"Když vše vyjde, Mercedesu a Ferrari nastanou krušné časy," předpovídá šéf Red Bullu

Albert Hadáček, 20. února 2017, 12:55 Google+

Christian Horner věří, že pokud Renault dodá to, co slibuje, tak rakouská stáj zaštítěná nápojovým gigantem Red Bull bude schopna zatopit i úřadujícím mistrům světa - Mercedesu.

Počet komentářů:  3 komentáře (Poslední 21.02. 07:42) Napište svůj názor
Christian Horner, Daniel Ricciardo a Max Verstappen na pódiu po závodě v Malajsii

Christian Horner, Daniel Ricciardo a Max Verstappen na pódiu po závodě v Malajsii | foto: Red Bull Content Pool

Sdílejte článek

"Letos budeme mít úplně nový motor s novou filozofií. Renault měl skvělou zimu. Doufáme, že to bude posun ve výkonnosti. Pokud se to podaří, tak Ferrari a Mercedesu nastanou krušné časy. Mercedes teď vyhrál třikrát v řadě a právě je musíme porazit. Laťka je nasazena vysoko, ale náš cíl je jasný. Co se týče pilotů, máme skvělou skvadru, která jezdí velmi stabilně. Už se nemůžeme dočkat nové sezóny," okomentoval situaci Horner.

Red Bull svůj monopost představí až v neděli, tedy den před začátkem testů v Barceloně. Horner nový monopost ohodnotil jako jeden z nejhezčích, které kdy tým udělal. 

"Před začátkem sezóny vždycky nastanou stresové situace. Jsme jako labuť, která se snaží potopit pod vodou, tak je ale vždycky. Zatím se nám vše vcelku daří a držíme se plánu. Myslím si, že RB13 je jedno z nejhezčích aut, které jsme kdy udělali. Je to kvůli nové geometrii, která je důsledkem technických změn. Proporčně auto vypadá dobře, tedy rychle. Jak říká jedno staré pořekadlo: když to vypadá dobře, tak by to mělo i dobře fungovat. Naše auto dobře rozhodně vypadá," dodal Horner.

img-responsive

Max Verstappen v závodě v Abú Zabí | foto: Red Bull Content Pool

"Co se týče nervozity před začátkem testování, tak tým prý není nijak zvlášť nervózní oproti letem minulým. "Předtím než auto poprvé vyjede z garáže je to vždycky hektické. První věc, kterou rádi vidíte, je, když se auto na konci kola vrátí v pořádku do boxů. Je vždycky vzrušující vidět, jak auto poprvé zastavuje. Pak je tu samotné testování, všichni se snaží okoukat, jako to dělají jiné týmy, ale je to víceméně irelevantní. Musíte se soustředit na svůj program a řešit vlastní vývoj. Dost se toho ještě změní před Melbourne. Je zajímavé sledovat všechen ten povyk okolo testů samotných. Nám se při testování v posledních letech dařilo a snažíme se soustředit pouze na náš program," zakončil šéf stáje Red Bull Christian Horner.

Google+ Vytisknout

Diskuze: "Když vše vyjde, Mercedesu a Ferrari nastanou krušné časy," předpovídá šéf Red Bullu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 21.02.2017 07:42 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 3 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Nedostatek investic se podepsal na stavu továrny Renaultu

Za soupeři jsme zaostávali o 10 let, přiznává šéf Renaultu, který se stále zlepšuje

Toro Rosso při testech pneumatik v Abú Zabí

Toro Rosso už při stavbě vozu vidí přínosy partnerství s Hondou, věří v silný a spolehlivý motor

Start závodu v Brazílii

Mercedes se s Ferrari v názorech na F1 100% shoduje

McLaren při loňské prezentaci nového auta

Po Ferrari zveřejňuje datum odhalení nového vozu také McLaren, Mercedes a Toro Rosso

Kevin Magnussen s Haasem v Mexiku

Haas si v prvních sezónách v F1 vede lépe než Force India, myslí si spokojený Magnussen

U Renaultu se kompresor i MGU-H nacházejí v zadní části motoru

McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Sauber C36 při slavnostní prezentaci

První vlaštovka je tady, Sauber C36 Ferrari zahájil prezentaci letošních…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Po Ferrari zveřejňuje datum odhalení nového vozu také McLaren, Mercedes a Toro Rosso

  2. Newey o tom, proč odmítl pohádkové nabídky Ferrari i Mercedesu

  3. McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

  4. "Pohonné jednotky v F1 nejsou drahé," argumentuje Prost. A hned sklízí kritiku

  5. Personální změny v Itálii: Räikkönen má nového inženýra, Toro Rosso opouští šéf aerodynamiky

  6. Bývalý šéf McLarenu Martin Whitmarsh se vrací do F1

reklama

Zprávy odjinud