Verstappena problém s motorem Renault nijak neznepokojil

Robert RoBertino Pavelka, 8. března 2017, 21:30 Google+

Při středečním testu byl Max Verstappen nejpilnější a společně s Pérezem jediní, kteří se přehoupli přes hranici 100 kol na Circuit de Catalunya. Náladu mu evidentně nezkazil ani fakt, že 20 minut před koncem druhého dne musel nedobrovolně zastavit.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Max Verstappen se chystá vyjet na trať

Max Verstappen se chystá vyjet na trať | foto: Red Bull Racing

Sdílejte článek

Holandský pilot musel strávit během středečních testovacích jízd nějaký čas v garáži kvůli výměně motoru, nakonec necelých dvacet minut  před koncem zastavil na trati v zatáčce 12 v samém závěru své závodní simulace, což vedlo k vyvěšení druhé červené vlajky při středečních jízdách. Nicméně Verstappen i přes skutečnost, že spolehlivost ovlivnila počet najetých kilometrů, zůstává optimistický.

Problémy se spolehlivostí francouzské pohonné jednotky jsou zásadní otázkou jak pro vlastní tým, tak pro Red Bull i sesterský tým Toro Rosso. Verstappen pravděpodobnou příčinu svého odstoupení vidí v jednotce rekuperace kinetické energie (MGU-K) a předpokládá, že Renault tuto záležitost má dostatečně pod kontrolou.

img-responsive

I v boxech Red Bullu byly k vidění zástěny pro příliš zvídavé oči | foto: Red Bull Racing

"Bylo to při mé druhé simulaci, pouhá dvě kola od kompletní závodní vzdálenosti. Ale získal jsem hodně dat. Musel jsem zastavit ze stejného důvodu jako dnes dopoledne. Ale mám v Renault důvěru, protože jeho lidé už naplánovali změny, takže pro Melbourne už bude všechno v pořádku. Vědí co potřebují, už existuje řešení," prohlásil Verstappen.

Max bez ohledu na předčasný konec dnešních jízd konstatoval, že v něm závodní simulace zanechala velmi pozitivní dojem. Pochopitelně také následovala logická otázka, zda Holanďan v Red Bullu RB13 cítí vítězný vůz.

"Simulace probíhala dobře, i když byla trochu dlouhá, jedete sám a to je trochu nudné. Všechno ale šlo hladce, auto se chová s přibývajícími kilometry dobře. A co se týče vítězství? Předpokládám, že nikdo si tady nemůže schovat nějakou tu vteřinu před ostatními. Uvidíme. Je to dost těžké, protože nevíme, kolik paliva mají ostatní. Auta jsou zcela nová, musíte zkoušet spoustu nastavení, než se vám najednou povede to správné. Neotestovali jsme všechny možnosti co se nastavení vozu týče. Ale zatím všechno probíhá opravdu dobře," dodal Verstappen.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Verstappena problém s motorem Renault nijak neznepokojil

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Nejen F1, i autoři mohou slavit malá výročí

Zamyšlení autora a fanouška F1 u příležitosti malého výročí

Lewis Hamilton si přeje široké a vyrovnané pole

Hamilton si přeje návrat tradičních týmů na výsluní

Sebastian Vettel odkrývá své soukromí. Ale jen tam, kam on chce

Tajný život Vettela. Co na sebe čtyřnásobný mistr světa prozradil

Ross Brawn nehodlá ustoupit ze své plánované cesty

Nemohl jsem spolupracovat s Ecclestonem, svěřil se Brawn

Lauda před čtyřiceti lety prožil zdravotní kalvárii

Jak Laudova žebra (ne)rozhodla mistrovství světa

Daniel Ricciardo Alonsovo rozhodnutí vítá, sám by jednal na jeho místě obdobně

Alonso si k přestávce v F1 vybral ten nejvhodnější čas, tvrdí Ricciardo

Carlos Sainz v kvalifikaci v Bahrajnu

Trest mě překvapil. Kdyby byl Stroll zkušenější, tak by mi dal více prostoru, dušuje se Sainz

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (9:00 - 10:30)
    • 2. Trénink (13:00 - 14:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:00 - 12:00)
    • Kvalifikace (14:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VETTEL, 2. HAMILTON, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

FIA

Prezident FIA to vidí jasně: Návrat k V10 či V12 by lidé nedokázali přijmout

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Začínají se nám rojit otazníky, které občas ani nepotřebují odpovědi

  2. Massa varoval Verstappena, aby si dal dobrý pozor na to, co říká

  3. Marko vysvětluje ztrátu Red Bullu, za níž může i Renault. A opět hrozí odchodem z F1

  4. Honda je na tom hůře než ve své první sezóně, tvrdí expilot Pedro de la Rosa

  5. Renault v Bahrajnu testuje nové MGU-K, Honda ladí spolehlivost

  6. Renault představil budoucnost F1 - vůz RS2027 s V6 turbem a výkonem 1000 kW

reklama