Pérez musí shodit ještě 1,8 kg: "Tahle auta z jezdců dostanou to nejlepší"

Petr Hlawiczka, 20. března 2017, 06:30 Google+

Sergio Pérez hovoří o fyzické náročnosti nových monopostů a tvrdém tréninku, který musel podstoupit před letošní sezónou, v níž chce Force India dosáhnout dalšího historického pokroku.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Piloti Force Indie odhalují nový vůz VJM10

Piloti Force Indie odhalují nový vůz VJM10 | foto: Sahara Force India

Sdílejte článek

"Před sezónou jsem musel trénovat tvrději než kdy dříve, obzvlášť krk a trup. Tahle auta přimějí jezdce ze sebe dostat to nejlepší. Berou si toho tolik z vašeho těla!" uvádí Pérez na adresu nové generace monopostů, které se vyznačují mnohem vyšší přilnavosti než loni.

Od Force Indie dostal pokyn, aby do prvního závodu zhubnul ještě o 1,8 kg, chce-li bojovat o pódia. Ani jeden z jejich pilotů, tedy včetně jeho nového týmového kolegy Estebana Ocona, totiž nesmí vážit více než 70 kg.

"Jde o dlouhý rok, kdy musíme auto rozvíjet krok za krokem. Tohle musí být sezóna, kdy se Force Indie posune významně dopředu," přeje si mexický závodník, jenž se do Evropy kvůli budoucím úspěchům přestěhoval již v 15 letech.

img-responsive

Pérezovu Force Indii letos uvidíme v růžové barvě | foto: Sahara Force India

Netají se s tím, že jeho vzorem je Ayrton Senna: "U McLarenu jsem se vždy vyptával na příběhy o Ayrtonovi. Byl někým, kdo toho pro svůj sport a svou zemi toho tolik udělal. Měl také přirozené charisma - něco, co my všichni jezdci milujeme."

Piloti Force Indie se v předsezónních testech pohybovali na hranici první desítky v rychlosti i ujeté vzdálenosti. Pérez na rekord Kimiho Räikkönena ztratil ve svém nejlepším pokusu 1,482 sekundy a ujel celkem 1624,6 km. Indickou stáj letos čeká náročný úkol, má-li splnit svůj cíl a zlepšit své postavení z minulého ročníku: porazit alespoň jeden tým z nejsilnější trojice - Mercedes, Ferrari nebo Red Bull.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Pérez musí shodit ještě 1,8 kg: "Tahle auta z jezdců dostanou to nejlepší"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Nedostatek investic se podepsal na stavu továrny Renaultu

Za soupeři jsme zaostávali o 10 let, přiznává šéf Renaultu, který se stále zlepšuje

Toro Rosso při testech pneumatik v Abú Zabí

Toro Rosso už při stavbě vozu vidí přínosy partnerství s Hondou, věří v silný a spolehlivý motor

Start závodu v Brazílii

Mercedes se s Ferrari v názorech na F1 100% shoduje

McLaren při loňské prezentaci nového auta

Po Ferrari zveřejňuje datum odhalení nového vozu také McLaren, Mercedes a Toro Rosso

Kevin Magnussen s Haasem v Mexiku

Haas si v prvních sezónách v F1 vede lépe než Force India, myslí si spokojený Magnussen

U Renaultu se kompresor i MGU-H nacházejí v zadní části motoru

McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Max Verstappen s vozem Red Bull RB13 během druhých předsezónních testů v Barceloně

Red Bull podle Verstappena na vítězství ještě nemá, 2 týmy jsou rychlejší

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Po Ferrari zveřejňuje datum odhalení nového vozu také McLaren, Mercedes a Toro Rosso

  2. McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

  3. "Pohonné jednotky v F1 nejsou drahé," argumentuje Prost. A hned sklízí kritiku

  4. Za soupeři jsme zaostávali o 10 let, přiznává šéf Renaultu, který se stále zlepšuje

  5. Personální změny v Itálii: Räikkönen má nového inženýra, Toro Rosso opouští šéf aerodynamiky

  6. Bývalý šéf McLarenu Martin Whitmarsh se vrací do F1

reklama

Zprávy odjinud