DISKUZE K ČLÁNKU "Ferrari je překvapením testů. Šasi McLarenu je ale dobré," prohlásil Boullier

Ferrari je zatím dle McLarenu překvapením letošních předsezónních testů v Barceloně.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Ferrari je překvapením testů. Šasi McLarenu je ale dobré," prohlásil Boullier

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 03.03.2017 15:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001639 (Hlasoval 1 člověk) 03.03.2017 12:09
Ja bych nerikal co je katastrofa a co ne, to se… »
» odin (Hlasoval 1 člověk) 03.03.2017 15:52
Půlka testů za námi a tak se všichni vyjadřují a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • odin

    odin

    46.135.37.XXX
    Půlka testů za námi a tak se všichni vyjadřují a hodnotí. Co lze brát vážně a co jsou pouze PR kecy zatím netuší ani mnozí nejzainteresovanější. A tak je třeba být v klidu. Z mého pohledu si lze trochu udělat obrázek o spolehlivosti a tím pádem o množství nasbíraných dat, jak na tom kdo bude.
    K smíchu, nebo k pláči? je testování mokrých pneu. Těším se na první mokré závody a kroužení za SC, aby se náhodou nikomu nic nestalo. A kdyby snad pršelo trochu víc, tak postaví stany a budou čekat až déšť ustane. Týmy si jsou těchto faktů velmi dobře vědomy, tak se ani nesnaží sbírat nějaká data. I nu F1 je už pouze pro odbarvené,nagelované a potetované metrosexuály a slečinky. Předem lituju Pirelli, kdyby se Charlie pochlapil a nechal tu sterilní squadru závodit i v dešti. To bude zase nakydáno na výrobce pneumatik.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    176.74.140.XXX
    Máme za sebou polovinu předsezoního testování. Co se Mclarenu týče, bohužel toho zatím předvedl velmi málo, dva dny řešili Hondu, dva dny jak nějak jezdili. Jediné, co můžem hodnotit jsou časy a top speedy a v obojím je Mclaren slabý.

    Honda svoji práci opět nezvládla, mají jediné auto pro sběr dat a nejsou schopni přivézt alespoň trochu spolehlivý produkt. O výkonosti nemluvím, ta je dle top speedu velmi mizerná též :( Nechci predikovat zlé, ale McLren musí příští týden jezdit denně alespoň 100 kol, aby se alespoň přiblížili tomu, co chctějí, protože dle mě je nyní TOP 3 na hony vzdáleno. Naopak mě mile překvapil Renault, který opět český specializovaný média absolutně přehlížejí (viz. tady a taky u Richtra), ale že jezdí na úrovní RB si tady málokdo všiml! Jen tak dál! Za ignoraci Renautlu dávám redakci 02 Respektive si ho všimnete jen když je něco špatně! Předpokládám, že tento nešvar máte přímo od vedení, protože na Auto.cz je to jen banda Renault haterů!

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.73.XXX
      Vcera jsem koukal, ze je Renault na urovni RB, ale je otazka, kdo jak jede, kolik % vykonu. Osobne bych tomu zatim neprisuzoval zadnou velkou dulezitost.
      Stejne tak vysledkum McL bych neprisuzoval dulezitost. Specifikace motrou pro prvni zavod se ma objevit az pristi tyden, takze pak budem zase trochu chytrejsi.
      To ze Honda neco opet nezvladla je nesmysl, stejne tak se da oznacit pocinani Renaultu v utrobach TR. McL vcera trenoval zastavky v boxem, coz ve mne vyvolava dojem, ze maj zatim co potrebuji. Auto najedzilo prvni den mene kvuli vymene a druhy den rovnez mene. Dalsi dny uz ale problem nebyl a jezdilo se relativne stejne malo. Na kolik % vykonu jednotka jela nevime.
      Zatim ale verim, ze nova Honda bude vykonove pred Renaultem, vychazim z vyjadreni co se objevuji v tisku.
      Ale jak na tom kdo je ukaze az prvni zavod, takze bych byl v klidu.
      Jeden tym(Renault) musi predelavat zadni kridlo, takze uvidime jak ho to ovlivni a jedne tym zaveseni(vypada to na RB).
      Verim, ze McL tu TOP3 letos da, moc souperu zatim s kvalitnim vykonnym nacinim nevidim 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        176.74.140.XXX
        Mě se na tobě líbí, jaký seš neuvěřitelný optimista, jak stále věříš. To je fajn tato vlastnost. Předurčuje tě k tomu, že budeš zarputilý když se nebude dařit. To plno zaměstnavatelů ocení. Moc dobře víš, že si přeji, aby se Honda dotáhla, ale vidím zde nejeden problém týkající se nejen motoru Honda. Takže i když ty dáváš přednost tiskovým vyjádřením, tak já dávám přednost dosavadním faktům:

        Najetá kola z pohledu výrobců PJ:

        1048 kol - Mercedes
        811 kol - Ferrari 2017
        770 kol - Renault
        349 kol - Ferrari 2016
        208 kol - Honda.

        TR má problémy s motorem, to je fakt, ale pořád tady byly další dva týmy, jeden tovární a jeden ex tovární, avšak s tovární podporou (RB). Takže selhání TR porovnávat se selháním Hondy v jejich jediném autě dost pokulhává.
        Dále nejvyšší rychlosti, tam Honda výrazně ztrácí a naopak, PJ Renault okupovala povětšinou top pozice z pohledu rychlosti. Je hovadina, aby někdo škrtil, PJ se musí ozkoušet teď! Né v Melbourne! Takže dle dosavadních dat jsou si Ferrari, Mercedes a Renault výkonově velmi blízko a Honda se na ně dívá z notné dálky. Věřím, že příští týden zase budeme moudřejší a snad i Honda ukáže potenciál, protože jestli ne příští týden, tak v Melbourne už těžko. Vyvíjet bez dat je složité a těch dat má Honda zdaleka nejméně.

        Renault musí předělat zadní křídlo, to je pravda, dle inženýrů je jejich řešení z pohledu výkonnosti zanedbatelné, ostatní mají údajně nelegální palivo (Mercedes) a problém s napodobeninama FRIC zavěšení (RB, Mercedes). Těch kauz bude víc. Jestli nyní tipuješ Mclaren do TOP 3 a nevidíš moc soupeřů s výkonným náčiním, mořná by bylo fajn otevřít oči. Protože takoví optimisté nejsou ani sami inženýři v Hondě a Mclarenu 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          89.111.73.XXX
          Ja jsem optimista, ale to neznamena ze bezmezny. Dokud neuvidim jasne dukazy nezdaru nebudu tady sirit pesimistickou naladu.
          Dukazy pridjou az tak okolo prvnich 3 zavodu.
          Je fakt ze me trochu znervoznelo vyjadreni na sasi McL, ze je neklidne a ze Alonso nemuze moc pracovat s plynem v nejakym zatackach. To se doufam vyresi prenastavenim. Verim, ze lidi v McL na to maji, aby postavili TOP sasi.
          K motoru a vysledkum testu se stavim tak, ze je treba hlavne pro aerodynamiky McL najezdit km, to znamena, pojizdne auto a TOP rychlost a TOP kolo neni z tohoto pohledu dulezite. Proto verim, ze nebylo cilem auto honit na spici, kor kdyz u jednoho motoru nevi co bylo duvodem k vypdaku vykonu. Takze po tomto vypadku predpokladam, ze Honda jela v nejkym konzervativnejsim modu, klidne bych veril i vykon na 90%.
          Motor ted zase tak moc kol jezdit nemusi, Honda prezentovala, ze motory honi na stolicich, takze by mely mit nabehano mnoho. Tetsovani u Hondy je se oproti roku 2015 dost zmenilo.
          TOP speed ve 2016 byl v Barcelone okolo 330km/h, takze jestli nekdo v testech jezdi oklo 270-280 vubec neresim, vsichni to sudlaj nic to neukazuje.
          Shodnem se na tom, ze az Australie ale lepe prvni tri zavody ukazi jak bude vypadat sezona.
          Jsem optimista, cekam prvni tri zavody, na ty jsem zvedav, pak ocekavam zlepseni okolo 1/2 sezony a pokud nic optimismus je fuc. Ale ted??? Proc stahovat kalhoty, kdyz je brod jeste daleko.
          Jsem rad, ze je tu nekdo s kym se da spolecne bojovat proti RB a Mercedesu, drzim palce at nam to vyjde 11

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            176.74.140.XXX
            Vidět trvdé souboje, Alonsa, Hulka, Vettela a Hamiltona...to by bylo něco! Ja pevně věřím, že kluci v Japonsku na to dojdou a že kluci ve Wokingu zlepší aero + šasi. Pak si to doufám rozdáme (Myšleno Renault vs Mclaren) alespoň o to TOP 4 :) 01

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            176.74.140.XXX
            JInak k těm top speedům - ty údaje nejsou se speed trapu, ale z jiného místa (asi zadní rovinka? Netuším), ze speed trapu máme pouze jeden jediný údaj to je den 1., kdy na něm byl nejrychlejší Ricciadro a to při rychlosti 330 Km/h, což je u auta s větším odporem víc, než loňský Mercedes ;)

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          Upozornil bych, že v počtu kol najetých na jeden tým mezi Renaultem a Hondou zas tak brutální není. Stejně tak výkonnost je také daleko za špičkou 03
          Pokud tedy máš Hondu za "katastrofu", Renault na tom zas tak moc líp není.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            176.74.140.XXX
            Jenže Renault sbírá data ze tří stájí a nebýt problémů TR, posbíral by ještě víc. Nevím Miku jakou výkonnost máš na mysli. Celý balík má (asi) nejlepší Ferrari a Mercedes), dále to vypadá na RB + Renault. Co se samotného výkonu PJ týče, má Renault na speed trapech nejlepší výsledky od začátku hybrid turbo éry. Takže kde daleko za špičkou? Povídej? Honda má srotřebu motor na den a řeší velké problémy, ostatní řeší mouchy. Takže Renault je na tom momentálně o mnoho lépe než Honda.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              ANo, v tom má Renault výhodu. Není ovšem vinou Hondy, že má jen jeden tým. Pokud vím, Mclaren blokoval dalšího odběratele, takže se holt bude smířit s tím, že má Honda data jen z jejich vozu.
              A pokud jde o výkonnost, za dvojicí Ferrari Mercedes byla celkem slušná díra a FI měla výsledky celkem srovnatelné. To je pro RB špatná zpráva. Ale jsou to jen testy, možná se výkonnost tají. Rychlost na rovinkách není moc důkaz kvality jednotky. Ta je o nastavení vozu. Uvidíme v sezoně. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Adi

                Adi

                176.74.140.XXX
                Ano Ferrari a Mercedes jsou ve předu, ale za nimi je Renault s Red Bullem a speed trap ti o výkonu řekne víc než čas na kolo. Kvalitu jednotky prověří až sezóna. Rychlost jednotlivých balíků nám již nastíní příští týden.

                JInak souhlas, Mclaren měl dovolit, aby Honda dodávala Sauberu. Je to malý tým, ale cenná data pro Hondu...

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  Red Bull měl loni také často nejvyšší rychlosti na rovinkách. A nejlepší motor zdaleka neměl. Naopak v letech 2012 a 2013 měl RB jedny z nejhorších rychlostí, přestože motor byl srovnatelný s konkurencí a vůz získal 4 tituly v řadě. Je to o nastavení vozu. 03
                  Zatím bych to nehodnotil, kadžý teprve hledá nejlepší nastavení a každý testuje něco jiného. Klidně se může stát, že Mclaren bude jezdit o titul a RB vzadu.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001639

            uzivatel001639

            89.111.77.XXX
            Ja bych nerikal co je katastrofa a co ne, to se ukaze az v Australii, dulezite bude projet komplet testy vseho, aby se auto pripravilo na 1. zavod. Nic vic necekam. Samozrejme by prvni pricky pri testech potesili, ale McL-Honda dotahuje a neda se tedy cekat veleskok na 1.pricku 03

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.73.XXX
    Nekdo rika, ze to jejich sasi nedrzi na trati, ze nema grip a nekdo zas, ze je vlastne dobre. Je prvada, ze drive nez v Australii se toho moc nedozvime 12 Doufam, ze se potvrdi to co rika Boullier, jinak by to bylo dost neprijemne zjisteni, kdyz neustale tvrdili jak maji sasi TOP.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama