou strategii a svedl jsem pár dobrých soubojů. Takže dobré osmé místo, dobré body.

Kevin Magnussen, nedokončil
Vůz se prostě zastavil. Ještě nevím, co bylo příčinou, ale najednou jsem ztratil výkon. Musel jsem bohužel zastavit. Stalo se to najednou, auto vůbec nejelo. Do té doby byly podmínky docela dobré. Opotřebení pneumatik bylo celkem menší, brzdění o něco snažší. Mohl to být dobrý závod. S vozem jsem spokojený a těším se na další příležitosti. Doufám, že nadále budeme usilovat o body. Měli jsme tři víkendy, kdy jsme se na bodovaných pozicích pohybovali, těším se, že to bude nadále pokračovat.

Günther Steiner, manažer týmu
Řekl bych, že jsme prožili hořkosladký závod. Jeden pilot na bodech a druhý nedojel. Kevin měl problém s elektronikou, nevíme přesně, oč šlo. Vůz se prostě vypnul a on jej musel odstavit. Romain bojoval velmi dobře. Nebyli jsme dostatečně silní, abychom bojovali s Pérezem, ale dokázali jsme porazil Hülkenberga, byly to těsné souboje, ale opět jsme tady bodovali, i když to tentokrát byly jen čtyři body.

RENAULT

Nico Hülkenberg, 9. místo
Je dobré mít první body a myslím, že závod byl z hlediska rychlosti také dobrý. Opravdu jsem bojoval, co to šlo a dva body jsou nejlepší odměnou a maximem, co jsme při naší strategii mohli vydobýt. Jsme ještě o něco lepší než v kvalifikaci, ale během 57 kol jsme čelili několika věcem, které ještě musíme zlepšit. Naštěstí tu budu v úterý testovat, takže máme velkou šanci dosáhnout nějakého pokroku. Chystáme určité aktualizace po vyhodnocení, které určitě pro naše závodní tempo v Soči budou důležité.

Jolyon Palmer, 13. místo
Byl to těžký závod. Měl jsem pár dobrých duelů s Alonsem a Kvjatem po fázi safety caru, ale pár šťouchanců s Kvjatem mi vůbec nepomohlo. Ztrácel jsem tempo a opotřebení pneumatik se zdálo být větší než u ostatních. Byl to tedy hodně těžký večer, bohužel jsem se potýkal s nedostatkem rychlosti.

Cyril Abiteboul, výkonný ředitel
Díky dalšímu silnému závodu ze strany Nica jsme dnes získali první dva body. Možná jsme kvůli optimální strategii ztratili jedno místo, ale nejdůležitější je pro nás pochopit, pro máme takový rozdíl mezi kvalifikací a závodem. Jo prožil těžkou Grand Prix, ale musíme také pochopit, že se poprvé ocitl v první desítce. Máme teď dost času a ideální možnost probrat otázky, které jsou nyní jasně identifikovány, stejně jako otestovat první zásadní vylepšení v sezóně, které by měly přinést velký pokrok.

SAUBER

Pascal Wehrlein, 11. místo
S výsledkem tohoto víkendu jsem velmi spokojen - třináctý v kvalifikaci a závod jsem dojel jedenáctý. Byl to těžký závod, protože jsme se rozhodli jenom pro jednu zastávku v boxech. Výsledkem je maximum, kterého jsme byli schopni dosáhnout. Je samozřejmě škoda, že jsme nedosáhli aspoň na bod, nicméně už se těším na další závod.

Marcus Ericsson, nedokončil
Závod je pro mě zklamáním. Odstartoval jsem jako jediný pilot na měkké směsi, ale byl jsem schopen s ostatními držet krok. Fáze safety caru pro nás přišla v nevhodnou dobu, takže jsme se rozhodli zůstat na trati. Po opakovaném startu jsem bych chvíli osmý, ale ostatní auta na nových pneumatikách mě rychle předjela. Ve 33. kole jsem vyměnil pneu za superměkké, časy vypadaly dobře, ale vozy přede mnou byly hodně daleko. Nakonec jsem měl poruchu převodovky, která mé snažení ukončila.

Moniša Kaltenbornová, vedoucí týmu
Výsledek je odpovídající, věděli jsme, že to bude těžký závod. Rozhodli jsme se dopředu pro různé strategie, aby bylo možné těžit z jedné zastávky v boxech. Marcus byl jediný, kdo začal na měkké směsi, bohužel nebyl schopen dokončit závod kvůli převodovce jen pár kol před koncem. Pascal byl šťastnější - dosáhl po dobrém výkonu slibného výsledku.

TORO ROSSO

Daniil Kvjat, 12. místo
Po prvním kole jsem měl dojem, že závod pro mě skončil, měl jsem malou přilnavost a vyjel jsem navíc mimo trať, protože jsem lehce kolidoval s jiným vozem, takže jsem spadl až na poslední místo. Budeme muset udělat analýzu, k čemu tam došlo, proč jsem měl mnohem menší přilnavost než ostatní. 

Od tohoto okamžiku to byl hodně divoký závod, ale bojoval jsem vlastně pro nic za nic, protože bodované příčky byly hodně daleko... alespoň jsem tu závod dokončil. Bylo to zásadní, abychom během těch kol pochopili, jaký má vůz potenciál, cítil jsem se v něm celkem komfortně.

Dnes to prostě nebyl náš den, nemůžeme si dovolit situaci jako je tato, protože střed pole je hodně vyrovnaný. Doufám, že příště na mé domácí půdě budeme bojovat o víc bodů, protože je zkrátka potřebujeme a máme vůz, který to zvládne.

Carlos Sainz jr., nedokončil
Věděl jsem, že na výjezdu z boxů to bude s Lancem hodně těsné. Snažil jsem se najet do zatáčky zevnitř. Nechtěl jsem zablokovat kola, Stroll mě pravděpodobně neviděl, ale zatočil přímo do mého levého předního kola. Můžete zatáčku zavřít, ale měli byste nechat místo pro někoho, kdo je na vnitřní straně, nechat prostor aspoň pro jedno auto pro případ, že se tam nějaké bude nacházet.

Mám za to, že mě prostě přehlédl a nečekal, že se tam objevím. Šel jsem na vnitřek, takže nechápu, proč tam nenechal vůbec žádné místo, když mu muselo být jasné, že budeme bojovat o pozici. Kdyby zvolil vnější stopu, za zatáčkou by byl nejspíš přede mnou. On se ale rozhodl riskovat a jel, jako kdyby v té zatáčce byl sám.

Rozhodně to pro nás nebyl dobrý víkend. Měli jsme v pátek a v sobotu problémy se spolehlivostí, takže jsme dnes museli začínat hodně zezadu. Začalo to dobře, v prvních kolech jsem se dostal z šestnácté na jedenáctou příčku, určitě byla šance na to vyjet nějaké body, ale potom přišel výše zmíněný incident s Lancem a bylo po víkendu. Takové občas v F1 zažijete a takové je závodění. Na druhou stranu se auto chová velmi dobře a cítím, že můžeme bojovat pravidelně o body, takže se těším na další závody.

Franz Tost, šéf týmu
Bahrajn se ukázal být pro nás obtížným závodem. Začalo to už v pátek potížemi s výfukem u Carlosova vozu, což znamenalo, že jsme museli vyměnit všechny kabelové svazky a celý výfukový systém. V sobotu během jeho rychlého kvalifikačního kola musel zastavit na trati kvůli poruše pohonné jednotky. V závodě předvedl Carlos výborný start a byl schopen předjet několik vozů, bohužel měl kolizi se Strollem a závod pro něj skončil.

Co se týče Daniila, ten ztratil v prvním kole mnoho pozic a spadl úplně dozadu. Pak odjel solidní závod, byl zapojen do několika zajímavých soubojů, ale bohužel už to na body nedotáhl. Nyní se musíme co nejlepším způsobem připravit na další závod v Soči a zabodovat tam.

MCLAREN

Fernando Alonso, 14.
Nemohli jsme si ten boj dokonale vychutnat, protože jsme ztráceli hodně na rovinkách, takže jsme férově nemohli s nikým bojovat. V některých částech závodu jsme byli blízko bodům, ale nikdy jsme neměli takovou rychlost jako v Číně nebo Austrálii, byli jsme dnes pomalejší. Nakonec jsme odpadli až na konci. Musel jsem zastavit kvůli problémům s pohonnou jednotkou. V té chvíli jsme na body stejně neměli, takže to pro nás není až taková rána. Musíme se zlepšit a doufat, že to vyjde příště.

Stoffel Vandoorne, nedokončil
Je to opravdu škoda, že jsme dnes nemohli odstartovat. Tým odhalil nějaké problémy s chlazením cestou na startovní rošt. Jsme zklamaní, vláčeli jsme se až sem a nemohli jsme ani odstartovat.

Již od začátku sezóny jsme věděli, že naše situace bude složitá. Já mám s týmem skvělé vztahy a věřím, že se přes naše problémy dostaneme. Jsem si jistý, že když se vše sejde, tak budu předvést dobré výsledky. Procházíme si těžkým obdobím a pro nikoho to není zábava. Je to prostě tak a dnešek to utvrdil.

Zak Brown, výkonný ředitel
Co si budeme nalhávat, není to úplně dobrý začátek sezóny. Celý víkend nás provázely problémy a pro Stoffela to bylo obzvlášť zlé, jelikož nemohl vůbec jet. Musíme se přes to dostat, Honda se přes to musí také dostat a musíme to rychle napravit. Bohužel v tomto sportu nejde nic rychle.

Věřím, že v Evropě se situace začne zlepšovat. Na autě se objeví nové komponenty a také změny na pohonné jednotce. Mělo by to tedy být zhruba v polovině sezóny. Alonso to tu miluje, má rád to prostředí a nás s ním baví spolupracovat. Motivuje celý tým a my samozřejmě chceme oběma jezdcům poskytnout dobrá auta. Když bude mít dobré auto, tak se tu pořád bude držet.

Eric Boullier, závodní ředitel
No, co mohu asi říct? Fernando nedojel a Stoffel vůbec neodstartoval. Pro McLaren-Honda to byl špatný den. Nemá smysl si něco nalhávat. Pro Stoffela byl celý víkend špatný, při úvodním kole se na jeho motoru objevil nějaký problém a navíc měl ještě poškozené MGU-H z pátku. Nakonec jsme neměli na výběr. Nic z toho ale není jeho vina. Byl pak s inženýry v garáži, kde s nimi vše probíral. Je to skvělý kluk.

Fernando si jel to svoje, snažil se z MCL32 dostat maximum i navzdory tomu, že na rovinkách dost ztrácel. Pak ale přišel problém v 55. kole. Potom, čím jsme si prošli, jsme se shodli, že nejlepší bude, když odstoupíme. Nyní se musíme podívat, co za tím problémem je.

Jsme zklamaní, že jsme předvedli takovéto výkony pro naše hostitele z Barhajnu, kteří opět uspořádali skvělou a hlavně dramatickou Grand Prix. Mezinárodní bahrajnský okruh hostil již 13 velkých cen a za tu dobu se stal jedním z těch nejoblíbenějších.

Jusuke Hasegawa, sportovní ředitel Hondy
Dnešek byl opět zklamáním. U Stoffela byl problém s vodou, takže nakonec vůbec neodstartoval. Zatím se snažíme zjistit, co za tím bylo, ale máme podezření, že se ozvala rána z pátku.

I přes všechny komplikace měl Fernando docela dobrý závod. Předvedl pár skvělých předjížděcích manévrů. Bohužel, dvě kola před koncem začal cítit, že něco není v pořádku a musel odstoupit.

Nyní nás čekají dva testovací dny tady v Bahrajnu. Naším hlavním cílem je zlepšit spolehlivost pohonné jednotky a také samotný výkon. Budeme testovat nějaké nové součástky. Doufám, že se během testů zase o krůček posuneme.

Vytisknout

Diskuze: PROHLÁŠENÍ týmů po závodě: Bottas je týmovou režií zdrcen

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 17.04.2017 11:34 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 12 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Sebastian Vettel vyhrál letos podruhé

GP Bahrajnu vyhrál Vettel, Hamilton doplatil na penalizaci

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud