DISKUZE K ČLÁNKU Proč by obtížnost předjíždění neměla být posuzována dle 1. závodu sezóny 2017

Po prvním závodě v sezóně 2017 po rozsáhlé změně technických pravidel se hned zvedla vlna nevole. Velká cena Austrálie sice obsahovala těsnou bitvu o vítězství mezi Sebastianem Vettelem a Lewisem Hamiltonem, ale nedostatek předjíždění vyvolal řadu otázek týkajících se nových pravidel. Šlo o náznak toho, jak budou vypadat i další závody nebo o jednorázový výkyv?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Proč by obtížnost předjíždění neměla být posuzována dle 1. závodu sezóny 2017

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 05.04.2017 07:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» rogi (Hlasovali 5 lidé) 04.04.2017 14:20
Čas ukáže, ale bojím se, že autor nemá pravdu.… »
» Petr (Hlasovali 3 lidé) 04.04.2017 11:21
Díky. S lidmi máte pravdu. On i ten mozek funguje… »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 04.04.2017 12:30
Krásný článek. 01 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • rock

    rock

    82.117.159.XXX
    Nooo
    1. záznam si pouštět nebudu, ale mám pocit, že Vettel byl skoro celý stint mimo DRS limit. Odstup stabilně >1s fakt nepovažuji za "nalepený za převodovkou"
    2. nejvíc se problém s jízdou v těsném závěsu (mám na mysli ztrátu gripu druhého auta) podle mne projeví v plynulých, středně rychlých a rychlých zatáčkách. V Austrálii je takových relativně málo, to je spíš stop n go okruh.

    Spíš to vidím tak, že průšvih bude pokračovat. Ale doufám, že se pletu. Chci se plést...

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rogi

    rogi

    109.107.208.XXX
    Čas ukáže, ale bojím se, že autor nemá pravdu.
    Vetel nebyl ani zdaleka nalepený na Hamiltonovu převodvku, držel povětšinou odstupo okolo dvou vteřin, takže tenhle argument je 02.
    A pak Ham na čerstvých pneumatikách dojel Radbull a ani s pomocí DRS se nebyl se silným motorem MB schopen přiblížit na "bojovou" vzdálenost, natožpak se alespoň pokusit o útok. Takže také 02.
    On totiž větší úplav způsobí také větší ztrátu přítlaku zadního auta.
    Budu velice rád, pokud se mýlím, ale bojím, že mám pravdu... 09
    Pokud chtějí šéfové F1 zajímavé závody, je třeba snížit podíl aerodynamiky na vlastnostech auta. Jinudy cesta nevede. 03

    + 5 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • huhukoktejl

      huhukoktejl

      37.48.51.XXX
      Tak jsem si to stahnul a projel prvni stint. Prvni ctyri kola byl Vettel do 1,0 s, zbytek stintu az do Hamiltonovy vymeny byl za nim cca 1,5 s.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        109.81.245.XXX
        Přesně tak.. kdysi by jezdci více než 3 kola s takovým odstupem nezvládli. Inženýři doporučovali 3 - 4sekundový odstup, pokud nechtěli útočit. Nebylo to na útok, ale dokázal se držet po celou dobu těsně za ním - a to byla podstata toho argumentu: jízda těsně za sebou neníčí pneumatiky jako dříve.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    176.74.140.XXX
    Přesně! 01 Skvělý článek.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    Krásný článek. 01

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • snebka

    snebka

    193.179.111.XXX
    Skvělý článek! 01
    Lidi jsou nepoučitelní. Buď si stěžují, že se předjíždí moc nebo moc málo. A pak ještě s láskou vzpomínají na staré časy, kdy tomu bylo zrovna tak 13

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Díky. S lidmi máte pravdu. On i ten mozek funguje tak, že si z minulosti vybavuje spíše ty dobré věci a na negativní zapomíná. Lidé také podléhají tomu, co zrovna frčí, a nejsou ochotni sami přemýšlet - to žel nechávají na druhých, často i v zásadních věcech.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001890

      uzivatel001890

      213.226.252.XXX
      Také díky, já už byl trošku otrávený z těch kritik ... nechápaje o co jde (ideální by bylo, kdyby zrušili DRS a museli využívat aerodinamického pytle - a to i s tím, že by konstruktéři museli myslet nejen na absolutní výkon v čistém vzduchu, ale i na stabilitu a chování voz, když za někým jede.. možná že chci až moc, ale dříve to přeci šlo, a byli to hodně různé aerodinamiky, takže jak to že to dnes nejde ani vzdáleně? Kde jsou ty časy, kdy auto v poslední chvíli vybočilo z pytle :)

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama