DISKUZE K ČLÁNKU Už nemusíme jezdit jako malé děti, komentuje Alonso dopad technických změn

McLaren si zažil perných 8 testovacích dní na okruhu ve španělském Katalánsku. již v prvním týdnu musela stáj sídlící ve Wokingu řešit problémy s pohonnou jednotkou, které se táhly po celé dva týdny.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Už nemusíme jezdit jako malé děti, komentuje Alonso dopad technických změn

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 16.03.2017 12:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» mi88ki (Hlasovali 3 lidé) 13.03.2017 22:26
Doba šetření gum konečně skončila. Nemohu přitom… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 13.03.2017 15:59
Je to určitě dobře. Někteří tvrdí že to na jízdě… »
» jumpman (Hlasovali 2 lidé) 13.03.2017 17:35
jako co se jezdci líbí nebo nelíbí může být nám u… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    No začíná to vypadat pozitivně. Nevím, jak to bude s předjížděním, ale špička se snad vyrovnala a jezdci budou dokonce závodit o to, kdo je z nich nejrychlejší a ne nejšetrnější.
    Že by snad přišly závody špičkové serie? 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • mi88ki

    mi88ki

    89.176.59.XXX
    Doba šetření gum konečně skončila.
    Nemohu přitom nevzpomenout na Michaela, a chápu proč se ve restartované kariéře již neprosadil. Michael totiž vynikal tím, že nebyl vždy nejrychlejší v jednom kole, ale dokázal na to neskutečně tlačit celý závod. Takže v soutěži o nejšetrnější zacházení s pneumatikami prostě vyniknout nemohl. Kéž by alespoň procitnul.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    O jakém útočení v zatáčkách to mele?
    Vozy jsou těžší, širší a delší, tak se dá očekávat předjíždění pouze díky berličky DRS a ve vyjímečných případech po velké chybě pilota.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel002255

    uzivatel002255

    185.14.233.XXX
    Alonso totiž jen stojí v boxech jako tvrdé Y. 13

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Je to určitě dobře. Někteří tvrdí že to na jízdě nepoznáme, no nejsem si tím uplně jist, 40km/h v zatáčce už podle mě celkem vidět je. Ovšem to hlavní je, že když jezdec řekne že je to vážně síla, jede na hraně a líbí se mu to, tak vám ten pocit také předá a vy to pak víte. Kdežto když řekne že nemůžou z auta dostat maximum neb by museli stavět desetkrát pro pneu a kvůli tomu jsou z nich jen údržbáři tak kdo by si pak mohl říci, wow, to byla jízda.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      jako co se jezdci líbí nebo nelíbí může být nám u televize celkem buřt, ale pokud fyzické možnosti jezdce budou v zatáčce na hraně, tak se riziko chyby exponenciálně zvyšuje a to je to co chci vidět! Předjetí ne na DRS, ale proto, že ten vzadu je natolik rychlí, že toho vepředu donutí udělat chybu! To riziko tam bude v každém soubojí. Ještě aby se vrátila ta nepředvídatelnost techniky a na F1 se bude opět dát dívat

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Jasně že ti může být jedno co se jim libí, ale když víš že je to právě ta jízda na hraně kdy tlačej co to jde, kde si jen tak neoddychneš, že tam jde opravdu o ty "koule", tak jak píšeš, to si nenecháme ujít. To šetření pneumatik mě bylo trnem hodně dlouho a když jsem viděl jak útočení se po kole vzdávalo neb stejně v tom třetím už měl po pneumatikách tak to bylo strašně antizávodní. Tohle v F1 nemělo co dělat.

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        193.86.205.XXX
        taky by se mi to líbilo, ale nepředvídatelnost techniky se už podle mě vrátit nedá. i když McL na tom společně s Hondou poctivě maká 03

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          tak dala by se vrátit, ale to by FIA nesměla trvat na nesmyslné životnosti pohonných jednotek a nesměla by za selhání dávat dementní penalizace

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      194.228.208.XXX
      Takže stačilo, aby změnili rétoriku...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama