DISKUZE K ČLÁNKU Na piloty F1 čeká brutálních 5G! Nebudou omdlévat kvůli přetížení, ptá se Pirelli

Samotné Pirelli je překvapeno přetížením, kterým jezdci v některých zatáčkách musí procházet. Paul Hembery sám neví, zda je to pro piloty vůbec ještě bezpečné. Celkový posun si ale chválí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Na piloty F1 čeká brutálních 5G! Nebudou omdlévat kvůli přetížení, ptá se Pirelli

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 04.03.2017 19:35 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasovali 2 lidé) 04.03.2017 19:11
Kosmonauti na centrífůze... jen mě nenapadá, proč… »
» airwar1939 (Hlasoval 1 člověk) 03.03.2017 22:02
Tak já předpokládám že jezdci jsou svéprávní, na… »
» tom11 (Hlasoval 1 člověk) 04.03.2017 12:48
naprosto přesně. pokud to někdo nezvládá, tak… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.128.XXX
    Tak já předpokládám že jezdci jsou svéprávní, na přetížení se po fyzické stránce připraví, a případně pojedou o něco pomaluji aby právě neomdleli. Konečně jak jinak rozdělit chlapce a chlapy, když né takto náročnou zkouškou?

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      193.86.205.XXX
      naprosto přesně. pokud to někdo nezvládá, tak nemá v F1 co dělat

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        93.99.87.XXX
        Pánové, můžete mi říct, jak se fyzicky připravuje na odkrvení mozku? A jak se rozdělují chlapci od chlapců? Podle síly krčních svalů? 03

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.128.XXX
          Kosmonauti na centrífůze... jen mě nenapadá, proč by několik G mělo vést k odkrvení mozku.

          Několik let jsme v kuse od jezdců poslouchali jak je řízení vozu jednoduché, a jak to zvládne každej junior z motokár. Takže pokud letos bude řízení vozu Formule 1 náročné a jezdci se budou pohybovat na hraně svých fyzických schopností, tak je to přesně to po čem volali. A bude vyhrávat ten kdo bude schopen zajít víc na hranu.

          A jak se rozdělují chlacpi od chlapů... no já předpokládám že chlap je schopen problém vyřešit... chlapec volá na pomoc rodiče... ale jinak o tomto rozdělení opět hovořili lidé z F1, opakovaně třeba Fernando.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            93.99.87.XXX
            Ono to není jen o absolutní hodnotě a přímo o samotném jednorázovém odkrvení. Na rozdíl od pilotů letadel nemají přetížení jen desetiny sekundy a závod netrvá minutu. Pokud bude někdo omdlévat (a já netvdím že určitě ano), pak nebudou rozhodovat něčí schopnosti, ale jeho anatomie krevního řečiště. Můžeš běhat maraton každý den, zvedat tunu na činkách a je ti to na ho....
            Za svůj život jsem pochopil, že na hranu chodí spíš dítě nebo puberťák, chlap ví do čeho má cenu jít. Pokud by toto pořekadlo platilo, budou vyhrávat (a v celé historii by vyhrávali) hlavně puberťáci. Je prostě hloupé a je úplně jedno kdo to plácl. Bůhví, jak to kdo myslel.
            Neříkám, že není vyšší náročnost dobrá. To jistě je, do teď to bylo až moc jednoduché. Jen si nejsem jistý, jestli se to trochu nepřehnalo. Ale snad ne, při testech nikdo neomdlel, tak to snad bude dobré. 03

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Thomy

    Thomy

    82.202.110.XXX
    Tak aby to vydržely pneu 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama