DISKUZE K ČLÁNKU Čína bude pro McLaren ještě větší peklo, shoduje se vedení stáje

Smutný příběh dua McLaren a Honda pokračuje i v letošní sezóně. Po neúspěšném otvíráku v Austrálii se pravděpodobně zlepšení při GP Číny nedočkáme. Dle Boulliera a Hasegawy prý Šanghajský mezinárodní okruh akorát podtrhne současné slabiny letošního monopostu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Čína bude pro McLaren ještě větší peklo, shoduje se vedení stáje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 04.04.2017 23:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jindrich K. (Hlasovali 2 lidé) 04.04.2017 17:17
No když se to vezme kolem a kolem, co maj říkat ?… »
» Pikaso (Hlasoval 1 člověk) 04.04.2017 15:23
Je to neuvěřitelné, ale je to tak. Taky bych… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 04.04.2017 17:20
Tak letošní pneu a mokro teprve projde zkouškou,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Lahva

    Lahva

    91.141.0.XXX
    No nevím. Nový motorář, jestli vůbec, přijde až s novými pravidly. Teď pracovat na týhle 1.6 se už opravdu nevyplatí. Takže jestli se přijde s rozumným návrhem (vidím V8 s jistou formou hybridu, například standardizovaným aby se ušetřily náklady apd..), tak potom se dost možná ještě někdo probudí a klidně to může být právě Lambo via VW, protože za tich pár let už by měl být "uzdravený"..

    Honda letošní koncept poladí a McL bude ještě tuhle éru bojovat o pódia.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Dokud Honda bude ztrácet na konkurenci parník, tak to vrtkavé počasí jako v Číně McLarenu může jen pomoci.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pikaso

      Pikaso

      62.240.164.XXX
      Myslím, že to tak není. Tvrdí to všichni už strašně dlouho, ale v praxi se to nikdy neprojevilo. Ani tehdy, když SV ještě v TR vyhrál svůj první totálně zmoklý závod. Tenkrát to bylo "nahraně" a dnes by je v takových podmínkách jaké byly v době restartu závodu ani nenechali jet. No a pokud budou podmínky snesitelné dle dnešních kritérií, možná vypadne 5 nebo 6 pilotů, ale nikdy nevypadnou všichni a dobrý výsledek to prostě nepřinese. Možná začnou piloti McL předjíždět na větším mokru a zvládnou to, ale pak trať začne osychat a všichni se přes ně přeženou zpátky. Bohužel ani tuto "mokrou" variantu nevidím jako výhru pro McL. Prostě mokré podmínky, které by mohli McL pomoci už dnes označují za nevhodné pro závodění a i tak není jisté, že by to třeba FA dovezl do cíle. Pořád by musel jet na hraně a to je k chybce kousek, jako třeba loni v Brazílii. Mcl prostě pomůže asi jenom jiný dodavatel motoru, protože pokud H dodnes udělal co všichni vidíme, není v jejich silách postavit lepší motor. Věřil jsem, ale už bohužel nevěřím.
      Navíc už předem hrozně lituju FA a StV, protože pokud bude sucho a jim se třeba povede kvalda, bude i tak nesnesitelné jak je na těch rovinkách bude drtit třeba takový S o celou třídu.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Tak letošní pneu a mokro teprve projde zkouškou, a je jasné že ta jízda na hraně také nemusí dobře dopadnout právě pro McLaren. Ale v tomto nekonkurenceschopném stavu nic jiného než loterie, kde McLaren bude mít velkej kopec štěstí, McLarenu nepomůže ... zatím.
        Já jsem z Hondy otráven, chci jim věřit i nadále, ale přichází jen zklamání 17

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pikaso

          Pikaso

          62.240.164.XXX
          Je to smutné, ale já už nevěřím jak jsem psal. Muselo by se hrozně rychle něco změnit uvnitř H jako takové a ne, že budou vyhazovat odborníky se zkušenostmi s těmito motory. Prostě dělají všechno špatně a nic nesměřuje k nápravě. Jsem z toho už asi ne smutnej, ale na.........

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Marek

          Marek

          90.178.137.XXX
          McLaren je v patové situaci. Stavět si vlastní motory nechtějí a to i docela chápu. Přechod k Mercedesu by jim přinesl velké zlepšení, ale byli by na úrovni 2-3 týmu přinejlepším. Z Hondy jsem nas..ný již delší dobu, ale pořád se snažím věřit, že je to jediná volba, pokud chtějí být na vrcholu.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pikaso

            Pikaso

            62.240.164.XXX
            Dlouho době asi ano, ale možná by to chtělo rozjednat někoho úplně jiného. Myslím, že takový BMW by možná právě teď a právě s McL mohl mít zájem porazit soupeře na domácím trhu. O tom zatím nikdo ještě nemluvil a asi ani nejednal. Zrovna tady by mohl ZB ukázat jaký je to manažer.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Marek

              Marek

              90.178.137.XXX
              Bylo by to hezké, ovšem mám obavu, že když vstupuje BMW do serálu Formule E, nebude mít dostatečné finance na vyvíjení té 1.6 srandy. Ale souhlasím, že by se měl již Brown nějak pozitivně projevit.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Pikaso

    Pikaso

    62.240.164.XXX
    Je to neuvěřitelné, ale je to tak. Taky bych chtěl hrozbě rád chodit do práce a být stále nejhorší, Jeden velký rozdíl je v tom, že H za to platí a to si nikdo z nás nemůže dovolit a asi proto to tak je. Jinak by bylo jednání McL naprosto hloupé. Osobně si však myslím že McL jako podnik ne jenom v F1, tím obrovsky ztrácí a jsem zvědav jak dlouho jim vydrží "kladná" bilance v ročním vyúčtování.
    No a hrozně mě fascinuje jak stále řeší spolehlivost. Já se ptám k čemu to je ???? Až budou spolehlivý, budou muset udělat změny, aby zrychlili a pak budou zase muset honit spolehlivost. Proč tedy místo dvou kroků chtějí dělat tři, tedy jeden zbytečný navíc ?????? Prostě nepochopitelné.
    Ještě horší je to v tom případě, že současný šrot od H prostě nemá potenciál na to být rychlý. To už je naprostý amatérismus a prostě nechápu co v H dělali celý ty 3 nebo minimálně 2 roky. Stejně tak nechápu, proč by měli sbírat data, která jsou jim ve finále k ničemu. Jestli, že je jejich auto o takovej kus pomalejší než konkurence, nedokážu si jako lajk představit k čemu jim mohou být užitečná dat z auta, které je fakticky o 3-5 s pomalejší na kolo než ostatní a data získaná z této jízdy jsou prostě na nic.
    Raději bych se snažil i z této PhJ dostat maximum i za cenu nespolehlivosti, ale hlavně bych aspoň věděl jak získat tu rychlost. Pak bych teprve řešil spolehlivost k té správné rychlosti, nebo chcete-li k výkonu. Obrácená logika je pro mě prostě nepochopitelná.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jindrich K.

      Jindrich K.

      89.102.157.XXX
      No když se to vezme kolem a kolem, co maj říkat ? Všimni si, že dělají to co třeba Sauber a jiný béčkový týmy. Doufají ve spolehlivost (když už nemají rychlost) a to že když náhodou někdo odpadne tak třeba získají nějaké body. Myslím, že McLaren by dávno hodil Hondu přes palubu, jenže Honda sype peníze a ty potřebují. Každopádně výkonnost Hondy je tak strašná, že to snad není ani možný.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pikaso

        Pikaso

        62.240.164.XXX
        Více méně souhlas a psal jsem to samé, ale McL je Mcl a spoléhat na odpadnutí soupeřů je naprostá demagogie. Osobně bych raději neříkal nic, když nechci říci pravdu.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama