DISKUZE K ČLÁNKU V druhém tréninku nevyjel jediný vůz, kvůli počasí nemohl létat vrtulník

ŠANGHAJ - 2. TRÉNINK; Odpoledne jsme se v Číně na dráze nedočkali žádného vozu. Od počátku kvůli nepřízni počasí vlály červené vlajky, a tak ředitelství závodu ohlásilo jeho předčasný konec.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: V druhém tréninku nevyjel jediný vůz, kvůli počasí nemohl létat vrtulník

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 07.04.2017 22:44 Vložte komentář

Nejlepší názory

» huhukoktejl (Hlasovali 4 lidé) 07.04.2017 10:21
Ja nadavam na F1 a jeji prehnanou bezpecnost ...… »
» Petr (Hlasovali 3 lidé) 07.04.2017 09:44
Mě to taky mrzí, ale nic nenaděláme. Když… »
» tom11 (Hlasovali 3 lidé) 07.04.2017 09:54
to je sice pravda, ale při vší úctě k Julesovi -… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Hr3bec

    Hr3bec

    85.135.106.XXX
    Nechápu proč lidé nadávají na jezdce. Vždyť to není o tom co chtějí nebo nechtějí piloti, protože ti kdyby mohli dneska jezdit, tak na té trati stopro jsou, ale o tom jestli jim jízdy povolí ředitelství závodu. Tohle mě štve, protože tohle není na nich a nemohou za to, že musejí sedět na gauči.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • huhukoktejl

      huhukoktejl

      37.48.58.XXX
      Ja nadavam na F1 a jeji prehnanou bezpecnost ... prsi - nejezdi se, unikove zony - asfalt, smog/mlha - nejezdi se

      Driv jsem si pred zavodem rikal, jak by bylo super, kdyby prselo. Ted si rikam, at hlavne neprsi a vidim zavod ... 13

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    109.81.245.XXX
    Trochu blbé je, že auta Porsche Supercup po ukončení tréninku F1 hned vyrazila a jezdí 07

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • huhukoktejl

    huhukoktejl

    37.48.58.XXX
    Opet se u mne objevily pri F1 pocity zmaru a frustrace ...

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    89.29.32.XXX
    ze by F1 byla uz jen show pro podelane slecinky? Vzdyt na zaberech na trat v nekterych fazich nebyly zadne kaluze, ze by to bylo na zelene a nikoli na modre.
    Auta nebyla nikdy tak bezpecna, medicina nikdy tak efektivni, trate tak bezpecne a presto nedovoli autum jezdit kvuli vrtulniku, ktery pomohl tak jednou za 20 let, neboli je to z 99,999% placebo. 20

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Mě to taky mrzí, ale nic nenaděláme. Když naposledy místo vrtulníku kvůli počasí povolali sanitku, tak pilot (Jules Bianchi) zemřel. Postupy jsou teď jasně dané.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        to je sice pravda, ale při vší úctě k Julesovi - to, že to nepřežil asi nebylo tím, že ho museli transportovat sanitkou místo vrtulníku, ne? chápu, že bezpečnost na prvním místě, ale kde je těch přijatelných 20% rizika, o kterých kdysi mluvil Niki? tohle slečinkování, jak píše kolega Duncan66, mě fakt štve.....
        ostatně - pokud bude zítra sucho a v neděli déšť, tak jim bude dnešní "mokrý" trénink hodně chybět a zítřejší "suchý" jim bude skoro k ničemu 05

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          No ono je právě možné, že i bylo. U poranění mozku záleží na každé vteřině, zvyšuje to šanci na přežití a následné zotavení. Jules se do nemocnice dostal podle lékařů moc pozdě.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          Ještě je tu varianta že se závod pojede zítra, tedy za sucha.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Víš, kde je těch 20% přijatelného rizika? V "pravěku". Asi stejně, jako když používáš ve svým autě bezpečnostní pásy, airbagy, ABS, elektroniku proti prokluzům, karoserie s 5-ti hvězdami v testech....
          Na každém hokejovém nebo fotbalovém zápase máš sanitky, které tě dopraví do 10-20 minut do špitálu. Mít u takového podniku nemocnici 38km daleko a dopravu jen sanitkou ve velkoměstě ucpaném milionem aut je na h.... 03

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            77.48.94.XXX
            moc dobře vím, že se v tomhle asi nikdy neshodneme. těch 20% rizika je samozřejmě nadsázka s odkazem do historie.
            že to, aby se sanitka prodírala ucpaným městem je na h...., na tom se shodneme, ale proč tedy FIA brání pilotům F1 trénovat, ale piloty Porsche Supercupu jezdit nechá? jsou snad ty plechovky bezpečnější, než monoposty? pochybuji. jsou snad jezdci F1 něco víc, než piloti Porche? podle mě ne. podle FIA to vypadá, že ano. a to je to, co mě neskutečně štve.
            a když jsi zmínil ta civilní auta - myslíš, že všechny ty vymoženosti Škoda Octavia Combi Super má? nemá ani jednu. vlastně díky tomu, že byla z tuzexu, tak pásy ano, ale ne samonavíjecí 12

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Pepan

              Pepan

              89.24.157.XXX
              Ta plechovka je určitě bezpečnější, protože má víc deformačních zón. Určitě třeba nehrozí nebezpečí, že nadskočené auto řidiči druhého vozu urazí hlavu, díky oplechování není tolik gejzírů od kol a konečně, nevšiml jsem si, že by formule měly stěrače. Už jenom tohle dělá ty plechovky mnohem bezpečnější.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              Jasně, neshodneme. To není problém. Jen jsem to chtěl místo jednoho mínus vysvětlit. 03
              Ano, myslím si, že vozy Porsche budou daleko bezpečnější. Už jen proto, že jezdí okruh "2x" tak dlouho, tudíž daleko pomaleji. Únikové zóny jsou pro ně naprosto předimenzované. A proto, že jsou v nich piloti chráněni kromě kastle ještě klecí. A hlavně proto, že v dešti mají blatníky, které nedovolí většině vody vylítnout do vzduchu a vytvořit neprůhlednou mlhu a na ten zbytek mají stěrače, aby něco viděli (na rozdíl od F1).
              Pokud jde o civilní auta. Před 20-ti lety jsem koupil auto na úrovni Octávky, které všechno toto mělo (snad možná nemělo 5* v testech). Musíš mít hodně staré auto, když nemá ani airbag. Ale i tak si pás zapneš ne? Ikdyž v Laudově době to skoro nikdo nedělal. Aneb proč umřít úplně zbytečně, když nemusíš. 03

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Pepan

                Pepan

                89.24.157.XXX
                Ještě jsem oba zapomněli na jednu věci. V plecháči sedí pilot mnohem výše a tím pádem má mnohem lepší přehled o situaci na trati.

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama