DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes dotáhneme nejpozději v příštím roce, předpovídá technický šéf Renaultu

V roce 2015 měl rakouský Red Bull třetí nejlepší motor po Mercedesu a Ferrari. Loni ale ztrátu na italskou stáj stáhl a nakonec dokázal v Poháru konstruktérů Italy překonat. Jak tomu bude ale letos?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes dotáhneme nejpozději v příštím roce, předpovídá technický šéf Renaultu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 20.02.2017 10:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasoval 1 člověk) 18.02.2017 13:58
Neškatulkovat, ta korejská žena může být pořádně… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Adi

    Adi

    212.96.178.XXX
    Je fajn číst a potvrdit si to, co jsem tady několikrát loni psal - že poslední verze PJ Ferrari a Renaultu byly komplexně srovnatelné motory - Ferrari o něco málo výkonnější, Renault zase spolehlivější. Teď by ještě měla zamakat Honda, což se jim snad podaří, když začali používat standardní asijské metody - tedy kopírování těch nejlepších. Velmi se mi líbí přístup Ferrari a Renaultu, kteří na to jdou po svém.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      178.255.168.XXX
      Renault meni pro letosek koncepci, tak jsem zvedav, jak moc to bude original, kdyz na to tedy tak narazis 12Ze by ty motory Renault a Ferrari byly podobne o tom dost pochybuji, byly na tom asi tak stejne jako Mergl a Ferrari

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        176.74.140.XXX
        Změny provádí všichni, Honda samozřejmě největší, ta totiž měla koncepčně nejhorší motor. Renault loni myslím dostatečně dokázal, že Ferrari motorům stačí. Tvrdí to Ricciardo, tvrdí to Bell a ten loňský progres viděli všichni. Takže popravdě je mi úplně jedno, že ty o tom pochybuješ. 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Neškatulkovat, ta korejská žena může být pořádně vyvinutá 13

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      85.70.190.XXX
      Nevim z ceho vychazi ten optimismus. Z toho ze uz 10 let neumeli udelat nejvykonejsi motor? A u Ferrari pesimismus? Vzdyt docela slusne dohnali motor loni dohnali. Uvidime jak na to bude tovarni Renault, na zazracnem sasi RB bych se neprizivoval. Renault si mysli ze pres zimu vsichni spali

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        212.96.178.XXX
        Ten optimismus vychází z dat, která mají, ze zkušenností, které mají a mimo jiné loni bylo vidět, že meziročně pokročili z pohledu PJ nejvíce. CO se samotného výkonu motoru týče, Renault měl prokazatelně nejvýkonnější motor ve startovním poli v letech 1993 - 1997. Co se éry V10 a V8 týče v tomto tisíciletí týče, Renault nikdy neměl nejvýkonější motor, měl ho však velmi spolehlivý, obecně s nejmenší spotřebou, jejich umění foukání přes difuzor bylo nejlepší ze všech, měl nejvíce točivého momentu a prý nejlepší ovladatelnost. Takový Mercedes měl s V10 a i poté s V8 opravdu velké problémy, to samé Honda, jediný, kdo měl komplexně asi nejlepší motor té doby bylo BMW, Ferrari bylo komplexně srovnatelné s Renaultem. Toyota taky nebyla špatná, Cosworth nikdy něměl špičkový produkt. Je velmi těžké posoudit, který motor v této éře byla špička, bylo to totiž o spojení s šasi a šasi bylo to, co rozhodovalo o výkonnosti. Dle počtu vátězství byl nejlepší produkt Renault, ale chápu, že kdo není statistik, ale snílek, tak vysype mnoho argumentů, proč to tak nebylo.

        Vím, že si proti Renaultu tak nějak zaujatej, nevím proč a je mi to jedno, ale není záhodno snižovat schopnosti globální společnosti, která spolu s Ferrari dala F1 mezi evropskými motoráři nejvíce v historii a patří mezi nejúspěšnější výrobce v historii F1 vůbec. Nemusí se ti to líbit, klidně to rozporuj, já mluvím z pohledu čísel, né vlstních pocitů, či přání.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          178.255.168.XXX
          Ja nejsem proti Renaultu, jen mi ty Reci prijdou az moc optimisticke. Proste bych cekal, ze budou chtit prekvapit a ne jen povidat. Jsem zvedav, treba ooravdu vi vice co ostatni ne. Ale ty reci mi pripominaji optimismus Araie ve 2015 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            176.74.140.XXX
            Já věřím, že jak Renault, tak Honda opravdu zamakají a budeme brzy sledovat F1, kde závody nebudou rozhodovat tolik motory, ale mimo šasi také umění jezdců. :) Jestli jsou u Renaultu přehnaní optimisti, to se relativně brzy dozvíme, pro F1 by bylo lepší, kdyby se nemýlili a opravdu meziročně zase poskočili více než konkurence.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama