DISKUZE K ČLÁNKU Prezident FIA to vidí jasně: Návrat k V10 či V12 by lidé nedokázali přijmout

Současné hybridní šestiválce ve Formuli 1 uvidíme minimálně do roku 2020. Na řešení otázky, co nastane poté, je asi ještě dost času, ale přeci jen už se v médiích toto téma začíná nakousávat.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Prezident FIA to vidí jasně: Návrat k V10 či V12 by lidé nedokázali přijmout

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 11.03.2017 10:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» juress (Hlasovali 4 lidé) 08.03.2017 21:05
Já bych to příjmul okamžitě :) »
» Poky (Hlasoval 1 člověk) 08.03.2017 21:46
Já si myslím, že když už do těchto motorů tolika… »
» dannak (Hlasoval 1 člověk) 08.03.2017 22:22
Kromě toho, že se motory vyrovnalY, tak to podle… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • fifo

    fifo

    78.141.69.XXX
    myslim ze je mimo. Tieto motory z pohladu divaka nepriniesli absolutne nic. Vyhodene prachy. V10 ci V12. Wau, sem s nou !

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • dannak

    dannak

    89.103.144.XXX
    Kromě toho, že se motory vyrovnalY, tak to podle mě minimálně v uplynulé sezóně nebyla pravda. Letos terpve uvidíme.
    Problém spíš je, že se F1 sport nechal automobilkama vmanipulovat někam, kam něchtěl či neměl. Teď na to doplácí hlavně menší týmy, které závoděním žijí a pro něž jsou tyhle motory dost drahé. Automobilky, které teoretickt mohou kdykoli odejít - viz VW ve WRC - jsou ale spokojeny, že dostaly své hybridy.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Odejít může kdykoliv kterýkoliv tým. Ale ty automobilky udělaly všechny pohonné jednotky. Bez nich by to bylo s F1 poněkud slabší.
      Podle mého udělala FIA chybu, když nestanovila nějakou cenovou hranici a jednotky mohly být trochu jednodušší. Ale vrátit se k atmosferickým motorům teď, už je jako vrátit se k páře. 03

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        že FIA udělala asi chybu - s tím souhlasím. je otázkou zda by nějaká cenová hranice něco vyřešila. podle mého moc ne. automobilky by "pouze" nedostaly zpět tolik peněz a větší finanční břímě by stálo na nich. technicky by se asi nezměnilo nic, nebo jen velmi málo. týmům by pak zbylo víc na auto jako takové. to by pozitivní bylo.
        na druhou stranu ne každý návrat k předchozímu řešení musí být negativem. pokud se vydám po Cimrmanovsku slepou uličkou, je krok zpět pouze návratem na správnou cestu. osobně proti současným motorům nic nemám. je to technicky velmi vyspělé zařízení, kterých byla F1 vždy nositelem. ale V10 či V12 bych taky klidně skousnul.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Já myslím, že by mnohem nižší cena udělala hodně. Jednak by motory byly asi vyrovnanější, což by brutálně zvýšilo atraktivitu F1. V druhé řadě by nejspíš bylo víc týmů a ty menší by měly víc peněz na ostatní věci, takže by opět byly vyrovnanější těm velkým. Pro mne je by to přispělo k atraktivitě mnohem víc, než návrat k V10.
          Nejsem si jistý, že návrat k atmosferickým V10 (V12) by byl návrat na správnou cestu. Automobilky by od toho utekly a bez velkých peněz by se z F1 stala podřadná serie. Která automobilka bude chtít reklamu z F1, když ty formule budou mít technicky společné jen 4 kola se seriovýmy vozy. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Poky

    Poky

    46.254.64.XXX
    Já si myslím, že když už do těchto motorů tolika investovali, tak by si je měli nechat ještě aspoň 5 let. Přeci jenom krom Hondy se ostatní motory dost vyrovnali a už to zase začne být o autech a jezdcích

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • juress

    juress

    85.207.111.XXX
    Já bych to příjmul okamžitě :)

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama