Verstappena problém s motorem Renault nijak neznepokojil

Robert RoBertino Pavelka, 8. března 2017, 21:30 Google+

Při středečním testu byl Max Verstappen nejpilnější a společně s Pérezem jediní, kteří se přehoupli přes hranici 100 kol na Circuit de Catalunya. Náladu mu evidentně nezkazil ani fakt, že 20 minut před koncem druhého dne musel nedobrovolně zastavit.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Max Verstappen se chystá vyjet na trať

Max Verstappen se chystá vyjet na trať | foto: Red Bull Racing

Sdílejte článek

Holandský pilot musel strávit během středečních testovacích jízd nějaký čas v garáži kvůli výměně motoru, nakonec necelých dvacet minut  před koncem zastavil na trati v zatáčce 12 v samém závěru své závodní simulace, což vedlo k vyvěšení druhé červené vlajky při středečních jízdách. Nicméně Verstappen i přes skutečnost, že spolehlivost ovlivnila počet najetých kilometrů, zůstává optimistický.

Problémy se spolehlivostí francouzské pohonné jednotky jsou zásadní otázkou jak pro vlastní tým, tak pro Red Bull i sesterský tým Toro Rosso. Verstappen pravděpodobnou příčinu svého odstoupení vidí v jednotce rekuperace kinetické energie (MGU-K) a předpokládá, že Renault tuto záležitost má dostatečně pod kontrolou.

img-responsive

I v boxech Red Bullu byly k vidění zástěny pro příliš zvídavé oči | foto: Red Bull Racing

"Bylo to při mé druhé simulaci, pouhá dvě kola od kompletní závodní vzdálenosti. Ale získal jsem hodně dat. Musel jsem zastavit ze stejného důvodu jako dnes dopoledne. Ale mám v Renault důvěru, protože jeho lidé už naplánovali změny, takže pro Melbourne už bude všechno v pořádku. Vědí co potřebují, už existuje řešení," prohlásil Verstappen.

Max bez ohledu na předčasný konec dnešních jízd konstatoval, že v něm závodní simulace zanechala velmi pozitivní dojem. Pochopitelně také následovala logická otázka, zda Holanďan v Red Bullu RB13 cítí vítězný vůz.

"Simulace probíhala dobře, i když byla trochu dlouhá, jedete sám a to je trochu nudné. Všechno ale šlo hladce, auto se chová s přibývajícími kilometry dobře. A co se týče vítězství? Předpokládám, že nikdo si tady nemůže schovat nějakou tu vteřinu před ostatními. Uvidíme. Je to dost těžké, protože nevíme, kolik paliva mají ostatní. Auta jsou zcela nová, musíte zkoušet spoustu nastavení, než se vám najednou povede to správné. Neotestovali jsme všechny možnosti co se nastavení vozu týče. Ale zatím všechno probíhá opravdu dobře," dodal Verstappen.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Verstappena problém s motorem Renault nijak neznepokojil

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Monacká trať má svá specifika, třeba i v neexistujících únikových zónách

F1 v Monaku - boj o tisíciny vteřiny mezi svodidly. Vítězství jsou slavná, někdy se ale nedaří

Lance Stroll v Barceloně

Někdy až "zábavná" kritika mi nijak nevadí, hlásá mladý Stroll

Toro Rosso vykazuje, že letošní podvozek nedosahuje kvalit toho loňského

Toro Rosso oproti loňsku zaostává, domnívá se technický ředitel týmu

Růžové vozy Force India povezou v Monaku poprvé poselství proti rakovině

Force India bojuje proti rakovině. Poprvé na upravené trati v Monte Carlu

Fernando Alonso během oficiálních tréninků na Indy 500

Zájem o Indy 500 v Evropě enormně stoupá. Bude z toho těžit i F1, myslí si Alonso

Christian Horner při tiskovce v Barceloně

Proč se modlí každé ráno celý tým F1? Šéf Red Bull Horner to vysvětlil

Fernando Alonso a Lewis Hamilton v Bahrajnu

Mercedes dle Laudy o Alonsa zájem nemá, ale "nikdy neříkej nikdy"

reklama
  • Čtvrtek

    • 1. Trénink (10:00 - 11:30)
    • 2. Trénink (14:00 - 15:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:00 - 12:00)
    • Kvalifikace (14:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VETTEL, 2. HAMILTON, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

FIA

Prezident FIA to vidí jasně: Návrat k V10 či V12 by lidé nedokázali přijmout

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Odkdy bude moci Renault naplno využívat potenciál svého motoru?

  2. "Když fouká, tak je to těžké," uznává Alonso po třetím tréninku v Indy. Jak dopadl?

  3. Víme, kdy vyjde hra F1 2017, která bude obsahovat i 12 historických vozů + VIDEO

  4. Haas mění před Monakem zbarvení svých monopostů

  5. Vandoorne o pokroku McLarenu ve Španělsku, srážce s Massou a očekávání před Monakem

  6. Španělsko nabídlo závodní kvalitu i jeden velice milý příběh

reklama