DISKUZE K ČLÁNKU Návrat McLarenu do formy? Leda Houdiniho kouzlem, myslí si Coulthard

Problémy McLarenu s Hondou jsou tak velké, že by k jejich návratu ke konkurenceschopnosti bylo zapotřebí nějakého triku špičkového kouzelníka Harryho Houdiniho.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Návrat McLarenu do formy? Leda Houdiniho kouzlem, myslí si Coulthard

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 23.03.2017 09:02 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 3 lidé) 22.03.2017 12:25
Loni rozhodně neměli aero nadprůměrné jen dle… »
» Petr (Hlasovali 3 lidé) 22.03.2017 12:45
Není to "jen dle keců" McLarenu,… »
» Pikaso (Hlasovali 3 lidé) 22.03.2017 14:58
Nazdárek chlape. Nějak jsi zklamal. Čekal jsem na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.128.XXX
    I když se to diskutujícím níže dle jejich příspěvků nebude líbit, je třeba si na rovinu říct že Dejvid má naprostou pravdu. Od Hondy ani od mcLarenu není možné čekat nějaké super výsledky ani letos, ani příští rok (možná roky).

    Formule 1 je o dlouhodobé kontinuální práci bez chyb. Je dobré si připomenout, jak dlouho trvalo RedBullu v době, kdy byly zmraženy motory a měli nejlepšího konstruktéra, dostat se na špičku - čtyři sezony. A stejně tak Mercedes potřeboval čtyři roky usilovné práce aby se dostal na vrchol. A stejně tak Ferrari už několik let vyvíjí maximální úsilí, aby se na tu špičku dostalo.

    V současné Formuli 1 se dá celkem rychle dohnat sekunda v rámci středu pole, ale každá další desetina směrem ke špičce stojí větší a větší úsilí.Reálně si myslím že McLaren bude mít šanci vyhrávat někdy v roce 2019-2020... pokud ovšem bude následující dva roky on i Honda dělat vše správně.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pikaso

      Pikaso

      62.240.164.XXX
      Souhlasím s tím, že to bude dřina, ale myslím si, že pokud budou dělat vše správně tak to nebude trvat tak dlouho. Bohužel první kdo musí zabrat je H, protože bez kvalitního motru nebo vlastně Phj nic dalšího nejde zlepšovat. Celkově bych tedy řekl, že s povolením pravidel ohledně vývoje motoru by napotřetí mohlo dojít k naplnění heslo MCL a H, že v polovině sezony se začnou pořádně zlepšovat. Teď je to konečně reálné, zatím co ty dva roky zpět to prostě podle těch pravidel nešlo.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Těžké číst tato vyjádření na začátku třetího roku projektu. Ještě se neodjel ani jeden závod, tak nebudeme házet flintu do žita, ale očekávání je na bodu mrazu.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.73.XXX
      Chapal bych, kdyby to bylo hodnoceni po trech leetch a s puvodnim konceptem, to by bylo divne. ale hodnotit takto jeste pred zacatkem sezony a s komplet novym motorem je nesmysl. Je treba trochu casu na vyladeni.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Na druhou stranu je ale jasné že Honda po tom představení v testech (opět) jen těžko může počítat s tím že nebude terčem negativ. Z toho už jim pomůže jen dostatečnej výkon, slova už budou asi jen dráždit.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          89.111.77.XXX
          Ale nejsme deti, abychom delali brzke zavery a posmesne vtipy. To co predvadi Coulthard je slabota, to si mohl nechat na pulku sezony. Chapu, ze se musel predvest, jo kopnout si do mrtvoly, to je asi znamka frajerstvi. Kazdy vidi, jak na tom tym po testovani je, ze ma spoustu co zlepsovat a pak az se ukaze skutecny potencial auta a motoru.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.73.XXX
    Taky nazor, ale spise si myslim, ze toho moc o skutecnem stavu nevi. Kor ted pred sezonou. Hodnotit novou prepracovanou jednotku po par kolek je tezke. Zatim bych rekl, ze je nespolehliva. Ale jaky bude vykon auta Mcl-Honda v puli sezony se da tezko odhadnout.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      92.62.237.XXX
      přání otcem myšlenky???
      Všichni mluví o motoru, ale experti hodnotili podvozek mcl jako jeden z nejhorších letošních vozů, sice se to bulík snažil hodit na hondu, ale chování na trati měli podle pozorovatelů nejhorší, takže je čeká dost práce nejenom na motoru, ale především na šasi a je otázkou, jestli dokážou vůbec chytit vlak.
      A myslím, že DC toho ví přeci jen o něco víc než lidi tady na nějaký diskuzi...

      + 1 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        89.111.77.XXX
        Nerikam lidi tady na diskuzi, rikam lidi uvnit tymu. Jinak aero se prevazne bude menit u kazdeho, takze jak na tom kdo bude tezko ted soudit. To ze mel chovani McL divne se rikalo, ale take se nekde objevovala spekulace, ze je to davkovanim vykonu. To by mi prsilo jekao pravdivejsi, protoze i Honda rikala, ze parcuje na mapovani a ladeni motoru. Neverim tomu, ze kdyz loni to aero bylo nadprumerne, ze by letso padly na dno, neni duvod.
        V prvni rade to chce vyladit motor a pak uvidime, kde je problem.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          92.62.237.XXX
          loni měli aero nadprůměrné jen dle keců od mcl, zbytek pole se nad tím pousmíval. Dávkování výkonu by ovlivnilo chování na výjezdu ze zatáčky, případně při brzdění do ní, ale co sem četl vyjádření (odborníci sledující auta při testech) tak je mcl nestabilní v jakékoliv zatáčce, takže to jenom mapou není, ale jak už bylo řečeno, uvidí se teprve při ostrém závodě

          + 0 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Loni rozhodně neměli aero nadprůměrné jen dle keců z McLarenu, ale výkon motoru se dá kompenzovat jen do určitých hodnot. Pak se můžeš snažit sebevíc ale už nic nezachráníš. Koukni se minulej rok na TR, zpočátku se zmrazenou jednotkou Ferrari dokázal zazářit, pak když ostatní poodskočili tak nepředvedli vůbec nic.

            + 3 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Petr

            Petr

            109.81.245.XXX
            Není to "jen dle keců" McLarenu, potvrzovala to data i zástupci konkurenčních týmů.

            + 3 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001639

            uzivatel001639

            89.111.73.XXX
            Pokud v zatacce, jakekoli, pilot sahne na plyn a vykon vyleti nahoru tak je hned problem. A jestli si dobre vzpominam, tak zrovna nejaky radoby "odbornik" z Autosportu tvrdil, ze auto neni nic moc, protoze Alonso nemuze sahnout v zatacce na plyn.
            Jinak kdyz do zatacky najedu nejakou rozumnou rychlosti a na zacatku jsem OK, tak proc bych najednou mel mit problemy nekde uprostred zatacky? Ze by to bylo tim, ze chtel nekdo pridat plyn a zadek zacal najednou klouzat a byt nervozni? 03
            Jinak kdyz se podivas kde loni skoncily, tak je videt, ze toho dle slabsi jednotky museli aerem dohnat hodne. A to dohaneni, urcite prinasi i minusy a presto byly schopni nekdy drzet krok s tymy s motorem Mercedes.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Pikaso

            Pikaso

            77.104.216.XXX
            Nazdárek chlape. Nějak jsi zklamal. Čekal jsem na tvé vyjádření u článku, Honda hlásí pokrok......, ve kterém se mimo jiné samy přiznali k tomu, že všechny trable z testů jdou za nimi. Nyní jsem si přečetl tvé příspěvky zde a je mi jasné proč jsi nepsal nic u uvedeného článku. Píšeš stále dokola to samé, jako když se sekne stará vinilka. Kdybych nebyl línej, podívám se jestli náhodou nepoužíváš ctrl c, ctrl v.
            Tím jsem asi řekl vše a napsal jsem to jenom pro ostatní, aby věděli, že diskuse s tebou nekončí, ale zároveň vůbec nikam nevedou.
            Jenom tak pro zamyšlení, pokud hlupáci od McL kteří mají k hodnocení jak výsledky z aerotunelu, tak z CFD simulace a nakonec i telemetrii z dráhy a mohou je porovnat a přepočítat i korelaci dat tvrdili, že šasi je velice dobré (dokonce minimálně 3tí) ze všech stájí , asi na tom něco bude, protože vycházeli z nějakých dat a podkladů. Mimichodem já jsem nějak nepostřehl, že by se jim někdo posmíval nebo kroutil hlavou právě nad tímto výrokem. Spíš kroutili hlavou nad tím jak se H zhoršila a není schopna nijak reagovat.
            Každopádně odborníci kolem trati, kteří nic takového nemají jsou tak obrovští odborníci, že jim každej včetně tebe věří. OK, chyťte se za ruce a hurá do kritiky bez myšlenky a podpory faktů. Určitě budu vždy ten, kdo bude v opozici, ale určitě už nebudu diskutovat. Tak mnoho zdaru a měj se fajn.

            + 3 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Pikaso

        Pikaso

        62.240.164.XXX
        To co jsem psal výše platí a nehodlám na tom nic měnit. Ale pro jistotu jsem si přečetl ještě jednou co tu píše za nesmysl z nesmyslu a musím ještě jedno napsat. McL vlak skutečně ujel v roce 2014, kdy podepsali smlouvu s H. Pro objektivnost dodávám, že ani já jsem si to tehdy nemyslel, ale pomalu jsem o tom skoro přesvědčen. SNAD SE PLETU a bude to jinak

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.130.XXX
    Ta predikce tří týmů v posledním odstavci mne zaujala: prošel jsem si to, co mám ve víceméně živé paměti (něco přes 30 let), jak se zhruba předpokládalo rozložení sil na další sezónu (bez pořadí mezi vybranou trojicí). Některý týmy se tam opakují až monotónně :-)

    Ferrari, Williams, Renault (80., do nástupu McLaren - TAG Porsche)
    McLaren, Williams, Ferrari (druhá polovina 80. let)
    Williams, Benetton, McLaren (začátek 90. let, dlouhodobá krize Ferrari)
    Williams, Benetton, Ferrari (polovina 90. let)
    Ferrari, McLaren, Williams (Schumacher u Ferrari, Hakkinen u McL)
    Ferrari, McLaren, Renault (Alonsova éra u Renaultu)
    Red Bull, Ferrari, McLaren (lehce nepřehledné období V8)
    Mercedes, Red Bull, Ferrari (hybridní turba)

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama